Hur äru på Lanet grabben?

Medlem
Hur äru på Lanet grabben?

Snubblade över www.fragbite.se för en stund sen och märkte då en tråd där skaparen frågar hur man som person är på LAN. Jag skulle tycka det är väldigt intressant om man får veta hur ens fellow FZ´are är på lan.

Vilken typ är du på LAN?

Exempel följer:

¤ Härjarn - Du skriker högt, dampar och flänger med dina armar och gör allt för att släppa loss och bara ha kul.

¤ Nyttjarn - Du tankar loss för att det är stabil lina, mest pr0n alltså. Gillar också att dela ut/ta emot filer på nätverket.

¤ Porrarn - Du surfar porr hela lanet eftersom du inte har tillgänglighet hemma. Ber efter filmer från lanpolarna hela tiden.

¤ Gamern - Du vill lana för att spela hela tiden och bli bättre på t.ex. CS. Satsar extremt, blir tokig när du dör och klagar lite smått. Även mycket inbiten lanare som gör allt för att få lanet lyckat.

¤ Regularen - Du är som hemma, förändras inget på LAN.

¤ Tysten - Du är extra tyst på LAN.

¤ Speeden - Du blir hajpad och taggad på lan, får i dig mycket koffein och andra liknande ämnen som gör kroppen piggare. Lite som Härjarn fast inte i lika larvig version.

¤ Fjanten - Du blir larvig och ska hela tiden få folk att skratta med dina lustiga skämt.

¤ Idioten - Du kommer till lanet utan dator och härjar runt, stör och är allmänt irriterande. Gillar att förstöra, rycker kablar under matcher och älskar situationen.

¤ Egen - Skriv din egna om du inte passar in på någon av de ovanstående.

_______________________________

Själv så är jag en bladning mellan ¤ Nyttjarn och ¤ Speeden. Jag pumpar alltid in mig med massor av kaffe/läsk och skit så jag är på 100% varje dag under lanet, samt att jag tankar gärna roliga saker som polarna har och delar självklart ut det jag har som är skoj :).

HUR ÄR NI?

Medlem

Jag är nog en blandning mellan fjanten, nyttjarn och Härjarn. Jag skicker högt, flabbar mycket och tankar då ingen annan ser


signatur

Videomupp

Antikvitet

Jag är killen som (försöker) stå i FZ-montern och peka med hela handen så saker blir gjorda. Framåt natten brukar det sluta med att någon får säga till mig vad jag ska göra så jag bidrar med något, i alla fall.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Inaktiv

Tystern.


signatur

Last.fm
nah, you're just curious George....like the monkey

Medlem

Speeden, fram till dess att sockershocken försvinner, då somnar man på tangentbordet, drägglar lite och idioten resten utav lanet eftersom drägglet har sabbat tangentbordet.


signatur

8)

Medlem

Tja, jag gör mest som jag vill. Besöker montrar, stör Nosnos i Fz-montern ^^ osv. Samt att man försöker vara med i stort sett alla tävlingar när man har lust och ta så mkt gratisprylar som möjligt, sedan sitter man tillsist framför datorn och härjar lite extra innan man somnar på tangentbordet efter 2,5 dags sittande uppe.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

På mindre lan är jag supporten. Jag brukar få spendera större delen av mina lan med att laga datorer åt folk som inte klarar det själv. :/


signatur
Medlem

Brukar dricka en hel del jolt och spela som en galning! No time to lose alltså..

Medlem

Idolen/gamern - Jag är den alla vill vara, fast jag spelar också.
Glider runt mellan vår glänta (där vi slitter och lirar) och FZ-båset (på de lan de finns) och alla bara suktar.
Ni kan annars kalla mig inbillarn


signatur

[color=black]Useless corpse. Jesus loves you. Useless corpse.[/color]

Medlem

Är väl lagom social, så jag sitter nog framför datorn hela tiden och spöar alla i Prey.

Medlem

En blanding mellan Härjan, Porrarn och Gamern!

Jag blir lite flummig och härjar runt!, det är ju alltid kul när man är med vänner! Porrarn finns ju där hela tiden såklart och Gamern i en får ju sig en boost när man är där FÖR ATT SPELA så jag känner mig extra taggad att spela och försöker få med folk i alla möjliga spel!


