Knocka med Zidane

Medlem
Medlem

Jag fick rött kort.


signatur

Härmed lovar jag att aldrig köpa ett spel igen! Med undantag spel som jag MÅSTE köpa för att kunna spela.

Medlem

Samma här ^^

Medlem

inte speciellt roligt imo


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Inaktiv
Inaktiv

Hahaha fyfan va dåligt.

Medlem

Jo...

Italienska programmerare är väl inte direkt ökända.

Medlem
Skrivet av Chief Red Cloud:

Jo...

Italienska programmerare är väl inte direkt ökända.

Inte? För detta skitet borde dem bli

Inaktiv

Tycker fan de va rätt åt Materazzi, hatar verkligen den spelaren.


signatur

DNF is still not finished -- but it's almost done, says Scott Miller

Inaktiv
Medlem
Medlem

Det var inte kul med tanke på vad han sade till Zidane.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Vad sade han till Zidana då? Såvitt jag vet är det ingen som vet det. AB spekulerade lite om det var det du tänkte på.

Medlem
Skrivet av Karmalicious:

Vad sade han till Zidana då? Såvitt jag vet är det ingen som vet det. AB spekulerade lite om det var det du tänkte på.

http://expressen.se/expressen/jsp/polopoly.jsp?a=630906

/ edit

Kolla på CNNs hemsida och googla runt lite.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

evh
Medlem

Min spekulation:
Materazzi är en omogen barnrumpa som förtjänar stryk. Vilket han fick


signatur

What Seems To Be The Officer Problem? Randy Marsh

Inaktiv

"Hoppas att ni dör" sa Materazzi till Zidane !
LONDON/STOCKHOLM. Läppläsare tror sig ha hittat orsaken till Zinedine Zidanes attack på Marco Materazzi i VM-finalen.
Enligt BBC sa den italienske backen att han hoppades att Zidanes familj ska "dö en smutsig död".
Materazzi ska också ha anklagat Frankrikes lagkapten för doping.

Min spekulation
Materazzi är ett omoget barn och Zidane har ju sina år så han borde inte bry sig ^^


signatur

R.i.p för Amerikanska soldater som dör i Irak

Inaktiv

Visst va de lite onödigt och speciellt tråkigt att Zidane vart påverkad av Materazzi's kränkande ord, men efter alla dessa år så har nog Zidane fått höra både de ena och de andra och nu fick han nog, vissa människor kan vara hur iskall som helst och rätt va de är så släpper denna opåverkade lugna person ut alla aggressioner på en och samma gång, och de är farligt, känner en som har de problemet och en dag så vart hon så jävla arg på en person att man nästan vart lite rädd


signatur

DNF is still not finished -- but it's almost done, says Scott Miller

Inaktiv

Snälla, vad tror ni sägs på en fotbollsplan egentligen? "Ååh ska vi gå och plocka blommor därborta i våran drömvärld?"..... Detta var antagligen inte speciellt mycket allvarligare än något annat, men Zidane reagerade väl på det av någon anledning. Jag säger inte att det är bra att det är såhär (duh) men det är så det funkar..

Hm kom på att dom flesta antagligen visste det, nåja kanske finns någon liten ängel någonstans


signatur

When I'm not here, people die.

Inaktiv

saker som det som materazzi sa händer varje match i fotboll. Att Zidane går rakt in i fällan är rent utav dåligt av Zidane.
Klarar inte hans psyke sånt där så förstår jag inte hur han blev proffs. Sen så var det ju väldigt osportsligt av materazzi men som sagt liknande psykningar händer hela tiden inom fotboll och dom flesta andra lagsporter

Youtube-proffs

Tycker att han skulle gett en käftsmäll istället, gått ut med prakt och tackat för sig liksom. Om han hade sagt något så.

"aftonbladet.se försökte tolka läpparna och orden som kom ur italienaren var ; Dina barn är smutsiga teletubbies."

Tyckte iofs det va de häftigaste sättet att dra !


signatur

Calle säger att jag är influencer

Inaktiv

hah han är fan hård, ingen jävla filmare eller nåt..

min kompis hade en teori att han ville bli filmstjärna genom att avsluta sin karriär likadant som han Vinny eller vad han heter.. (lock stock-filmerna osv)


signatur

Give me death or give me rain - I feel so numb, better give me pain.

Inaktiv
Skrivet av evh:

Min spekulation:
Materazzi är en omogen barnrumpa som förtjänar stryk. Vilket han fick

Eller så var inte skallen så hård som ala tror, så ont gör det inte att få en smäll i bröstet. Så bara att passa på att ligga och vila lite och vara glad att Zidane var så dum som gick för långt.

evh
Medlem
Skrivet av jimmi:
Skrivet av evh:

Min spekulation:
Materazzi är en omogen barnrumpa som förtjänar stryk. Vilket han fick

Eller så var inte skallen så hård som ala tror, så ont gör det inte att få en smäll i bröstet. Så bara att passa på att ligga och vila lite och vara glad att Zidane var så dum som gick för långt.

hehe jo sant. För vissa räcker det med en liten axelknuff och dom ligger skrikandes samt håller sig för knäet, sen om inte domaren blåser är dom fort på bena igen "fit for fight"... tragiskt.


signatur

What Seems To Be The Officer Problem? Randy Marsh

Medlem
Skrivet av jimmi:
Skrivet av evh:

Min spekulation:
Materazzi är en omogen barnrumpa som förtjänar stryk. Vilket han fick

Eller så var inte skallen så hård som ala tror, så ont gör det inte att få en smäll i bröstet. Så bara att passa på att ligga och vila lite och vara glad att Zidane var så dum som gick för långt.

Zidane var uppenbart förbannade, och en sådan smäll skulle nog slå luften ur dom flesta, garanterat.

Medlem

Synd att fotboll längre inte är någon "lek" utan på blod och allvar, och att den är förstörd av filmningar och kränkningar och psykningar....


signatur

Nämen!

Inaktiv

Stod i en intervju med Zidane att Materazzi hade förolämpat hans syster/familj, hade fan också knockat honom...what comes around goes around.


signatur

Könssjukdomar är som Pokémon...man är inte tuff förrän man har dem alla.

1
Skriv svar