Discovery skickas upp

Medlem
Discovery skickas upp

Rymdfärjan Discovery skickas upp om drygt 20 minuter, om jag förstått det hela rätt. Kolla in det live!

http://www.nasa.gov/externalflash/sts-121_front/index.html

Medlem

Äh, missade det.

Finns det i bättre kvalitet någonstans?

Inaktiv

Det tog sin tid. med alla problem med vädret och sånt

Youtube-proffs

Dom där lågorna såg jävligt varma ut


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem

Jag ska dricka innehållet i tanken.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Inaktiv

vad folk kommer garva om några hundra när dom ser såna här videos, "vad omständigt det var"

Medlem

Mm, särskilt med tanke på att delar lostnade som vanligt...

Vad har hänt med NASA? Är det budgeten som är för liten, eller är det generellt slarv som hela tiden leder till detta?

För 37 år sedan skickade de människor till månen, idag klarar de inte ens av att anordna en simpel rymdfarkost.

Medlem

tror mer att det är för "tekniskt och modernt" idag än på 60talet .. dom har för mkt pengar att röra sig med .. hörde att dom hade bränt 1 miljard dollar bara på att öka säkerheten till denna resa


signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

Youtube-proffs
Skrivet av Dinskugga:

tror mer att det är för "tekniskt och modernt" idag än på 60talet .. dom har för mkt pengar att röra sig med .. hörde att dom hade bränt 1 miljard dollar bara på att öka säkerheten till denna resa

Ja, man får mycket gaffa och eltejp för en miljard ska ja säga


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem

Jo, det e sant. Tekniska vidunder är nog inte så billiga, speciellt inte med dom säkerhets kraven dom har. Skoj att man varit på Kennedy Space Center och såg Discovery stå där på uppskjutnings stället. Fantastiskt vackert område där.


signatur

Nämen!

Medlem

Jag tror att de har massa ung-i-sommar ungdomar som arbetar med ihopsvätsningen av skiten, därför trillar saker av

1
Skriv svar