Tipsa mig om Live Arcade spel!

Medlem
Tipsa mig om Live Arcade spel!

Vilka godbitar gömmer sig i massan? Jag har spelat Monkey Island, Castle Crasher, Worms, Super Street Fighter II Turbo HD Remix och Shadow Complex, men vilka andra spel förtjänar mina slantar?

Jag förmodar att det finns ett gäng "måste-spel" som ni vet om. Motivera gärna varför ni tycker att de är så grymma.

För övrigt håller jag på att pyssla lite med en ny bloggbanner eftersom jag ledsnat på den jag har nu.

#blogg


signatur

Tempus fugit.

Medlem
Tipsa mig om Live Arcade spel!

Jag och ett par kompisar kör NHL Arcade väldigt mycket (med spelinställningar gameplay fast, powerups på) och det är fett skoj. Det enda som jag ogillar (och kompisarna har tröttnat på att höra mig gnälla på) är att målvakterna är lite buggiga i sitt AI. Men lätt värt pengarna, mycket nöje har lirats med det. (hittade en recc här)


signatur

MaxH: Web, Spel, Kärlek, Nöje, Projekt, IRC
"Din mamma är en Google-sökning."-the_maxx

Medlem

Yes, 3 on 3 NHL rekommenderas. Idag släpps även Madden NFL Arcade, i princip samma stil med powerups osv.

Medlem

Trials HD

Prova gratisversionen vetja!


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

Tack för tipsen! Hockeyn har jag testat demot på men jag har svårt med styrningen... antar att man lär sig efter ett tag. Ska ge det en chans till och även testa Trials HD!


signatur

Tempus fugit.

Medlem

Har inte spelat nya arcade spel på länge, men två gamla favoriter är N+ och Geometry Wars 2. N+ har hållt mig underhållen så ofantligt många timmar, även om frustrationen alltid är nära, och att bygga banor är busenkelt och kul. Geometry Wars 2 är större, bättre och framförallt roligare i mitt tycke, vet att folk inte gillat det men tycker själv att det är en utveckling i rätt riktning. Speciellt pacifism spelläget.

1
Skriv svar