Project Origin blir F.E.A.R. 2

Medlem
Project Origin blir F.E.A.R. 2

Tja, vad skall man säga? Same same, but different.

Hoppas det blir lite mer intressanta och varierade miljöer denna gången - fast jag förväntar mig inte riktigt det.

Inaktiv

Kanske lite halvsvårt med varierande miljöer i sånt här spel, är ju mest mörka trånga gångar och kontorsmiljö som passar sig ganska bra till psykisk skräck.. Det enda jag hoppas är att man får Assault Rifle som man kan träffa med >.<

Medlem

zzzzzz kom igen nu, nolf 3 istället ^^

Medlem

Ser fram emot detta. FEAR är för mig den enda roliga shootern som släppts sen NOLF2.

Medlem

kommer bli coolt


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem

låter som ett klokt beslut


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Inaktiv

TEN RUPEES!

"Put out the fire for Crazy Harij or he'll be very angry!"

nolf ftw.

Kommer säkert äga rätt bra.
Dock vill jag inte se mer plastgevär. De gröna plastiga stormgevären gav mig plastallergi.


signatur
Inaktiv

Förra var helt ok!

Medlem

Sånt bråk över att litet namn...


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Medlem
Medlem
Skrivet av Heat:

Kanske lite halvsvårt med varierande miljöer i sånt här spel, är ju mest mörka trånga gångar och kontorsmiljö som passar sig ganska bra till psykisk skräck.. Det enda jag hoppas är att man får Assault Rifle som man kan träffa med >.<

Det är ju simpelt att träffa med den


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

verkar väldigt lika ifrån förra fear i teknologi och gameplay... förhoppningsvis så har spelet något i rockärmen som bara dyker upp när man väl spelar det och som inte framgår i gameplay videos. Monolith har ju ett bra track record.


signatur

subterranean homesick alien

Inaktiv

Undrar hur mycket pengar allt detta kostade?

Medlem

Längtar som fan, detta skall införskaffas!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem
Skrivet av MiLeS:

Sånt bråk över att litet namn...

Så går det när cash is king...

Trevligt att det får sitt riktiga namn tillbaka

Inaktiv

Namnet på ett spel är väldigt viktigt, och den sjuka storyn från första fear var härlig så känns som att namnet måste följa.


signatur

[Core i7 920 4,2ghz] [Rampage 2 Extreme][Gtx 295] [3x2gb ddr3 1600mhz] [3 x 24tum e2400hd]
http://www.youtube.com/user/Robbaz

Medlem

minns hur F.E.A.R skrämde skiten ur mig när jag satt o spelade det om kvällarna.. så på sätt och vis ser man både fram emot detta spel, men samtidigt ändå inte. Spelet i sig var förbannat bra.. Inget negativt menat. Men det lyckades verkligen skrämma upp mig något brutalt. Tog ett tag innan man kunde sova ordentligt efter man spelat klart.


signatur
Medlem

Bra


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Inaktiv
Skrivet av Ankh:
Skrivet av Heat:

Kanske lite halvsvårt med varierande miljöer i sånt här spel, är ju mest mörka trånga gångar och kontorsmiljö som passar sig ganska bra till psykisk skräck.. Det enda jag hoppas är att man får Assault Rifle som man kan träffa med >.<

Det är ju simpelt att träffa med den

ja om man siktar 5 meter bredvid dom

Medlem

Äh, ge mig Shogo 2 istället

Medlem

Inte lika fyrkantigt längre.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Slöseri med pengar: alla vet ju att Project Origin är FEAR2... behövs väl ingen dyr titel.

Medlem

Ser verkligen fram emot detta. FEAR var ju helt klart ett av de bästa FPS som gjorts på lång tid. Hoppas bara att 2:an lever upp till alla förhoppningar.

1
Skriv svar