Hur ser Din Mamma ut?

Inaktiv
Hur ser Din Mamma ut?

Vi har ju alla hört talas om den ökände "Din Mamma". Hur ser hon egentligen ut? Hur beter hon sig? Är hon verkligen intelligensbefriad? Man har ju hört så mycket olika elaka saker om henne.

Medlem

Min morsa är vad många skulle kalla för milf. Det är både på gott och ont för jag vågar då fan inte visa mig på stan med henne för då tror folk att att man skaffat sig en knappt 10 år äldre flickvän som beter sig som en typisk morsa. Det är illa. Sen att man ibland får frågan "skäms du över mig?" så vet man inte riktigt vad man ska svara.

Flakmonkey

Min mamma är riktigt soft, börjar ju bli till åldern nu men hänger ändå med rätt bra ^^ Öppen för nya företeelser också, gillar tex att lira Project Gotham Racing 3 (enbart med ratt dock) och hon diggar Guitar Hero stenhårt. Lagar fantastiskt god mat också, vilket allt är ett stort plus

Inaktiv

Min mamma är snäll, resten är en hemlis

Inaktiv

Hon är god och glad. närmar sig 50. nallar alla mina Wallander böcker mm. smartare än mig iaf och goda pasta rätter. nepp inget dumt om henner inte

Medlem

vill inte vara den som gnäller, men blir det bara sämre topics på forumet?

Inaktiv

Mjo, kanske inte var den fyndigaste topicen. Men en kul idé tycker jag.

Medlem

Min mamma är jättesnäll mot mig och de flesta andra, sen är jag riktigt stolt över henne också, jag har fått henne att börja säga "uber" istället för "jätte" många gånger.
Och även så är hon grym på att dissa otrevliga gäster (hon är servitris). Och bästa någonsin måste jag bara berätta. Var precis när jag börjat övningsköra, står vid ett rödljus, har enbart en bil bakom mig, en typ 50årig kvinna som såg lagom fager ut. Det slår om till grönt och jag får ett berömt kärringstopp. Det tar ungefär en halv sekund innan dumarslet bakom mig börjar tuta, och än mindre tid än så innan _både_ jag och mammsen vänder oss om, helt symetriskt, och visar henne fingret. Då tänkte jag alltid: Det där, det är min mamma det.


signatur

[color=black]Useless corpse. Jesus loves you. Useless corpse.[/color]

Medlem

Mother is good, mother brings me cookies! Me like mother


signatur

Nämen!

Inaktiv
Skrivet av Budolicious:

Min mamma är jättesnäll mot mig och de flesta andra, sen är jag riktigt stolt över henne också, jag har fått henne att börja säga "uber" istället för "jätte" många gånger.
Och även så är hon grym på att dissa otrevliga gäster (hon är servitris). Och bästa någonsin måste jag bara berätta. Var precis när jag börjat övningsköra, står vid ett rödljus, har enbart en bil bakom mig, en typ 50årig kvinna som såg lagom fager ut. Det slår om till grönt och jag får ett berömt kärringstopp. Det tar ungefär en halv sekund innan dumarslet bakom mig börjar tuta, och än mindre tid än så innan _både_ jag och mammsen vänder oss om, helt symetriskt, och visar henne fingret. Då tänkte jag alltid: Det där, det är min mamma det.

Ja, det är ju alltid nånting att vara stålt över

Medlem

Min mamma är bättre än era, säger ni nått annat så ljuder ni.


signatur

Härmed lovar jag att aldrig köpa ett spel igen! Med undantag spel som jag MÅSTE köpa för att kunna spela.

Medlem

Tur att vi bara ljuder.. *Ljuga är fult* ^^

Medlem

Min Mamma är dum 8)

Medlem

morsan är bäst på att laga mat


signatur

Meep!

Inaktiv

Jag gillar min iaf. Förut var det hon som fostrade mig men nu fostrar jag henne. Har bla fått henne att börja lyssna på extrem-metal. Föreställ er chocken jag fick när hon kom in och bad om att få låna en Hypocrisy skiva. Hon lyssnar också på Cradle of Filth, Draconian, Deathstars, Thyrfing, etc... Dessutom har hon kort stubin så fula fingret har åkt fram vid ett flertal tillfällen helt offentligt.

MFC
Medlem

Din mamma är din pappa!


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

JB
Medlem

Jag trodde topicen handlad om Prey, as in "Mother".

Medlem

Har ingen bild på morsan, men hon har brunt axellångt hår, glasögon och är ganska kort.

Inaktiv

Jo, det st'mmer med min ocks' oh shit lord. Bor hon p' kungsholmen?

Min mamma tj'nar mer en alla era mammor tillsammans.


signatur

Last.fm
nah, you're just curious George....like the monkey

Medlem
Skrivet av reset2:

Min mamma tj'nar mer en alla era mammor tillsammans.

Kanske det, men min har iaf alla tänder kvar.

edit: Inlägg #777

Medlem

Min mamma har jag fått att rösta pirat i september.

