Uppdatering på Spelhyllan

Medlem
Uppdatering på Spelhyllan

Jag välkomnar mina nyblivna vänner på spelhyllan!

Grattis: #Halo: Combat Evolved, #Halo 2, #S.T.A.L.K.E.R.: Clear Sky, #Crysis Warhead, #Hitman: Codename 47, #Hitman 2: Silent Assassin, #Hitman: Contracts, #Star Wars: Empire at War, #Star Wars: Empire at War - Forces of Corruption, Osmos och slutligen #Call of Duty 2.
#Halo 3 och det förbokade #Saboteur landar i mina labbar snart nog! Det tråkiga är dock att jag sliter med projektarbete nu, så det blir inte mycket över till spelande. Lite Osmos har jag kört, för det är inte så tidskrävande och mysigt är det också!

Julen nalkas dock, och då blir det dags för spelande! Jag och min bror ska givetvis klara Halo-serien på Co-op. Sen kommer tyngden på min singleplayertid att läggas på S.T.A.L.K.E.R. -spelen, då uppföljaren kommer straxt. Crysis Warhead lär ju vara rätt snabbavklarat, och resten har jag spelat lite innan.

Var meningen att jag skulle lägga till lite in-game material här, men av nån anledning funkar inte Print Screen i spel längre, bara i skrivbordet, men det kommer.

Happy Gaming!

#blogg

Skägg.
10 Chambers
Uppdatering på Spelhyllan

Impressive, most impressive!


signatur
Medlem

Kulminationen av impulsköp! men perioden sträcker sig från Oktober till dags dato. Så det är inget dagsköp direkt:)

1
Skriv svar