Film från Fifa 09

Robot
Medlem
Film från Fifa 09

loooooookiiiiiiiiiiinnnnggggggggg gooooooooooooooooddddddddddddd

Medlem

Jag köper nästa Fifa som inte har ett utvecklingsstört meny system, herregud det har gått några år nu EA..

Seb
Medlem

Tycker fifa har ett bra menysystem, Hoppas att dom har fixat online så de inte är så svårt att spela.

Medlem

så länge de inte sumpar PC-versionen så blir det köp. var redigt irriterad när jag jämförde fifa08 på PC med 360-versionen.

Medlem

Omg, detta var faktiskt old, gillar inte folk som skriver det men detta är typ 2w gammalt.

Om nyheten så låter det skitbra till en början men varje jaevla vecka ska kosta. F*CK OFF EA! Förlåt språket.


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

Spelar inte spel som tar "hyra" eller har alltför många återkommade köp-tilllägg.
Glad att de verkar halvdassigt (och jag spelar inte ens fotbolls spel).


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Inaktiv

#4FIFA 09 har Nextgen för PC,kolla in närmare här:http://www.fifa09.ea.com/se/page/dynpid/9807 återstår dock att se fall NHL 09 får det(hoppas).

Inaktiv
Skrivet av tysonayt:

Om nyheten så låter det skitbra till en början men varje jaevla vecka ska kosta. F*CK OFF EA! Förlåt språket.

Har du någon källa på att det kommer kosta varje vecka?
Det tror inte jag, statistiken uppdateras varje vecka, men jag tror det handlar om en engångssumma du betalar per liga.

Sen är jag lite skeptisk till det här, låter bra till en början, men givetvis vill jag att lagen ska visa form efter hur jag spelar, eller hur det går för lagen i turneringarna/säsongerna jag spelar.
Blir konstigt om ett lag som ligger i topp i spelet, visar dålig form för att motsvarande lag spelar dåligt på riktigt, och vice versa.

Nämde detta på ett annat forum, fick svar att det bara gäller matcher online. Möjligt att det stämmer.

Medlem

bara dom har ett vettigt tränings läge i detta.. hur sku man kunna öva vettiga frisparkar när det inte finns nån mur att öva på.. riktigt uselt.. saknar när man kunde välja hur många motståndare man ville ha, välja hörnor, frisparkar och variåfrån osv..

Medlem

vem fan vill betala för o få spelarna bra ena veckan och kassa nästa ?

Medlem

Jag tyckte också att allting lät ganska intressant fram tills att de började snacka om betalningsmodellen. Vilket skräp

Medlem

fifa is here to stay

Medlem

Knappast att man vill betala för det där.

Inaktiv

Hoppas detta med betalningen är ett rykte för det låter helsjuuuukt!!!

Man ska fan inte få behöva betala en krona mer än vad man betalat för spelet å jag vet att dessa snåle företag kommer pusha gränserna tills vi konsumenter tröttnar på å sponsra deras fula små knep.

Medlem

Förstår inte riktigt varför denna funktion skall vara så bra? Spelar jag online eller mot en kompis vill jag ju skapa mina egna resultat. Jag vill vara med om att matcherna alltid slutar likadant som dom gör i verkligheten.
Hela grejjen med sportspel är väl att man vill ha roligt och skapa sina egna fotbollsresultat och sina egna matcher? Inte att man skall tvingas byta ut Wayne Rooney i halvtid bara för att så dålig var han i verkligheten denna veckan också?

Medlem

Fattar inget. Vme vill egentligen betala riktiga pengar för att en spelare ska bli bättre? Herregud det är ett spel. Jag måste ha missuppfattat det hela..

Inaktiv

Jag har inte ens Xbox Live så det kvittar ;).

Men det är lite stört om man spelar en säsong med sitt favoritlag och i verkligheten går det skitdåligt hela säsongen...
Hur har dom tänkt reda ut det?

1
Skriv svar