Medlem

andman, är det verkligen bra det? med enfrågespartier? :S


signatur

[color=black]Useless corpse. Jesus loves you. Useless corpse.[/color]

Medlem
Skrivet av reset2:

Jo, det st'mmer med min ocks' oh shit lord. Bor hon p' kungsholmen?

Min mamma tj'nar mer en alla era mammor tillsammans.

Min mamma säger att din mamma är en lortig sla*pa.

Glöm även inte att du och hon kan hoppa!


signatur

Härmed lovar jag att aldrig köpa ett spel igen! Med undantag spel som jag MÅSTE köpa för att kunna spela.

Medlem
Skrivet av Budolicious:

andman, är det verkligen bra det? med enfrågespartier? :S

Klart att det är bra, har du glömt porrpartiet?

Medlem
Skrivet av Budolicious:

andman, är det verkligen bra det? med enfrågespartier? :S

Budo: Det är inte en fråga, utan tre - upphovsrätt, patent, skyddat privatliv - som jag tycker är väldigt viktiga och som riksdagspartierna antingen bryr sig notoriskt lite om eller går stick i stäv mot vad jag tycker. I övrigt känns det som att det kvittar vilket block som vinner. Niklas Ekdal skrev klokt i DN:

"Fredrik Reinfeldt insåg att två tredjedelar av svenska folket är beroende av det offentliga, antingen för sin anställning eller försörjning genom bidrag. Majoriteten av väljarna uppfattar alltså skattesänkningar som hot snarare än löfte.

Moderaterna har genomfört sin offensiva reträtt skickligt. Kan det bidra till maktskifte 2006 är utslätningen av den politiska debatten ett pris värt att betala.

[..]

Till och med de moderata ideologerna argumenterar helt och hållet inom ramen för bidragssystemet, som om medborgarna inte hade någon valfrihet utom den de bestås av försäkringskassan. Det är den socialdemokratiska välfärdsstatens slutgiltiga triumf."

Men det här handlar ju inte alls om mammor längre, så jag ber om ursäkt för min lilla OT-avstickare..

Medlem
Skrivet av andman:
Skrivet av Budolicious:

andman, är det verkligen bra det? med enfrågespartier? :S

Budo: Det är inte en fråga, utan tre - upphovsrätt, patent, skyddat privatliv - som jag tycker är väldigt viktiga och som riksdagspartierna antingen bryr sig notoriskt lite om eller går stick i stäv mot vad jag tycker. I övrigt känns det som att det kvittar vilket block som vinner. Niklas Ekdal skrev klokt i DN:

"Fredrik Reinfeldt insåg att två tredjedelar av svenska folket är beroende av det offentliga, antingen för sin anställning eller försörjning genom bidrag. Majoriteten av väljarna uppfattar alltså skattesänkningar som hot snarare än löfte.

Moderaterna har genomfört sin offensiva reträtt skickligt. Kan det bidra till maktskifte 2006 är utslätningen av den politiska debatten ett pris värt att betala.

[..]

Till och med de moderata ideologerna argumenterar helt och hållet inom ramen för bidragssystemet, som om medborgarna inte hade någon valfrihet utom den de bestås av försäkringskassan. Det är den socialdemokratiska välfärdsstatens slutgiltiga triumf."

Men det här handlar ju inte alls om mammor längre, så jag ber om ursäkt för min lilla OT-avstickare..

Ok, kan gå med på att det är tre punkter, och visst, jag tycker också de är enormt viktiga.
Men låt oss leka med tanken på att de fick absolut flest röster och fick bilda regering osv, det hade nog inte blivit kanonbra


signatur

[color=black]Useless corpse. Jesus loves you. Useless corpse.[/color]

Medlem
Skrivet av Budolicious:

Ok, kan gå med på att det är tre punkter, och visst, jag tycker också de är enormt viktiga.
Men låt oss leka med tanken på att de fick absolut flest röster och fick bilda regering osv, det hade nog inte blivit kanonbra

Piratpartiet har inte en snöbolls chans i helvetet att någonsin få bilda regering. Eftersom det är så väldigt jämnt mellan blocken siktar vi på en vågmästarroll och stöder sen det block som ger oss bäst deal, så att säga.

Medlem

Äh, liten tant på 40+ åldern, trevlig, konverserar med henne då o då Soft morsa helt enkelt.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Inaktiv
Skrivet av SoniC:

Min mamma säger att din mamma är en lortig sla*pa.

Glöm även inte att du och hon kan hoppa!

Det är hon också!

Glöm även inte att Exet.nu säger att du är en rejält misslyckad kille med en personlighetsstörning.


signatur

Last.fm
nah, you're just curious George....like the monkey

Medlem
Skrivet av reset2:
Skrivet av SoniC:

Min mamma säger att din mamma är en lortig sla*pa.

Glöm även inte att du och hon kan hoppa!

Det är hon också!

Glöm även inte att Exet.nu säger att du är en rejält misslyckad kille med en personlighetsstörning.

Var snäll nu, han är ju trost allt din brorsa.

12
Skriv svar