Hur många gånger bajsar ni på en vecka?

Inaktiv
Hur många gånger bajsar ni på en vecka?

Hur många gånger bajsar ni på en vecka i snitt? Själv försöker jag hålla igen för glatta livet och behöver då inte bajsa förrän efter två veckor om jag har tur!

Medlem

Hmm 30 gånger kanske har inte så stor koll på det.:<

Medlem

Men det beror på om man ta med smygfisarna och annat skräp 8)

Inaktiv

errr, okay.........

Inaktiv
Skrivet av wobbler:

errr, okay.........

E? Lite seriösa svar tack. :evil:

Inaktiv

Får jag fråga varför du bryr dig om hur mkt vi skiter varje vecka? eller hadde du bara lust att skryta om hur ofta du skiter? Vilket jag inte ser någon mening i heller.. men aja.. thx for the info

+

Thimpan vågar man fråga vad det är för "annat skräp" du pratar om? x(


signatur

Rail or Die

Medlem
Skrivet av Dirty_Rolf:
Skrivet av wobbler:

errr, okay.........

E? Lite seriösa svar tack. :evil:

Skämtar du eller? jösses...

Youtube-proffs

Det är viktigt att bajsa en gång per dag ffs, en gång höll jag mig i 3 dagar, ja kunde sedan hålla mig extremt länge, vilket kan skada tarmsystemet FFS!

Cool, mitt inlägg är #911 nu, fast nu blire 922


signatur

Calle säger att jag är influencer

Inaktiv
Skrivet av Lappis:

Får jag fråga varför du bryr dig om hur mkt vi skiter varje vecka? eller hadde du bara lust att skryta om hur ofta du skiter? Vilket jag inte ser någon mening i heller.. men aja.. thx for the info

+

Thimpan vågar man fråga vad det är för "annat skräp" du pratar om? x(

Jag ville mest skryta

Medlem
Skrivet av Lappis:

Får jag fråga varför du bryr dig om hur mkt vi skiter varje vecka? eller hadde du bara lust att skryta om hur ofta du skiter? Vilket jag inte ser någon mening i heller.. men aja.. thx for the info

+

Thimpan vågar man fråga vad det är för "annat skräp" du pratar om? x(

Nej det vågar man inte seddu

Inaktiv

Hehe ok till både Wolf och Thimpan.

Polish är det verkligen så? jag vet inte hur det där fungerar man det är säkert bra att ta en rejäl skit om dagen men det kan ju inte skada att man inte skitit på 1 vecka eftersom skit bara är överflödiga matrester etc. som kroppen inte behöver..

Just nu har jag inte käkat normalt på 3 dagar och jag har prövat käka men det går fan inte.. jag känner mig inte sugen på något överhuvudtaget förutom.. en speciell tjej fast det är struul ahmagad x( jag måste lösa det här på något sätt nu.. vill ha bort "lockdown" kännslan i magen :/


signatur

Rail or Die

Inaktiv

Kan tillägga att det är mycket bekvämare att låte skiten komma av sig själv istället för att sitta och trycka tills man blir alldeles röd i huvet.

Medlem

Jag instämmer totalt

Medlem

Får man räkna med alla de gånger man bajsar för att ha det till sexlekar?

Skrivet av Robfox:

Får man räkna med alla de gånger man bajsar för att ha det till sexlekar?

Nope, då brukar man ju ladda med katrinplommonpure så att man garanterat levera i rätt ögonblick.


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Inaktiv
Skrivet av Robfox:

Får man räkna med alla de gånger man bajsar för att ha det till sexlekar?

Hm, bra fråga. Den statistiken kan väl föras separat?:O

Jee
Medlem

mmmmmMMMmm. NU blev jag sugen på kladdkaka!


signatur

Eller inte?

Inaktiv

Min mage är cp


signatur

When I'm not here, people die.

Medlem

Mogen tråd.

Men, for the record, så brukar jag väl skita en sisådär två-tre gånger om dagen.

Inaktiv
Skrivet av Chief Red Cloud:

Mogen tråd.

Men, for the record, så brukar jag väl skita en sisådär två-tre gånger om dagen.

TVÅ-TRE GÅNGER OM DAGEN!!! Wtf?

Skrivet av Chief Red Cloud:

Mogen tråd.

Men, for the record, så brukar jag väl skita en sisådär två-tre gånger om dagen.

Hehe ..en till Indian som tror på Fiberrik kost !

Fullkorn ftw!


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Inaktiv

jag skiter ca 2gånger i veckan


signatur

ASUS A8N-SLI DELUXE, AMD64 3500+@2500GHz , Twin mos 2048DDR minne, GeForce 7900GT, Audigy 2ZS

Medlem
Skrivet av wobbler:

errr, okay.........

Kan bara hålla med......


signatur

A warrior do not complain abou physical pain...

Inaktiv

börjar ju undra åldern på folk här inne. nog för man är 30 själv, men FZ.se är ju bara småungar. Forumet har dött sedan den nya layouten. Och sådana hära trådar sänker helt klart forumet ännu mer.

Fragzone var bäst för några år sedan. Mer klass... nu är det mer dass..

synd.

Medlem

Tillräckligt många gånger.

Medlem
Skrivet av cabante:

börjar ju undra åldern på folk här inne. nog för man är 30 själv, men FZ.se är ju bara småungar. Forumet har dött sedan den nya layouten. Och sådana hära trådar sänker helt klart forumet ännu mer.

Fragzone var bäst för några år sedan. Mer klass... nu är det mer dass..

synd.

Håller med.

Denna tråden måste vara den sorgligaste någonsin.

Inaktiv

Äsh, bajsprat är kul. Och jag är en periodare när det gäller skita som med allt annat. Ett tag äter jag normalt och då blir det en gång om dagen. Sen kan det gå ett tag då jag äter mindre (som nu i bastuvärmen vi har) och då blir det väl en gång varannan eller var tredje dag.
När jag var yngre gick jag runt och höll mig i en vecka. Men så sket jag stopp titt som tätt också...

Medlem
Skrivet av cabante:

börjar ju undra åldern på folk här inne. nog för man är 30 själv, men FZ.se är ju bara småungar. Forumet har dött sedan den nya layouten. Och sådana hära trådar sänker helt klart forumet ännu mer.

Fragzone var bäst för några år sedan. Mer klass... nu är det mer dass..

synd.

För samtalets skull så undrar jag hur forumrubriken kan associeras med endast småbarn?

Medlem

Vad är det här? Vuxna människor diskuterar bajs? Känns lite väll off för en spelsite


signatur

Nämen!

Inaktiv
Skrivet av cabante:

börjar ju undra åldern på folk här inne. nog för man är 30 själv, men FZ.se är ju bara småungar. Forumet har dött sedan den nya layouten. Och sådana hära trådar sänker helt klart forumet ännu mer.

Fragzone var bäst för några år sedan. Mer klass... nu är det mer dass..

synd.

Det var väl lite och ta i! Bajs är ffs det mest naturliga som finns. Det är inte bara småungar som bajsar. Allvarligt talat, du kan inte gå och förneka att du bajsar. Nä, jag tycker det var nedvärderande. :evil:

12
Skriv svar