Nyckelord: diablo-ii
55 artiklar i arkivet.
55 artiklar i arkivet.
Uppdatering: problemet uppges vara löst.
Ingen rök utan (helvetes)eld?
Inte WoW-mmo, men ändå "många spelare samtidigt".
Skaparen hade inte kunnat föreställa sig att kärleken skulle brinna så starkt än idag.
Alla assets är mer eller mindre förlorade.
Vi spelar igenom hela kampanjen med start klockan 11, välkommen att hålla oss sällskap!
Blizzard väcker upp en gammal fanfavorit från de döda. FZ har testklickat.
Efter 14 år kom slutligen levnadstecknet från Shenmue 3. Men finns det fortfarande anledning att bry sig? FZ rotar i Shenmue-sagan och siar om framtiden.
Blizzard är ute efter revansch. Diablo III lämnade många besvikna men i Reaper of Souls blir det mindre fokus på färger och pengar – och mer på svärta och loot.
Smurf-Kratos liknade barbaren i Diablo II för mycket, det ledde till att han fick göra en MJ-omvandling. Oh!
Jay Wilson låter i ett längre foruminlägg be om ursäkt för att han tappade besinningen gentemot Diablo 1/2-skaparen David Brevik.
Huvuddesignern bakom Diablo 3, Jay Wilson, får internet att explodera när han ryter till mot Blizzard North-skaparen David Breviks uttalanden kring Diablo 3.
Miljoner människor kastade sig över Diablo III när det släpptes i maj och tolv års väntan belönades med... error 37! En skakig start, och kontroverserna har fortsatt hagla – tolv år rakt ner i vasken. Men är det verkligen så enkelt?