Vanguard plåstras om nästa vecka

Robot
Vanguard plåstras om nästa vecka

GU6! woohoo...kanske också borde nämnas att det kommer en free trial också.


signatur

3080, i9-11900F, DDR4 64GB

Inaktiv

riktigt synd att detta spel var i princip i alpha stadie när det släpptes, det var ett riktigt bra spel om man bortser från alla buggar etc etc.
Hade det varit mer polerat när det släpptes hade det blivit stort.

Inaktiv

free trailer? då ska jag prova!!!


signatur

"Någonting smart...!"

Skrivet av VioL8oR:

riktigt synd att detta spel var i princip i alpha stadie när det släpptes, det var ett riktigt bra spel om man bortser från alla buggar etc etc.
Hade det varit mer polerat när det släpptes hade det blivit stort.

Det är mer polerat nu ja, jag var inte där vid launchen dock och med GU6 kommer över 1000 bugglösningar. Jag hoppas dom kan optimera det mera så att man inte kör in i en vägg så fort nått nytt område ska laddas upp. Trots allt så är jag jävligt nöjd över spelet.

Vid lvl 10 kan man skaffa häst och hyra en flying mount(visserligen bara i 5 minuter), crafting, harvesting och diplomati äger ju bara det. Men smaken är som baken fast gillar man PVE så borde man kika lite på Vanguard. Egna hus och båtar ska man också kunna göra men vägen dit känns lång, nu har man ett mål iaf.


signatur

3080, i9-11900F, DDR4 64GB

Medlem
Skrivet av jocke__r:

free trailer? då ska jag prova!!!

Trailers är alltid fria...du menar nog TRIAL


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Jo, det va förbannat dåligt fixat när det väl släpptes, tyvärr tror jag att dolken sitter för hårt i hjärtat hos folk och att dom inte kommer tillbax... spelet hade en stor förhoppning hos mig jag köpte till och med mera speltid för en månad sen för att se vad som hade hänt, visst nu va många bugfixar klarade men det va TOTALT dött på folk.... förstår inte riktigt hur stor pressen måste vara på ett bolag som ska släppa ett MMORPG för många av dom spelet som släpps nu är inte redo för lancering på länge... vilket resulterar i mass flykter, som tex vanguard, Annarchy online, Asherons call 2, Och senast conan... hoppas verkligen att Warhammer tar till sig av hur det gick för konkurenterna å gör sitt bästa för att inte hamna i samma fälla


signatur

Varje dag suger på ett helt nytt sätt!

Medlem

Det blir till att installera min Vanguard collectors ed. igen då
Spelade en hel del under första året och sedan så fick det vila medan man var fast i Lord of the rings online... Med brotherhood systemet så blir spelet skitgrymt, spela med en kompis och man ger varandra xp !

Medlem

Verkar som om det är lite lönt att börja spela detta igen. Synd bara att man inte har polare som lirar det med. Så man kan dra nytta av brotherhood grejjen.

Medlem

I fallet Vanguard gick ju utvecklarna själva ut och sa att spelet släpts ca 6 månder för tidigt, helt enkelt eftersom pengarna var slut. Och efter 6 månader så hade dom faktiskt ett spel som var normalbuggigt nyreleasat MMO (typ fortfarande inget att höja till skyarna)
Men sedan ett halvår ungefär har det varit hyffsat fritt från buggar som är "game breaking"

Om man inte är ute efter PvP content så är nog Vanguard ett av de mer spelvärda MMO:na just nu. Nu är jag iofs lite färgad eftersom jag spelat det från och till i ca 1 år, fast min speltid har ökat ganska markant sedan i Maj ungefär.

Medlem

Ahh, man kanske ska damma av sin kopia och installera igen då


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

1
Skriv svar