Inget Force Unleashed till pc

Robot
Medlem
Inget Force Unleashed till pc

Synd, verkar vara ett bra spel efter ha provat demot på PS3

Medlem

Äh, ge inte upp hoppet PC-spelare. Det kommer att komma en bra uppföljare till JK snart.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

inget att ha ändå

Medlem

Löjligt argument till varför de inte släpper det på PC.

Medlem

kan förstå dem då det är bra mycket krångligare. Se bara på Mercenaries 2. Till pc är det hemsk, allt är bara fel men på PS3 eller XB360 är allt som det ska och det ser snyggare ut. Kan vara en av många anledningar till pc plattformen inte känns intressant?


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Sjukt svagt argument att inte släppta till PC. Om din dator inte klarar av att lira det, sucks to be you. Så enkelt är det.

Inaktiv
Skrivet av redmac:

kan förstå dem då det är bra mycket krångligare. Se bara på Mercenaries 2. Till pc är det hemsk, allt är bara fel men på PS3 eller XB360 är allt som det ska och det ser snyggare ut. Kan vara en av många anledningar till pc plattformen inte känns intressant?

Så utvecklare ska sluta släppa spel till PCn för de misslyckades med porten till Mercenaries 2?

Medlem

Personligen tycker jag det räcker till konsol. :$


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem
Skrivet av KatOne:

Sjukt svagt argument att inte släppta till PC. Om din dator inte klarar av att lira det, sucks to be you. Så enkelt är det.

Grejen är ju att om spelet bara flyter på absoluta highend så finns det ju inte särskilt många potentiella köpare i världen, de måste kunna rättfärdiga utvecklingskostnaden för en portning, vilket säkerligen inte är billigt.

Medlem
Skrivet av redmac:

kan förstå dem då det är bra mycket krångligare. Se bara på Mercenaries 2. Till pc är det hemsk

Det är "hemskt" på 360 också, fick 5.0 på gamespot, fått väldigt dålig kritik överallt.


signatur
Medlem
Skrivet av KatOne:

Sjukt svagt argument att inte släppta till PC. Om din dator inte klarar av att lira det, sucks to be you. Så enkelt är det.

nee faktis..it Sucks to be you förtillfället.
Jag har dator och 360 vad har du??

Medlem
Skrivet av redmac:

kan förstå dem då det är bra mycket krångligare. Se bara på Mercenaries 2. Till pc är det hemsk, allt är bara fel men på PS3 eller XB360 är allt som det ska och det ser snyggare ut. Kan vara en av många anledningar till pc plattformen inte känns intressant?

Tycker du har fel här.

För övrigt är det töntigt att det inte släpps till PC!


signatur
Medlem

Äh, de är bara snikna och tänker på den "hemska piratkopieringen", de anser de får mer pengar på detta sättet.


signatur

Retro.

Medlem

Allting har med pengar att göra. De anser det helt enkelt inte lönsamt att göra det till PC. Det så dagens spelsamhälle ser ut, vare sig folk gillar det eller inte. Och att skylla på spelföretagen är egentligen helt fel då det är vårat, vi spelares, eget fel vad än vissa tycker och tänker.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Inaktiv
Skrivet av Golvis:

Äh, de är bara snikna och tänker på den "hemska piratkopieringen", de anser de får mer pengar på detta sättet.

Japp

Varför kan inte alla spelföretag musikföretag gå ihop och stämma Piratebay och alla hemsidor!?

Jag menar jag kom ihåg förut hur det såg ut.. alla köpte spelen med fodral )=

Medlem

Tycker demon var rätt dålig men ändå, borde verkligen kunna släppa en port till pcn när spelet ändå är färdigt.
Svagt argument med mercenaries 2 med, vilket för övrigt är ett riktigt svagt spel på konsol också.

Tror dock du är inne lite på rätt spår, tror pc kommer bli eller redan har blivit det man lirar mmos och strategispel på.

Medlem

Jag har Mercs 2 till 360 dock och det ser faktiskt mycket bättre ut än Pc versionen. Allt jag hört från Pc versionen är trubbel, buggar och ful grafik.

Medlem

"det skulle bli problematiskt att få det att flyta på äldre datorer. "

Varför då, det funkar ju på Xbox 360?


signatur

"They`ve made a what out of it!?"

Medlem

vem bryr sig, blev ju ett spel med ett totalt värdelöst stridsystem.

Redaktör
Skrivet av Golvis:

Äh, de är bara snikna och tänker på den "hemska piratkopieringen", de anser de får mer pengar på detta sättet.

Jobba 2-3 år på ett projekt och sen tro att de ska få betalt för arbetet!! Har de ingen skam i kroppen...


signatur
Medlem

Såg spelet i en videobutik när folk spelade det, rent skit. Ge oss PC spelare en Kotor 3 eller något annat.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem
Skrivet av showerguy:

Japp

Varför kan inte alla spelföretag musikföretag gå ihop och stämma Piratebay och alla hemsidor!?

Jag menar jag kom ihåg förut hur det såg ut.. alla köpte spelen med fodral )=

För att vi tydligen blivit smygkommunister i Sverige på senare tid -- det är helt OK med VPK-stuk så länge alla får tanka jooar3z på TPB. Så jävla tärt.


signatur

Move.L #beef, $4
Om du läser detta, har jag aptråkigt på jobbet -- och andra sidan, verkar du ha det också, ska vi ligga med varandra?

Medlem

sånt här läser man allt oftare... konsolerna tar över

Medlem

Förstår varför de valt att inte släppa till PC, men tråkigt samtidigt

Medlem
Skrivet av showerguy:

Jag menar jag kom ihåg förut hur det såg ut.. alla köpte spelen med fodral )=

Vill nog påstå att förut (pre-internet) så fanns det precis lika mycket piratkopiering som nu, procentuellt sett. Skillnaden är att på den tiden tog folk betalt för det. Minns att man fick punga 10-20kr per diskett på Amiga-tiden. Innan dess så fick man ju nästan endast tag på piratkopior till C-64:an -- alla som var med på den tiden minns nog de magiska orden -- Cracked by Mr. Z


signatur

In war, truth is the first casualty

Medlem

w00t vad e det för fel med force unleashed? Det är ju ascoolt! Enda som min polare pekade på att blev tråkigt var att det var för lätt att ta ner fienderna med force powers

Medlem
Skrivet av showerguy:
Skrivet av Golvis:

Äh, de är bara snikna och tänker på den "hemska piratkopieringen", de anser de får mer pengar på detta sättet.

Japp

Varför kan inte alla spelföretag musikföretag gå ihop och stämma Piratebay och alla hemsidor!?

Jag menar jag kom ihåg förut hur det såg ut.. alla köpte spelen med fodral )=

De enda sättet att stoppa piratkopiering är att jaga dom stora release-grupperna och inte trackers eller nerladdare, men de har tydligen inte myndigheterna fattat. Att sätta en langare eller köpare av droger bakom galler gör inte gatorna renare, men attackera själva hjärtat, dvs knarkfälten och alla fabriker och gatorna blir rena, enda tills en ny rörelse uppstår.

Inaktiv
Skrivet av Tompa:

Jobba 2-3 år på ett projekt och sen tro att de ska få betalt för arbetet!! Har de ingen skam i kroppen...

Snarare investera 3 miljarder och inte få 20% avkastning, alla programmerarna och grafikerna har redan fått betalt. Dessutom så är ju bland annat EA duktig på att lägga ner studios, och köpa upp nya.

De har inte mycket att klaga på.

12
Skriv svar