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Inaktiv

Är nog en blandning av fjanten och gamern, jag drar alltid skämt när jag lirar för att få alla i lokalen att tappa koncentrationen


signatur

DNF is still not finished -- but it's almost done, says Scott Miller

Inaktiv

Fjanten, aj min rygg solfan ska sova


signatur

When I'm not here, people die.

Medlem

Är nog "Regularen" på våra minilan som vi brukar ha idagsläget. Var nog däremot en speedad gamerfjant en gång i tiden när jag åkte land och rike runt på alla nördkonvent.

Medlem

Egen - Ickenärvararn

Jag kommer på något annat jag vill göra varenda gång jag planerat in ett lan. Har tappat räkningen på missade lan-chanser.

Medlem

Gamern - tror jag.

sitter och stittar som en zombie rakt in i skärmen med öppen fågelholks mun.
var mycket populärt på senaste lanet att ta kort på


signatur

R.I.P The_maxx

Inaktiv

Regularen stämmer nog in på mig. Jag spelar lite, tankar lite, härjar loss lite, osv, precis som hemma. Det som skiljer är väl det sociala.

Medlem

är mer som den sura killen på lanet som ber alla idoter som är speedade på jolt att hålla käften och sitta stilla så man kan spela utan att få huvudverk. haha
sen passar jag på att hacka så många datorer som möjligt*dåligt skämt*

undrar varför jag brukar undvika lan? :D:D

Medlem

små lan Mr.Support/Gamers ägnar mer tid åt att få lanet stabilt å andras burkar igång.

Stor lan går jag inte på


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Nyttjarn,Gamern,Regulararn beror väll på vad dom andra man lanar med gjör.

Medlem

Alkolisten - Är den som blir fullast först, tappar kontrollen och skillen men eftersom jag är full så har alla roligt eftersom jag vet inte bättre och alla skrattar åt mig.

Och så är jag väll gamern.


signatur

Härmed lovar jag att aldrig köpa ett spel igen! Med undantag spel som jag MÅSTE köpa för att kunna spela.

Medlem

Supporten - Ägnar största delen av min tid till att hjälpa folk med allt ifrån ställa in ip-addressen till att formatera datorn till att byta ut saker i min eller andras datorer.
På min "lediga" lan tid försöker jag få folk att spela spel som bara jag tycker är roliga .
Towerdefence och DotA händer också ofta


signatur

"People don't plan to fail, they just fail to plan"

Medlem
Skrivet av Bravo:

... beror väll på vad dom andra man lanar med gjör.

Ja, det beror mycket på vad de andra på LAN:et gör.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Inaktiv

Härjarn, skriker och far när jag bestämmer vad som ska göras på WOW.

Medlem

Regularen/han som stör sig

Jag är precis som hemma med undantaget att jag lever på godis. Undviker lan så långt det går, kan nämligen inte låta bli att störa mig på alla jobbia människor som finns. Svettlukt, pipröster, whine, folk som ligger o sover överallt osv. Nä usch, hellre sitter jag hemma.. Varför har så många udda typer fastnat i datorträsket?


signatur

Man skulle ha två hjärnor så att man kunde sabba den ena

Medlem

Gamern stämmer perfekt in på mig. Försöker hitta folk att lira så många olika spel så mycket som möjligt med och tittar på Budos "Karate Kid" videos med maffiga ljudeffekter.

Medlem

Skulle nog se mig själv som en blandning av Gamern, Idioten & Härjarn. Älskar o terra folk med samtidigt snacka så mycket jag kan, dock har jag bara lanat 3ggr ..


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

vette fan alltså.. måste vara annat för ja tror 90% av de lanen ja varit på så brukar de sluta med att vi blir less efter en timme och korkar upp en flaska hemkokt :F

man kanske skulle åka på dreamhack eller nått sånt nån gång. men de verkar ju bara vara massa glin där


signatur

jepp du gissade rätt! jag är dysslektiker.

Medlem

Speeden, men drog en gejmer innan jag läst kategorierna.. jag blir uppumpad som fan och vill lira allt med alla, blir kanske lite dryg men fan va ingen vill spela på lan.. sjukt äre.


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Inaktiv

Vette fan hur man ska klassa sej själv... Det är väl typ det svåraste som går at göra, eller? Iofs har jag aldrig varit på något lan, så vem fasen vet hur jag skulle beté mej?

Men om man skulle dra en gissning skulle det väl bli Gamern/Härjarn eller Regularen!


signatur

I would rather be infamous than not famous at all!

1
Skriv svar