Duke Nukem kan bli film

Inaktiv
Duke Nukem kan bli film

Är inte Peter Stormare given?


signatur
Medlem

Svår fråga, jag skulle nog kunna se Kevin Nash i rollen som duke, fast det tåls att tänkas på:)


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem

Den som verkligen skulle kunna sadla den rollen borde väl ändå vara Vinnie Jones?

Men han är väl för gammal om 15 år?

Medlem

kan de inte satsa på dnf istället för att göra allt annat

men film varför inte


signatur

Robert Bond www.bondmaster.tk
gratis spel från 3drealms: ftp.3drealms.com

Medlem

Alltså, är det inte meningen att snubben ska vara lik duke med kanske, varken stormare eller vinnie ser ut som duke. Dolf lundgren är ju mest lik hehe, men kanske inte den bästa kvalitets skådisen.


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

Brigitte Nielsen är väl också rätt lik

Medlem

Dolph Lundgren är ju helt klart första valet, ja mena titta bara på han.

Skrivet av nudelsdesign:

Alltså, är det inte meningen att snubben ska vara lik duke med kanske, varken stormare eller vinnie ser ut som duke. Dolf lundgren är ju mest lik hehe, men kanske inte den bästa kvalitets skådisen.

Dolphan är ju faktiskt bra skådis. Men man kan ju inte säga annat när man är med i hans fanclub. 8)


signatur
Medlem

Lite lustigt att man gör film på en karaktär som gör skoj just actionhjältar genom att var så överdrivet stereotypiskt hård, men jag älskar det

Dolphan har utseendet, men jag vet inte om han lyckas med the one-liners.

Medlem

Kommer att tänka på Mickey Rourke. Han var ju så jävla klockren som Marv i Sin City. Grym röst också. Men han är nog ganska sliten och gammal när Duke filmen blir av, om den nu blir det.

Annars vore det ganska kul att se Dolph som Duke. Men bara om filmen görs i sann 80-tals actionstil.

dmn
Medlem

Kan inte Uwe Boll regissera istället :/

Medlem

Dolph är lite gammal för det här nu.

Medlem

Dolph har alltid varit den mesta Duke ju. Det finns ingen annan skådis som är mer lik och passande...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Inaktiv

Duke Nukem filmen måsta ju fan floppa, hela Duke Nukem konceptet är ju sååå ut tjötat. Jag känner till Duke Nukem för att jag spelade det på PC typ 1996 eller nåt när jag gick i gymnasiet och sen dess har dom arbetat på en uppföljare antar jag i typ 12år (kan ha väldigt fel men inte med mycket) och fortfarande har man knappt sett/hört något riktigt bra ifrån det.

Har svårt att tänka mig att det finns så många som känner till Duke Nukem utanför PC Gamer kretsar.

Lite annorlunda när man gör film baserat på kändare berättelser/böcker osv.

Medlem

Maud Olofsson

Medlem

Filmen lär nog komma ut före DNF, eller varför inte samtidigt o göra det till något stort om 15 år.

Skrivet av zauii89:

Dolph är lite gammal för det här nu.

Är han ju inte alls, han gör ju filmer fortfarande, dessutom är han fysiskt i topptrim jämfört med soffpotatisar som Schwarznegger och Sly Stallone!!!


signatur
Medlem

Jake Busey hade väl funkat annars


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Medlem

Alltså, Duke-film... vad blir det? En 15 timmars lång väntan på... vad?

Jasså, är det innan DNF? Då kanske det händer ngt.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Inaktiv

Jag vet inte, men varför inte Michael Douglas? Vareviga gång jag ser herr Hertig så ser jag Douglas (speciellt från filmen Falling Down). Nä! Slabba på lite blond hårfärg på honom, samt en j-la massa spackel så han ser lite yngre ut, så har vi filmvärldens svar på Duke!

Medlem

Vill se Dolph som Duke!

Lär väl aldrig hända dock. :/

Medlem

För fasiken, går ju inte att använda dolphan.. han suger åsnedongle...
Hellre Casper Van Dien från Starship Troopers (1 & 3) filmerna då...


signatur

Instant Gaming - Billigaste spelen på nätet

Inaktiv

Vin Disel hade jag nog velat sett !
Men han passar nog inte in om man kollar på bilderna ! :/

Medlem

Allt förutom Dolph.

Inaktiv

Snälla någon, sluta göra filmer baserade på datorspel. Det är precis som de flesta konverteringar av bok till film, det senare mediet i sig förhindrar att man framhäver vad som var så storslaget med det första. Visst finns det undantag, men då måste regissören vara ett geni, och ibland räcker inte det heller till. Jag ber en stilla bön för att projektet far hädan, till den eviga vilan.

Medlem

herre gud va skönt att vi slipper Uwe Boll som producent


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem

...någon gång i framtiden.

Medlem

kommer filmen före spelet eller

Medlem

Håller med

Peter Stormare är given som Duke. Oavsett om han är lik eller ej, så är hans karaktärstolkning klockren.


signatur

www.spelkult.se - Spelkult

123
Skriv svar