FZ.se
Bli medlem på FZ:s forum!
Här i FZs forum ansvarar medlemmarna själva för vad de skriver. Här gäller inte det utgivaransvar som finns på FZ.se. Läs våra regler.
Zelzahim
Titel Hemmavan
Registrerad 2011-08-31
Inlägg 152

Ser helt OK, även om jag kanske mest köper det för Zombie-läget :)

flopper
Titel Intresserad
Registrerad 2011-01-03
Inlägg 66

Ingen fysik med förstörbart. tydligen robusta saker i framtiden............

Caedmon
Titel Proffs
Registrerad 2010-10-31
Inlägg 1 255

ser ut som alla andra cod-spel sen 4. Been there, done that.

PanzerSkott
Titel Noob
Registrerad 2009-06-06
Inlägg 6

"I am not impressed by your performance"

Nercis
Titel Intresserad
Registrerad 2010-02-09
Inlägg 91

Samma spel i ny kostym. Bara jag som tyckte de såg ut att vara rent utav uselt? Alla campers lär väl älska den där nya riot skölden :P Nä jag hoppar nog över den här oxå.

dio0
Titel Nykomling
Registrerad 2006-09-28
Inlägg 8

När t.o.m trailern ser tråkig ut, så är det inte bra. :( Fan ska man spela för FPSspel i höst/vinter då?

Magroth
Titel Hemmavan
Registrerad 2008-04-11
Inlägg 152

Såg ju imponerande ut. Not.

DragonPuffer
Titel Intresserad
Registrerad 2007-03-05
Inlägg 58

Hahahaha kollade trailern , trodde av nån anledning det var Multiplayer trailer för nya Medal of Honor, tänkte "Det ser ju precis ut som tråkiga COD.

Ibland är man snurrig, men glad att det inte var MOH!

RobbinC
Titel Intresserad
Registrerad 2008-12-19
Inlägg 55

Treyarch har tydligen tedens att lägga in saker som spelare i slut ändan kommer klaga på in game! Nu börjar de bli lite för mycket grejer att sätta ut!

Inget köp för min del! Blivit för mycket helt enkelt!

thejomp
Titel Intresserad
Registrerad 2011-02-08
Inlägg 66

Fitt spel, hatar det så otrolig mycket

anomali
Titel Hemmavan
Registrerad 2007-11-15
Inlägg 184

PanzerSkott skrev:
"I am not impressed by your performance"

"Iz not gonna be abel too 'andle mye riddum"

jesterhead
Titel Stammis
Registrerad 2011-01-08
Inlägg 336

00:20 inbyggt wallhack?

Stich
Titel Intresserad
Registrerad 2007-08-12
Inlägg 77

Kommer blir intressant att se om antal sålda ex kommer att minska, är eran äntligen på väg ner.

FuzioN
Titel Stammis
Registrerad 2009-10-21
Inlägg 576

allt inlagt är ju handikapp noobsen behöver :D

Milkfather
Titel Frågvis
Registrerad 2011-03-27
Inlägg 22

haha vet inte om jag ska skratta eller gråta

chopper
Titel Proffs
Registrerad 2007-10-13
Inlägg 1 384

Och så gick det spelet bort... igen. :)

Toomsie
Titel Veteran
Registrerad 2007-11-01
Inlägg 986

thejomp skrev:
Fitt spel, hatar det så otrolig mycket

hahah

Zelzahim
Titel Hemmavan
Registrerad 2011-08-31
Inlägg 152

flopper skrev:
Ingen fysik med förstörbart. tydligen robusta saker i framtiden............

Ja för det blir ju jätteroligt att spela när allt slutar i en stor grushög. Vilken sniperfest!

Ziern
Titel Hemmavan
Registrerad 2004-11-24
Inlägg 238

Vadå fejkad kommentator i slutet.

Lowlife talibans
Titel Nykomling
Registrerad 2012-07-31
Inlägg 5

I och med att ja köper detta lir , just för nya zombi, så kan man lika gärna testa mp'n och är den skit så blir de zombie för hela slanten ...ni som jag som bara set trailen kanske inte ska yttra er så mycket om spelet än , kanske e känslan bättre än den va i ettan osv...

vuze2143
Titel Veteran
Registrerad 2011-02-27
Inlägg 762

Fail.com

CliQue-SinneD
Titel Veteran
Registrerad 2008-04-21
Inlägg 646

Hahahahaha inbyggt Wallhack, lika jävla illa som 3D-spottingen i BC2. Så jävla fail denna skiten kommer vara!

Zippy
Titel LAN-ätare
Registrerad 2012-01-28
Inlägg 67

Lowlife talibans skrev:
I och med att ja köper detta lir , just för nya zombi, så kan man lika gärna testa mp'n och är den skit så blir de zombie för hela slanten ...ni som jag som bara set trailen kanske inte ska yttra er så mycket om spelet än , kanske e känslan bättre än den va i ettan osv...

Näe vill man köpa nytt fps spel i höst ska man nog köpa moh! :)

FuzioN
Titel Stammis
Registrerad 2009-10-21
Inlägg 576

Lowlife talibans skrev:

Känsla ? haha vilken känsla när du kan ha inbyggt maphack skicka helikoptrar att döda för dig för du suger dasse och inte kan sikta själv och råkar få 3 lyckliga kills i rad.

sen att spelare dör av 3 skott av en ak i foten gör inte det bättre heller :)

jag har haft ögonen på cod serien det ända som är vettig är Modern warfare 1 promod notera MOD communityn modda om spelet för fungera competetive.

hela cod serien är noll skickllighet och handikapp tillval för dom ska vara nöjda, balans och skicklighet existerar ej därför försvinner nöjjet med spelet för gamers.

En ritkig gamer vill ha skillcap något dom iaf kan lära sig och bli bättre, och givetvis kan få lite garv i,men obalanserat lir är aldrig kul, endast kul för värdelösa spelare som spelar en gång i veckan 5-10 minuter kanske :)

Hellsinkivampire
Titel Frågvis
Registrerad 2008-02-09
Inlägg 48

fattar inte hur de lyckas få alla sina cod spel se ut som Total Conversion moddar. Call Of Duty: 2142 lol

krythorian
Titel Hemmavan
Registrerad 2012-02-21
Inlägg 220

Inte för att jag är en fanboy eller något men det här ser ut som ett utav dom bättre CoD spelen på senare tid, kommer dock hålla mig till planetside2 :D

Qvisten
Titel Stammis
Registrerad 2008-08-03
Inlägg 433

Älskade de 2 första CoD spelen riktigt mycket. Det var så episkt liksom sen kommer jag inte ihåg alla de har gjort, så många lika spel. Men wow vilken känsla när man hamna på stranden i Normandy och skulle ta sig upp. Idag visst spelen har ju sina stunder men känslan har blivit förlorad, det är som en Expandebles film liksom bara action på action. Hoppas det blir lite bättre i alla fall för orkade inte ens köra igenom kampanjen på MW3 och för min del är det en big deal om jag inte orkar det.

Online just nu

Du är inte inloggad. Logga in för att få tillgång till fler funktioner.

Forumet modereras av FZ Crew.
Har du synpunkter på modereringen, var vänlig kontakta oss.

Anmäl inlägg och trådar som bryter mot forumets regler.

Alla kan läsa det här forumet.
Inloggade användare kan svara på trådar och ingen kan skapa nya trådar.

Just nu är 476 medlemmar online. 17 foruminlägg har postats idag.

FZ