Vem tror att tyskarna kom så långt i Vm tack vare Polska spelarna?

Inaktiv
Vem tror att tyskarna kom så långt i Vm tack vare Polska spelarna?

Vem tror att tyskarna kom så långt i Vm tack vare Polska spelarna?
Podolski , Klose och Borowski är ju Polacker .


signatur

R.i.p för Amerikanska soldater som dör i Irak

Medlem

vilket lag hade inte kommit så långt eller kort som dom gjorde utan sina spelare?...


signatur

Go for it - ALL or Nothing!

Inaktiv

Podolski , Klose och Borowski gjorde ju dem flesta målen i tyska laget ( under VM )


signatur

R.i.p för Amerikanska soldater som dör i Irak

Medlem

Är dom tyska medborgare så är dom tyskar oavsett namn

Så som sades i andra posten utan spelare är det svårt o göra mål


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Inaktiv
Medlem

och vi hade inte kommit någonstans om det inte vore för Zlatan.

Medlem

Inte i media iaf. Gjorde ju inte ett skit i själv VM men det skrevs i tidningarna däremot.


signatur
Inaktiv
Skrivet av TixFrix:

Inte i media iaf. Gjorde ju inte ett skit i själv VM men det skrevs i tidningarna däremot.

Vi hade inte varit i VM ens utan Zlatan så PLX


signatur

When I'm not here, people die.

Inaktiv

Ar det har Aftermatch utav fotbolls-VM dvs en helt onodig disskutions-trad ifall tyskarna hadde tagit sig vidare ifall dom inte haft polackerna..

Vi kan spekulera kring 100000 saker innom VM ifall du vill ha det pa de sattet.. har jag kan komma med en t.ex. tror ni att Tunisien hadde vunnit om Saudierna inte gjort mal efter deras forsta mal? Forklara garna varfor och pa vilket satt dom hadde tagit sig vidare.


signatur

Rail or Die

Inaktiv

nej, jag tror sverige kom så kort för att vi har spelare med utländskt påbrå, totalt ointressant imo

Medlem
Skrivet av Meller:
Skrivet av TixFrix:

Inte i media iaf. Gjorde ju inte ett skit i själv VM men det skrevs i tidningarna däremot.

Vi hade inte varit i VM ens utan Zlatan så PLX

Men PLX fotboll är sverige ändå sämst på. Känns inte direkt som om jag bryr mig men när det står på löpsedlarna att zlatan stoppade bråket bla bla bla så vill jag bara spy på skiten. Helt ointressant imo.


signatur
Medlem

Tyskarna hade inte kommit särskilt långt utan den 12:e spelaren på plan.
Då hade Argentina firat VM-guldet istället för Italien.


signatur

yolo

Medlem

Tycker faktiskt detta är ganska ointressant. Sålänge de är tyska medborgare så är de tyskar. Dessutom så är övergången från polack till tysk inte särskilt stor, de har många likheter.

Medlem

Sen så spelar inte nationalitet roll. Spelarna har individuella erfarenheter, dvs du är inte proffs direkt för att du heter Ronaldinho och kommer från Brasilien. Så att någon är ursprungligen Polack spelar inte någon roll, är man tysk medborgare så är man också tysk. Jag har tex en pappa från makedonien som har en mamma från albanien och pappa från turkiet, samt att min mor är dansk, men jag är ändå svensk medborgare, därför är jag svensk.

Inaktiv
Skrivet av TixFrix:
Skrivet av Meller:
Skrivet av TixFrix:

Inte i media iaf. Gjorde ju inte ett skit i själv VM men det skrevs i tidningarna däremot.

Vi hade inte varit i VM ens utan Zlatan så PLX

Men PLX fotboll är sverige ändå sämst på. Känns inte direkt som om jag bryr mig men när det står på löpsedlarna att zlatan stoppade bråket bla bla bla så vill jag bara spy på skiten. Helt ointressant imo.

Hey, jag säger inte emot på den punkten. :>


signatur

When I'm not here, people die.

Inaktiv
Skrivet av Famest:

Sen så spelar inte nationalitet roll. Spelarna har individuella erfarenheter, dvs du är inte proffs direkt för att du heter Ronaldinho och kommer från Brasilien. Så att någon är ursprungligen Polack spelar inte någon roll, är man tysk medborgare så är man också tysk. Jag har tex en pappa från makedonien som har en mamma från albanien och pappa från turkiet, samt att min mor är dansk, men jag är ändå svensk medborgare, därför är jag svensk.

Och du ser exakt likadan ut som Harry potter och det gor dig till engelskman.


signatur

Rail or Die

Medlem

Omg. Läs svårigheter hallå? Han skriver iofs att bara för att man kommer nånstans ifrån eller ser ut på nåt sätt så är man inte stämplad som nåt. Man är från det land man har nationalitet från och sen spelar inte ursprung nån roll. Hade han sett ut som harry potter och haft brittiskt medborgarskap så hade han varit britt.


signatur
Medlem

Humor är inte lätt ibland

Inaktiv

Jag antar att du menar Klose och Podolski. Dom gjorde ju mål. Men det är väll anfallarnas uppgift att göra mål? Så nej, det var inte p.ga "polackerna" som Tyskland gick så långt.


signatur

Dr. SkruMp <3 #komsi

Inaktiv
Skrivet av TixFrix:

Omg. Läs svårigheter hallå? Han skriver iofs att bara för att man kommer nånstans ifrån eller ser ut på nåt sätt så är man inte stämplad som nåt. Man är från det land man har nationalitet från och sen spelar inte ursprung nån roll. Hade han sett ut som harry potter och haft brittiskt medborgarskap så hade han varit britt.

Chilla jag sk'a'mta ju bara


signatur

Rail or Die

Medlem

Jag är harry potter.

Inaktiv

haha;D


signatur

R.i.p för Amerikanska soldater som dör i Irak

1
Skriv svar