The Hunter är officiellt

Inget Bambi skjutande för mig, väntar ivrigt på shyssta moddar istället.


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Skrivet av HinduTimes:

Då kan ju alla som är ute och leker med gevär i skogen byta till detta istället! Perfekt spel för de som vill utföra det "viktiga" arbetet att jaga, som de martyraktigt nog har tagit på oss. Jägare, våra hjältar.

Ja hoppas man får slakta djuren på plats också. mmm blodig biff!


signatur
Medlem

Naä usch, hellre jagar jag talibaner och monster i mina spel Ångestladdat med kaniner och rådjur i siktet ju.

Men det ser jävligt bra ut. Hoppas att detta leder till en positiv utveckling vad gäller fps-mmo för en gångs skull.

Medlem
Skrivet av swe.-SiOUX-.swe:

Inget Bambi skjutande för mig, väntar ivrigt på shyssta moddar istället.

Då får vi hoppas på en Carnivores mod! ^_^ Och syftar då på det urgamla dinosauriejaktspelet. Sjukt roligt att smyga på en T-rex i gryningen.


signatur

Videomupp

Medlem

I så fall skulle jag vilja spela björnen, utan tvekan.

Medlem

Men mods till mmo har jag då aldrig hört talas om


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

doh det blir ju kortare utvecklingstid om man har en färdig spel motor.

Medlem

Låter skoj


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

[1. Deep Forest] [Moosekillah]: omg killstealer!!!1
[1. Deep Forest] [Skevögd]: stfu those ducks were mine
[1. Deep Forest] [Bangbangrifles]: the Remington shotgun is op
[2. Trade] [McButcher]: trading a turkey for 3 pidgeons

Jag kan redan se det framför mig!
Eller nej, jag vill prova på det i alla fall, komma ifrån det gamla vanliga sword&board-MMO't.

Medlem
Medlem
Skrivet av WildThing:
Skrivet av swe.-SiOUX-.swe:

Inget Bambi skjutande för mig, väntar ivrigt på shyssta moddar istället.

Då får vi hoppas på en Carnivores mod! ^_^ Och syftar då på det urgamla dinosauriejaktspelet. Sjukt roligt att smyga på en T-rex i gryningen.

Det spelet var ju grymmt

Inaktiv

Väldigt schysst grafik.

Medlem

tycker det verkar vara som ett riktigt trevligt jaktspel,,
men ja man kan ju inte säga något före man spelar det.
Hoppas bara att de får med det som man vill ha från ett riktigt bra jaktspel.

Inaktiv

Blir kul att skjuta andra spelare.

Medlem

"prenumerationstdessa"

Spellcheck!

Medlem

Det enda jag ser framför mig är tonvis med fjortisar som griefar. Hoppa upp och ner när de andra smyger, skjuta medspelare eller bara vilt runt omkring

Medlem

Fast dessa ADHD-Woware skulle väl knappast lägga ner mammas pengar på ett spel som kräver tålamod och säkert har många metoder att försvåra dryghet.


signatur

Remember when you were young? You shone like the sun

Medlem
Skrivet av HinduTimes:

Fast dessa ADHD-Woware skulle väl knappast lägga ner mammas pengar på ett spel som kräver tålamod och säkert har många metoder att försvåra dryghet.

Du vet väl att "The Hunter" ska vara gratis?

Medlem
Skrivet av WildThing:
Skrivet av swe.-SiOUX-.swe:

Inget Bambi skjutande för mig, väntar ivrigt på shyssta moddar istället.

Då får vi hoppas på en Carnivores mod! ^_^ Och syftar då på det urgamla dinosauriejaktspelet. Sjukt roligt att smyga på en T-rex i gryningen.

Så jävla sant. Det enda som saknades i det spelet var lite variation. Kunde bli lite långtråkigt ibland, men det lyckades verkligen vara unikt bland alla Quake kopior. Riktigt bra spel och en sådan mod skulle hålla mig sysselsatt lääänge.


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem
Skrivet av Zyndrome:
Skrivet av HinduTimes:

Fast dessa ADHD-Woware skulle väl knappast lägga ner mammas pengar på ett spel som kräver tålamod och säkert har många metoder att försvåra dryghet.

Du vet väl att "The Hunter" ska vara gratis?

d'oh! :$

Medlem

om det kommer se ut som på bilderna, så kan man ju med säkerhet säga att detta spel är det snyggaste som finns, hitills...

12
Skriv svar