Nyckelord: resident-evil-the-mercenaries-3d
12 artiklar i arkivet.
12 artiklar i arkivet.
Capcom backar efter den massiva kritiken som drabbat Resident Evil: The Mercenaries 3D.
Permanenta sparfilen är för att uppnå en känsla av "arkad-fighting-spel" och inte för att motverka andrahandsförsäljningen, hävdar Capcom.
När Resident Evil debuterar på 3DS är det löjligare och mer enahanda än vad vi är vana vid. Men "bara lite till"-känslan sitter där den ska.
Försöker Capcom stävja begagnathandeln i och med att inte möjliggöra att man kan börja om i senaste 3DS-Resident Evil?
Vi har provspelat en titel som vägrar att be om ursäkt för att den är portabel. Av bara farten utmanar den skräckgenrens allra största.
Vissa konsumenter väntar med 3DS-köpet tills ett större omfång spel finns tillgängliga, säger Nintendo-chefen Satoru Iwata.
"Det börjar bli svårt att dra en gräns mellan de portabla systemen och hemkonsolerna", säger Capcom.
Superhet gameplay-rulle från den blodiga 3DS-skräckisen.
Ny film i vårt arkiv visar upp kommande nyversionerna av Code Veronica X och Resident Evil 4, men även de två 3DS-titlarna och det nya Operation Raccoon City.
Jill och Wesker förklarar varför det är "så 2011" att skjuta skallen av en zombie i den senaste filmen från Resident Evil: The Mercenaries 3D.
Vi har redan fördjupat oss i konsolen, nu har turen kommit till spelen. Det här är tolv intryck av lika många titlar till Nintendos nya 3d-konsol.
Resident Evil: Mercenaries 3D innehåller en efterlängtad nyhet för serien. För första gången kan du – håll i er nu – skjuta och gå samtidigt.