VM tråd igen

Haha ..well jag tippade på Frankrike innan VM startade och har hållt fast vi dom speciellt nu efter det att Sverige åkte ut & Argentina(frugan kommer ifrån pampas).

Hoppas på en fartfylld match med många mål.. 8)
Ja ja jag vet, det kommer nog bli mamuth defensiv utav båda lagen men man kan alltid hoppas.

Henry kanske lossnar ur koman och Treziget vill kompensera för alla matcher han inte fått spela..

Vive la France!


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Medlem
Skrivet av IceMan:

hur kan folk heja på Frankrike?
de otäcka människor som vägrar lära sig ENG, tror att Frankrike är lika stort å mäktig som på 1700talet, äter sniglar osv...

Allons enfants de la Patrie,
Le jour de gloire est arrivé !

Hejar på dem enbart pågrund av att världens bäste, Zidane lirar där.

Inaktiv
Skrivet av swe.-SiOUX-.swe:

Haha ..well jag tippade på Frankrike innan VM startade och har hållt fast vi dom speciellt nu efter det att Sverige åkte ut & Argentina(frugan kommer ifrån pampas).

Hoppas på en fartfylld match med många mål.. 8)
Ja ja jag vet, det kommer nog bli mamuth defensiv utav båda lagen men man kan alltid hoppas.

Henry kanske lossnar ur koman och Treziget vill kompensera för alla matcher han inte fått spela..

Vive la France!

Det enda Henry klarar är att springa offside, det är han proffs på.

Medlem

det är väl bara västtyskland som har vunnit eller?
men när staterna slogs ihop gick det sämre.. haha


signatur

"Publiken undanbedes från att kasta in bilder på knasiga katter, som kan distrahera spelarna."
- noaxark

Medlem
Skrivet av ScarFace:

det är väl bara västtyskland som har vunnit eller?
men när staterna slogs ihop gick det sämre.. haha

1990 var det inte västtyskland fortfarande va?


signatur

[color=black]Useless corpse. Jesus loves you. Useless corpse.[/color]

Medlem

Själv var jag faktiskt i Italien när semifinalen skulle spelas, jag och brorsorna hade nyligen mött en grupp italienare på en bar som var så in i helvete shyssta att vi hängde med dem i ett par dar. Sen visade det sig att de var medlemmar i nån förening eller dyl för typ 100 andra italienska "ungdomar" som vi fick gå med i. Vi fick sen också hänga med till deras shyssta klubbhus och kolla på matchen med projektor och 50 andra Italienare.
Jävlar vilken upplevelse kan jag bara säga, fest hela jävla natten blev det sen, de få nissarna som kunde snacka engelska hade svårt att bry sig om oss, det var ju fan deras vinst, men det var ändå jävligt coolt.
Bara synd att jag åkte innan finalen, ett par andra nissar som stannar kvar. Kan inte ens tänka mig hur det blir om de vinner finalen


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Medlem

nej det är sant budo.
bildades tyskland 88 eller nåt sånt`?


signatur

"Publiken undanbedes från att kasta in bilder på knasiga katter, som kan distrahera spelarna."
- noaxark

Medlem

tredje oktober 90' vare


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

12
Skriv svar