Se skärmdumpar från PES 2009

Robot
Se skärmdumpar från PES 2009

FIFA eller PES 09.. vet inte!, blir nog båda.. måste komma ut demo's snaaart!


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Inaktiv

Fifa 09, senaste Pes var ett fiasko, så slänger inte ut mina pengar på de igen.

Medlem

ja, efter att ha spelat senaste pes så känns det som att det lutar mer åt fifa 09 här också.

Visst var PES 08 ett magplask, men innan det så har dom varit kung. Verkar ju som dom gjort en rejäl uppryckning nu, och mitt hjärta klappar för PES.. men FIFA08 var bra(första spelbara i FIFA serien) och 09 ser ju ännu hetare ut.. svårt.


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Medlem

Grafiken är fortfarande ingen höjdare, kan hoppas dom iaf låtit den lida för att finslipa kontrollen och andra smådetaljer, med lite mods till så kan man nog klara sig utan live uppdateringar anyway, personligen spelar jag bara med polare så jag kunde inte bry mig mindre om att mina spelare är i samma form som dom är i verkligheten, låter mer som en gimmick för att dölja att det faktist är samma spel igen, i hope i'm wrong though, hade gärna sett ett riktigt grymt spel som spöar alla tidigare fotbolls-spel på alla plan.

Inaktiv

Meningslösa bilder med tanke på att man lirar mestadels av spelet med läktar vy (rätta mig gärna) eller vad det nu heter.

Inaktiv

Ni far tycka att man e lite petig, men det e inte PES som e en konkurrent till Fifa.

Det e Fifa som e en konkurrent till PES.

PES ere basta fotbollsspelet och det e fifa som e utmanaren.

Inaktiv

tänkte säga det jag med, det är fifa som är konkurrent till pes och inget annat.

Inaktiv

Alltså, de idioter som spelar FIFA måste ju antingen gå på knark (förmodligen skitkvalité) eller så tycker de att det viktigaste i ett spel är att de har licenser. Så nej! barnspelet FIFA bör aldrig anses som en konkurrent, ärligt talat - det suger.

Men något jag inte vet är när demot kommer att komma ut? de som har ett humm om detta var superschnäll och skriv.

1
Skriv svar