LittleBigPlanets karaktärer filmade

Robot
Medlem
LittleBigPlanets karaktärer filmade

Haha så sött! Skit att jag inte har en PS3 bara, annars hade jag lätt köpt detta


signatur

Besök gärna min blogg: http:/mwindmark.blogspot.com

Medlem

:heart:

Börjar närma sig nu ju!

Inaktiv

Ser fett ut.


signatur

a"C"RED -

Inaktiv

Grymt gulligt. Som sagt, önskar nästan jag hade en PS3:a


signatur

dare to be bold

Medlem

Ett troligen underbart spel, tyvärr med ett horribelt omslag.

Medlem

hade man haft en ps3a hade det varit en självklarhet

Medlem

Det här börjar likna Spore-hypen. Tusan. Hoppas det inte suger lika mycket som det tidigare nämnda...

Medlem

"play nice" *wack* ^^

Medlem
Skrivet av stason:

Det här börjar likna Spore-hypen. Tusan. Hoppas det inte suger lika mycket som det tidigare nämnda...

vet inte hur du menar med att jämföra spore och LBP, föll aldrig för spore hypen. så från min synvinkel är det stor skillnad. å andra sidan har jag hört att spore inte var ett dåligt spel utan bara kanske inte helt uttänkt.

Inaktiv

för PS3-exlusiva spel. Blir så mycket bättre.

Inaktiv

Vad coolt!

Man kan ju göra en direkt kopia av sig själv typ

Medlem

jävlar vad dom har spammat videos till detta spel.


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Medlem

skit spel kommer ju inte till pc.
(sarkasm)


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem
Skrivet av sno0zer:

jävlar vad dom har spammat videos till detta spel.

Med all rätt, varje video gör bara att jag vill spela det mer - Bluray borträknat är detta spel största anledningen till att jag köpte ps3... 360'n tittar ledset på mig...


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

Kommer bli Så gryyymt

ett Modernt Super Mario


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem

Videon är klockren då det är en tutorial eller beskrivning av hur spelet fungerar. För alla som inte förstår vad LBP är så borde denna video räta ut alla frågetecken.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Villl ha nu nu nu nu nu

Inaktiv

inte länge kvar nu redan bokat på cdon.com längtar så jag spricker :):)
nån mer som bokat??
kommer helt klart bli det här decenniets bästa spel

Medlem

Kommer säkerligen bli bra. Men Gta IV kommer stjäla GOTY priserna för att det är så hypat, även om det imo är det sämsta Gta hittills.


signatur

lootskin@hotmail.com

Medlem

Översättning på WarpGuns inlägg är "Detta kan jag inte ladda ner gratis"

Verkar riktigt intressant dock så det kan nog bli ett köp när det är så dags

Medlem
Skrivet av TruB:
Skrivet av stason:

Det här börjar likna Spore-hypen. Tusan. Hoppas det inte suger lika mycket som det tidigare nämnda...

vet inte hur du menar med att jämföra spore och LBP, föll aldrig för spore hypen. så från min synvinkel är det stor skillnad. å andra sidan har jag hört att spore inte var ett dåligt spel utan bara kanske inte helt uttänkt.

Det är väl inte konstigt att jag jämför Spore-hypen med LBP eftersom det är dessa två spel som var mest efterlängtade sedan flera år tillbaka. Spore kunde tyvärr inte leverera men jag hoppas, verkligen, att LBP kan.

Medlem

Hoppas det kommer en sjysst bundle med detta som det ryktas om, måste ju ha en PS3 nu med detta lir och sen heavy rain.

1
Skriv svar