Reklamfilm för Far Cry 2

Robot
Medlem
Reklamfilm för Far Cry 2

Det var inte få gånger berättaren nämde "Gamestop" i den videon.

Lite taskigt att man ger en limited ed. mer gameplay än den vanliga versionen.

Medlem

Synd att Gamestop är djävulen!11

Medlem

Jag kommer inte ihåg, vad hette företaget man skulle förbeställa från?;) Lite småkul reklam, angående extramaterialet så hoppas jag att det går att ladda ner senare för de som har den "vanliga" versionen...


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem
Medlem

Ja alltid lika roligt när en spec kedja enbart säljer limited edition, verkar bli allt vanligare (tex hur Metallicas Death Magnetic och AC/DCs Black Ice skivor säljs exklusivt på Wallmart i USA) och det är en tråkig utveckling.... men de tjänar bättre

Medlem

haha gamestop x miljard

Medlem

Var skulle man förhandsboka för att få limited? Jag måste missat det..

Medlem
Skrivet av Doggolainen:

Var skulle man förhandsboka för att få limited? Jag måste missat det..

GameStop tyckte jag att han sa, eller?

Edit: Kan jag boka spelet från Gamestop/Ebgames i Sverige också?


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

hahahaha gamestop,gamestop,gamestop,gamestop,gamestop, gameSTOP IT !!! :evil:


signatur

Let man´s petty nations tear themselves apart. -Kola Tompa

Medlem

Quicktime är fan sämst, fattar inte varför företag envisas med att använda Quicktime när det finns så mycket bättre alternativ. till och med wmv formatet är bättre...

trailern är ospelbar på min maskin i alla fall, laggar och hackar och så har väl quicktime alltid varit. Det vill säga sämst! och ja jag har installerat senaste gratisversionen av quicktime odch nej det här är inte min första dator jag har som QT muppar sig...

Förövrigt sög trailern/filmen lika mycket som QT haha!


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

Stelt.

Edit: Haha, "kostar som ett vanligt retail-paket", är det inte gamestop som tar sånna jävla överpriser för sina spel? Retail eller ej.

Medlem
Skrivet av Gamblor:

Det var inte få gånger berättaren nämde "Gamestop" i den videon.

Haha tänkte just samma sak. "Preoder at gamestop! buy the game at gamestop for this offer! Preorder now at gamestop or youll miss out on this great offer!"

Skrivet av Gamblor:

Lite taskigt att man ger en limited ed. mer gameplay än den vanliga versionen.

Mkt taskigt.

lär visserligen inte vara ngt problem att få tag på ändå.

Annars blir det nog en kopia från steam för min del. Spelet ser helt underbart ut. Fast trailern här var inte mkt att hurra för. :x

Medlem

Missa helt att det ska komma till ps3, skönt

Medlem

Jag har tolkat det som att det kommer två st special utgåvor. Ena exklusivt till gamestop och andra till resten. Tror att skillnaden är att gamestop versionen inte kostar något extra jämfört med vanliga versionen.

Medlem
Skrivet av omgponies:

Jag har tolkat det som att det kommer två st special utgåvor. Ena exklusivt till gamestop och andra till resten. Tror att skillnaden är att gamestop versionen inte kostar något extra jämfört med vanliga versionen.

Precis så tolkade jag det. Gamestop kommer förmodligen endast sälja special edition för samma pris som resten säljer "regular".

Synd att Gamestop är antikrist bara.


signatur
1
Skriv svar