nya fluggan - wow samlarkort

Medlem
nya fluggan - wow samlarkort

haha såg att det släpps samlarkort la hockeykort med wow karaktärer och dylikt nu ..

känns som dom mjölka allt som går med wow nu
först brädspel sen kortspel sen långfilm vad kommer härnäst gosedjur ? eller nåt

http://www.blizzplanet.com/?action=news&id=872


signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

Inaktiv

Haha dom måste skoja :\

Medlem

Är lite gammal för sådant nu, annars så skulle man nog kanske börja...

Fluggan.

Medlem

Det var det dummaste jag sett idag.


signatur

[color=black]Useless corpse. Jesus loves you. Useless corpse.[/color]

Medlem
Skrivet av Budolicious:

Det var det dummaste jag sett idag.

Mjo.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Inaktiv

hah
jag som tyckte hockeybilder var idiotiskt


signatur

Give me death or give me rain - I feel so numb, better give me pain.

Medlem

NÅGON SOM VILL BYTA TILL SIG THRALL????? JAG HAR DUPPLETT PÅ DEN!

Medlem

bahh såg att topic va felstavat nu som först ..kan man byta u mot y ?


signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

Medlem
Medlem
Skrivet av Dinskugga:

bahh såg att topic va felstavat nu som först ..kan man byta u mot y ?

Redigeraknappen ska nog funka.

Medlem

Asså eftersom alla inte verkar veta vad det är för nåt och inte jag heller men jag antar att det är ett spel då det finns både starter decks och booster packs (Den som spelat Yu-gi-oh, Pokémon eller Magic - The gathering förstår). Jag tänker inte lägga nån åsikt förens jag sett korten och regelboken och inte bara se bilder på framsidan och en länk till ett tomt forum. Kan säkert funka skitbra som spel.


signatur
Medlem
Skrivet av TixFrix:

Asså eftersom alla inte verkar veta vad det är för nåt och inte jag heller men jag antar att det är ett spel då det finns både starter decks och booster packs (Den som spelat Yu-gi-oh, Pokémon eller Magic - The gathering förstår). Jag tänker inte lägga nån åsikt förens jag sett korten och regelboken och inte bara se bilder på framsidan och en länk till ett tomt forum. Kan säkert funka skitbra som spel.

Håller med. Blizzard kan det där med speldesign, och deras artwork är grym. Tyvärr kommer det väl att kosta en hel del, ett vanligt boosterpack (till dom flesta spelen) kostar väl runt 40 spänn nu va? Vilken unge har råd med det...

Inaktiv

Är väl en wizards grej, precis som pokémon, magic the gathering, star wars, star trek, sagan om ringen, etc. Dom gör kortspel av allt så det är inte så konstigt imo

Inaktiv
Skrivet av Dinskugga:

bahh såg att topic va felstavat nu som först ..kan man byta u mot y ?

flyggan?


signatur

When I'm not here, people die.

Inaktiv


signatur

SinnicaHax.se presenting Controversy, signed on Conspiracy Ltd. - Release Summer 2009.

Medlem
Skrivet av Crenshaw:
Skrivet av TixFrix:

Asså eftersom alla inte verkar veta vad det är för nåt och inte jag heller men jag antar att det är ett spel då det finns både starter decks och booster packs (Den som spelat Yu-gi-oh, Pokémon eller Magic - The gathering förstår). Jag tänker inte lägga nån åsikt förens jag sett korten och regelboken och inte bara se bilder på framsidan och en länk till ett tomt forum. Kan säkert funka skitbra som spel.

Håller med. Blizzard kan det där med speldesign, och deras artwork är grym. Tyvärr kommer det väl att kosta en hel del, ett vanligt boosterpack (till dom flesta spelen) kostar väl runt 40 spänn nu va? Vilken unge har råd med det...

Brukar va 90-100:- för starter (beror ju lite på, mitt Yu-gi-oh starter kostade 150:-) och booster går på 30-40:-. Men om jag hade råd att spela MTG för 9-12 år sen så borde ungar idag ha råd med detta. Ser inte riktigt var problemet ligger (MTG är för övrigt mycket dyrare idag än tidigare då dual lands inte längre kostar 100:- utan mer 400:-).


signatur
Inaktiv

Omfg Lol they onlyy hav tier1 !11 OMG LOLZ nuubs!"!!! LOL OMG
Såklart kommer det att sälja som smör hos alla tolvåringar varesig dom är bra eller dåliga.

Medlem

Yu-gi-oh? Jo, det är ju populärt bland barnen har jag hört.

Medlem

Hahahahahahah

Palindrom kallas det!

Medlem
Skrivet av prikk:

hah
jag som tyckte hockeybilder var idiotiskt

Hockeybilder ägde ju!

Kom ihåg när man bytte bort typ 100 kort för att få Gretzkykortet!

Those where the days

Inaktiv
Skrivet av Chief Red Cloud:
Skrivet av prikk:

hah
jag som tyckte hockeybilder var idiotiskt

Hockeybilder ägde ju!

Kom ihåg när man bytte bort typ 100 kort för att få Gretzkykortet!

Those where the days

Eller hur, krävs skills, girighet och ren ondska att byta hockey kort för att få den man vill ha. ftw


signatur

Rail or Die

Inaktiv

Töntigt


signatur

War never changes.

Inaktiv
Skrivet av Lappis:
Skrivet av Chief Red Cloud:
Skrivet av prikk:

hah
jag som tyckte hockeybilder var idiotiskt

Hockeybilder ägde ju!

Kom ihåg när man bytte bort typ 100 kort för att få Gretzkykortet!

Those where the days

Eller hur, krävs skills, girighet och ren ondska att byta hockey kort för att få den man vill ha. ftw

Jag strök omkring hos småttingarna istället och bytte till mig storspelare som dom inte kände till (typ Mario Lemiux) billigt som fan

Medlem

Vart tar världen vägen? Verkar som alla flyttar ifrån Telus till Azeroth


signatur

Nämen!

Medlem

när man var liten var det spela kulor som gällde o det var inte billigt ska sägas..

Helt hysteriskt var det.
Med det sagt så ser jag inte att detta skulle vara mer galet..


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Inaktiv

Ja, det finns alla möjliga "flugor" nu för tiden... Ju dyrare, desto bättre verkar ju småbarnen tycka, oavsett vilken sorts skräp det gäller.

Men WarCraft Trading Cards? Kan ju bli en cool grej, kanske till och med så coolt som Magc - The Gathering!

PS: Jag vet, jag är en riktig nörd


signatur

I would rather be infamous than not famous at all!

1
Skriv svar