Nya Harry Potter-spelet framskjutet

Robot
Medlem
Nya Harry Potter-spelet framskjutet

Åh nej

Medlem

Åhhh vad synd jag som har längtade så läänge på detta spelet;) "ironi"


signatur

Just when I thought I was out... the pc pull me back in.

Medlem

Visste inte att filmen hade blivit framflyttad :/


signatur

Korvspad.

Medlem

nooooooooooooooo!!!!!!!! why, why is the world so cruel :'(

Medlem
Skrivet av Fille game lover:

Åhhh vad synd jag som har längtade så läänge på detta spelet;) "ironi"


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem

Spelet hade jag inte kunnat bry mig mindre om men synd att man behöver vänta yttligare ett år på filmen, Vist böckerna är betydligt bättre men tycker de endå har lyckats ganska bra med filmerna.

Medlem

var det inte ea som sa att dom skulle sluta släppa sånt här skit ?

Inaktiv
Skrivet av bMess:

Visste inte att filmen hade blivit framflyttad :/

Harry Potter och Halvblodsprinsen har blivit framflyttad från den 21 november i år till den 17 Juli 2009.

Anledningen till detta verkar vara för att Warner tycker att Harry Potter filmerna går mycket bättre på sommarhalvåret än på vinter.

Filmen säg dock bara klar, Alan Horn på Warner sa:

"The picture is completely, absolutely, 100 percent on schedule, on time. There were no delays. I've seen the movie. It is fabulous. We would have been perfectly able to have it out in November."

http://harrypotter.warnerbros.com/harrypotterandthehalf-blood...

Datrum : 15 Augusti

Inaktiv

Vad bra, då slipper jag få det i julklapp från min överbeskyddande farmor

Medlem
Skrivet av showerguy:
Skrivet av bMess:

Visste inte att filmen hade blivit framflyttad :/

Harry Potter och Halvblodsprinsen har blivit framflyttad från den 21 november i år till den 17 Juli 2009.

Anledningen till detta verkar vara för att Warner tycker att Harry Potter filmerna går mycket bättre på sommarhalvåret än på vinter.

Filmen säg dock bara klar, Alan Horn på Warner sa:

"The picture is completely, absolutely, 100 percent on schedule, on time. There were no delays. I've seen the movie. It is fabulous. We would have been perfectly able to have it out in November."

http://harrypotter.warnerbros.com/harrypotterandthehalf-blood...

Datrum : 15 Augusti

Hoppas verkligen att dem redan nu börjar filma Deathly Hallows. Redan nu märker man bland annat att karaktärerna är äldre än rollerna dem spelar. Jag menar, Tom Felton är typ 21 år gammal och han ska väl spela 19 år i sista filmen..
Men äsch, ska inte klaga för mycket, HP-filmerna har varit väldigt bra, inte lika bra som böckerna, men väldigt nära =)!

Inaktiv
Skrivet av Famest:
Skrivet av showerguy:
Skrivet av bMess:

Visste inte att filmen hade blivit framflyttad :/

Harry Potter och Halvblodsprinsen har blivit framflyttad från den 21 november i år till den 17 Juli 2009.

Anledningen till detta verkar vara för att Warner tycker att Harry Potter filmerna går mycket bättre på sommarhalvåret än på vinter.

Filmen säg dock bara klar, Alan Horn på Warner sa:

"The picture is completely, absolutely, 100 percent on schedule, on time. There were no delays. I've seen the movie. It is fabulous. We would have been perfectly able to have it out in November."

http://harrypotter.warnerbros.com/harrypotterandthehalf-blood...

Datrum : 15 Augusti

Hoppas verkligen att dem redan nu börjar filma Deathly Hallows. Redan nu märker man bland annat att karaktärerna är äldre än rollerna dem spelar. Jag menar, Tom Felton är typ 21 år gammal och han ska väl spela 19 år i sista filmen..
Men äsch, ska inte klaga för mycket, HP-filmerna har varit väldigt bra, inte lika bra som böckerna, men väldigt nära =)!

Du visste väl att dom ska dela upp sjuans film i 2 delar. Så igentligen blir det 8:a filmer totalt av Harry Potter

Ska nog se om dom på min DVD i helgen

Medlem

ahh vilket skit


signatur

hejsanhejsanhejsan

Inaktiv

/care


signatur

a"C"RED -

Medlem
Skrivet av MugiMugi:

Spelet hade jag inte kunnat bry mig mindre om men synd att man behöver vänta yttligare ett år på filmen, Vist böckerna är betydligt bättre men tycker de endå har lyckats ganska bra med filmerna.

Håller med till en viss punkt , tycker att böckerna är bättre än filmerna och att filmerna är hyfsat bra men den femte filmen var nästan katastrofalt dålig tycker jag...:down:
Boken var 100 gånger bättre än filmen men tycker dock att spelen har lyckats väldigt bra (fram till 4:an, så när 5:an kom så struntade jag i att önska mig det p.g.a av den dåliga filmen).


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

1
Skriv svar