NHL 09 tidigarelagt

Robot
Medlem
NHL 09 tidigarelagt

Oj, nej sånt hör man inte mycket av.


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

Inte för att klaga men detta har väl ändå var känt och tipsat om till FZ tom. i över en månads tid?

Inaktiv

Är PC versionen en PS2 kopia?

Medlem
Skrivet av MrLongbow:

Är PC versionen en PS2 kopia?

Enl. EA så går PCn över till samma som PS3 och 360 from i år... stod på deras forum tidigare iaf...

ptr
Medlem

frågan är om man ska köpa det? demot var ju roligt och multiplayer kanske kan bli något? intressant att bara styra en spelare i alla fall

Medlem

Längtar FIFA 09 när kommer det!!!!!!!!??????


signatur

Även om jag skriver runt på forumet så klassas jag som en aktiv gamer :)

Medlem

Får hoppas att PC versionen är nåt att ha.

Medlem

vadå, till sverige? (europa) imorgon eller?

Medlem
Skrivet av Zamuz:

vadå, till sverige? (europa) imorgon eller?

Ja imorgon i Sverige Världen

Inaktiv

Jaa! ett par nyheter som inte gör något speciellt! måSTE KÖpA DetTA ALLtSÅ!


signatur

a"C"RED -

Medlem

Discshop har redan skickat den, får den imorgon

Inaktiv

Jag är mer av en FIFA kille,, så längtar mkt mer tills det släpps ,, inte ens prövat nhl på flera år ;/

Medlem

Samma trötta skit som dom prånglat ut i alltför många år.


signatur

In war, truth is the first casualty

Medlem

vad bra att det kommer till sverige. måste ha. Men jag vill ha 2 andra spel också -.-

Medlem

Demot är faktiskt riktigt ballt får se ifall man köper spelet sen


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem

Kul med alla papphuvuden som skriver att det är samma skit som innan. Det är helt sjukt mycket nytt och det är helt underbart skoj, demot krossade.

Så jag tror det är du som är samma trötta skit som har prånglat runt i allt för många år om du inte ens orkar prova innan du ger ett sådant otroligt korkat uttalande jugger.


signatur

En styck signatur.

Medlem

måste bara fråga, kom demot bara till ps3 och 360 eller finns det en pc version av det?:)

Medlem

blir ett köp så fort ekonomin stadgat sig


signatur

Your Forum Community reputation has increased by 1.

Medlem

verka bara vara xbox 360 som ska släppas i morgon. Jag har bokat till ps3 från discshop men det står kvar på 25/9

Inaktiv
Skrivet av bleak:

Jag är mer av en FIFA kille,, så längtar mkt mer tills det släpps ,, inte ens prövat nhl på flera år ;/

Du borde prova, är också mer en fifa kille, men testade demot och det var hur kul som helst. Inte spelat det sen 2001 och att man nu kan styra klubban med en spak är helt nytt för mig, underbart;D

Inaktiv
Skrivet av Juggernawt:

Samma trötta skit som dom prånglat ut i alltför många år.

Mjauu mjauu mjauu, testat demot?:)

Medlem

Förbeställde nhl 2009 för en månad sedan på game...ringde hem nyss (är på tjänsteresa nu), fru sa att spelet kommit i dag....suck, jag vill hem.


signatur

href="http://bf2tracker.com/playerstats/7721055/

Medlem
Skrivet av Cowboy89:

verka bara vara xbox 360 som ska släppas i morgon. Jag har bokat till ps3 från discshop men det står kvar på 25/9

Stämmer. Vi ps3-tomtar får snällt vänta ett par veckor till. Men vi kan glädja oss åt att NHL09 är bra mycket bättre än NHL08 på ps3 var (baserat på 5+ timmar med demot).


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem

Releasedatumet har ju varit 11e september hur länge som helst haha, vilken newsflash, ska iaf köpa skiten imorrn

Medlem

Wtf, betyder det att jag kan hämta ut mitt exemplar av PS3-versionen idag hos Webhallen?

Medlem
Skrivet av Tassel:
Skrivet av Cowboy89:

verka bara vara xbox 360 som ska släppas i morgon. Jag har bokat till ps3 från discshop men det står kvar på 25/9

Stämmer. Vi ps3-tomtar får snällt vänta ett par veckor till. Men vi kan glädja oss åt att NHL09 är bra mycket bättre än NHL08 på ps3 var (baserat på 5+ timmar med demot).

Japp:P

Medlem

Fick mitt ex igår (älskar webhallen) och spelade hela kvällen i be a pro mode :). Riktigt kul spel än så länge!

1
Skriv svar