FIFA 09-demo ute

Robot
Medlem
FIFA 09-demo ute

Trevligt! Tackar!

Inaktiv

fifa är alltid trevligt..

Medlem

Jag är PES fan, men man måste testa konkurrensen

Medlem

Brukar föredra sportspel på konsol men man måste ju iaf testa nu när dom för en gångs skull släppt med next-gen grafik

Medlem

Demot sparar inte kontroll profiler - måste konfigurera om min Logitech RumblePad varje gång spelet startar -.-.;

PaZ
Medlem

Tur att Toronto FC är med, det är mångas favoritlag

Medlem

Fett nice, hoppas de släpper skiten på PSN snart

Medlem

Nu får de allt skynda sig och släppa det på PSN.


signatur

Who's the fool? A man who believes in a god he can't see, or the man who is offended by a god he doesn't believe in.

Pansarknekt
Skrivet av PaZ:

Tur att Toronto FC är med, det är mångas favoritlag

Det är för dem som äger på FIFA så dom får lite utmaning. I förra installationen vinner man ju alla matcher med 8-0 om man har ett skapligt lag i exempelvis Premiere Leauge eller Ligue 1 på det svåraste.
Därför slutar det med att man spelar med Milton Keynes eller nåt i den stilen. Eller PES...


signatur

Ooooh the drama!

Medlem

Nåt att ha ni som testat?


signatur

Remember when you were young? You shone like the sun

Medlem
Skrivet av HinduTimes:

Nåt att ha ni som testat?

Jo man märker nog en del skillnad mot 08, stort sätt samma grafik. Rörelser bättre, målisen lite bättre, bättre realism på bollen (hur den skruvas, studsar) bättra känsla i att lägga frisparkar/hörnor, målvakten står på olika ställen beroende på var du lägger frispark ifrån precis som han står under en match (muren saknas då förståss, så man får föreställa sig den där )

men en sak som FZ skrivit lite oklart på.. tex att "pc bara får spela 2x2min" och "xbox full längds match".. är samma på xbox 2x2 min vilket jag tycker alldeles e för kort, kunde va 2x4min åtminstone så man hinner få nån känsla utan att känna sig stressad.. jag är den som passar runt rätt mycket o söker läge.

Men va det ser ut som ett givet köp för mig som gilla 08, inget sämre va jag kan se me 09 bara förbättringar.

ps. upplevde segt spel och hack imellanåt, hoppas det bara är demo sjukdom.

Medlem
Skrivet av Richiraptor:

men en sak som FZ skrivit lite oklart på.. tex att "pc bara får spela 2x2min" och "xbox full längds match".. är samma på xbox 2x2 min vilket jag tycker alldeles e för kort, kunde va 2x4min åtminstone så man hinner få nån känsla utan att känna sig stressad.. jag är den som passar runt rätt mycket o söker läge.

Du har rätt, jag misstolkade "full exhibition match". Ändrat nu. Tack!

Medlem

detta är ett givet köp för min del ...är fifa fan sedan en lång tid tillbaka .....men frågan är... ska man köpa till PC ....eller satsa på en konsol och då är frågan VILKEN ps3 eller x360 (äger ingen av dem ..men är sugen på att inhandla)

Medlem

Fan vilket skönt lir klart mkt bättre än 08 (som var skitbra ). Bollkontrollen kändes bättre nu än förra då spelarna var stela som grävmaskiner...

Medlem

vart är det på psn? helt lost

Medlem
Skrivet av xarl:

vart är det på psn? helt lost

Ja xarl, var hittar jag demot på psn?

Medlem

Dagens psn för Eu är uppskjuten tills vidare kanske i morgon. pga av teknisk fel.

http://www.ps3fanboy.com/2008/09/11/todays-euro-update-is-del...

Medlem

hm så svårt att säga hur detta är eftersom jag kommer direkt från PES 6. Känns totalt värdelöst i en rak jämförelse men det beror nog mest på att jag är ovan. när man gick från fifa till pes känns ju inte pes direkt klockrent heller. Känns dock bättre än det jag minns av FIFA 08 och hade jag kommit därifrån hade jag nog varit stormförtjust. Inte provat senare PES än sexan heller och de har ju inte blivit så bejublade, men får hoppas det kommer ett vettigt demo så kanske det blir ett köp om det är i varje fall lite ok. Jag tror dock många kommer älska denna version av FIFA så ja, bra jobbat EA.
Sådärja, långt och ganska innehållsfattigt ska man skriva.


signatur

Gärna flärd, men först en rejäl lavett

Medlem
Skrivet av Chewie:

detta är ett givet köp för min del ...är fifa fan sedan en lång tid tillbaka .....men frågan är... ska man köpa till PC ....eller satsa på en konsol och då är frågan VILKEN ps3 eller x360 (äger ingen av dem ..men är sugen på att inhandla)

Välj den konsol som du anser har bäst spel, svårare än så är de inte.

Inaktiv

Körde några matcher och tycker att det verkar som några steg framåt jämfört med fifa08(som var grymt).
Dock tycker jag att det börjar bli alldeles för långsamt, vilket är mer realistiskt, vilket är bra men kan bli lite frustrerande ibland. Det är väl därför PES finns antar jag:) Blir nog inget köp förrens priset har gått ner, för har man fifa08 så ser jag inte så stor anledning att köpa fifa09. mvh ChuppyBear

Medlem

Precis testat några matcher.. Älskar hur dom har gjort "Be a pro" funktionen, tyckte jag läste att man bara kunde köra 3 spelare i varje lag, vore enormt kul om man kunde köra 11 mot 11 online.

Medlem
Skrivet av Mack:

Precis testat några matcher.. Älskar hur dom har gjort "Be a pro" funktionen, tyckte jag läste att man bara kunde köra 3 spelare i varje lag, vore enormt kul om man kunde köra 11 mot 11 online.

du kan köra 10 mot 10 online, målisarna är AI styrda.. annars sku det va liiite väl lätt o göra mål tror jag

Medlem

PC demot är precis som alla tidigare år ett helt annat spel. Åt det negativa hållet. Visst, dom fixade till grafiken i år men det var allt dom gjorde med PC versionen. Vad ni än gör, döm inte spelet utifrån PC demot. Se till att prova PS3/360 demot för bästa upplevelse. Det ÄR verkligen ett helt annat spel, jag överdriver inte. ALLT är bättre med konsol versionen. Ja, även grafiken skulle jag nog våga säga.

Medlem

Jaha och vad är skillnaden egentligen? 09 känns bara lite snabbare än 08, annars ser det ut som om grafiken på 08 är bättre?

Nä alla dessa FIFA spel... har du köpt en har du köpt alla...

Medlem
Skrivet av Richiraptor:
Skrivet av Mack:

Precis testat några matcher.. Älskar hur dom har gjort "Be a pro" funktionen, tyckte jag läste att man bara kunde köra 3 spelare i varje lag, vore enormt kul om man kunde köra 11 mot 11 online.

du kan köra 10 mot 10 online, målisarna är AI styrda.. annars sku det va liiite väl lätt o göra mål tror jag

Då va det klart då, garanterat värt att förhandsboka =D

1
Skriv svar