Battlefield Heroes

Robot
Battlefield Heroes

En ny del av Battlefield-serien står för dörren. Utvecklarna bryter radikalt med tidigare alster: det är litet, enkelt och gratis. Men är det kul?

#dice, #battlefield-1942, #battlefield-vietnam-1, #battlefield-2142, #battlefield-2


Inaktiv
FZ förhandsgranskar Battlefield Heroes

Ser underbart ut!

Medlem

Ser fram emot det här. Gratis är ändå gott. Men lär nog inte köpa senaste bling bling bara för att ha en cool karaktär.

Medlem

kan man bara välja en klass och sedan hålla sig till den eller?


signatur

a.k.a fritiofsson, Jiffy

Medlem

Känns som det är FÖR "gulligt". :\ Jag har inte provat det vilket jag ska, men jag kommer inte köpa en massa kläder. Usch nej!


signatur

Text does not represent Mozart's life.

Medlem

Det var inget för mig

Inaktiv

Ser riktigt riktigt LAMT ut. Ripoff från allt.

Köper TF2 ist -_-


signatur

a"C"RED -

Medlem
Skrivet av Master_johan:

kan man bara välja en klass och sedan hålla sig till den eller?

Nej, du kan skapa flera olika gubbar med olika klasser så det ska inte vara något problem. Däremot "levlar" du dem separat och får således välja lite extra abilities etc (som är specifika för klassen).

Inaktiv

har betan, inte ens orkat testat den.. blir nog inget med deet här även fast det är gratis

Medlem

Har kört betan ett tag nu och säger bara: Spelet är bra!!!

Klaga inte på ett spel ni inte kört!!!


signatur

Hellre fråga och se dum, än att inte fråga och förblir dum!

Medlem

Släng hit betanyckeln då, NeutRa!


signatur

"Some of the worst mistakes of my life have been haircuts." - Jim Morrison

Medlem

Vill testa hit me en nyckel


signatur
Avstängd

Känns som nåt wannabe teamfortress. Men när man matat 3 magasin i någon så (båda hoppandes i cirklar) börjar man trötta

Inaktiv

Tar en nyckel med om någon inte vill testa ^^

Medlem

MEN wtf snackar ni om? jag har ej spelat spelet,, men vadå rip off TF2?? omg, det finns hur mååånga spel som heelst som liknar varandra i andra genres... Det enda som för samman dessa två spel är dess grafik... Ska vi sitta och säga att BF2 är en stor rip off utav W:ET då eller? så att alla FPS spel som utspelar sig i WW2 efter tex RTCW är rip offs.. herre gud

Medlem

har testat det en inte alltför längre stund men det räckte gott och väl för att framkalla avsky av spelet. men jag är väl 10 år över åldersgruppen som de riktar sig mot antar jag.

Medlem

Det här spelet känns ändå som ett sånt där sällskapsspel, där man man t.ex med 4 kompisar spelar tillsammans. Tror det är svårt att recensera som ensamvarg då man inte får ut något utav den där galna teamkänslan som alla battlefield-spelen bjuder på.

Medlem

med tanke på att de är "gratis" så tycker jag de klagas för mycket. Om de håller samma nivå som bf 1942 så är jag nöjd.

Medlem

Jag vill ha nyckel, maila mig om någon har. Är skit sugen på detta spel

Medlem

Fick min nyckel när de första beta testarna kronades. sen har jag ju vunnit ett par men detta spel är skit roligt och jag tycker inte att ni skall klaga på det.


signatur

Skin som den bruna prutten du engång var.

Inaktiv

Spelet ser ju inte direkt klart ut må jag säga.

Vänta ett år och fixa systemkraven så spelar jag det.

Efter några veckor är alla servrar tomma!

Medlem

Jag håller med dig LeeWander, men än så länge är det bara en person som anmärkt att det liknar TF2
så säg inte 'ni'.


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Inaktiv

Det enda skäll jag har hört är: det är gratis så spela det. Men tänk om jag redan har spel hemma? Tänk om det minsta jag igentligen behövde var ennu ett spela att bemästra. Tänk om jag kan avara 400kr för att spela ett bra spel. Varför skulle jag då ödsla min allt kortare speltid på detta spel?


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

Inaktiv
Skrivet av prox1mately:

Jag håller med dig LeeWander, men än så länge är det bara en person som anmärkt att det liknar TF2
så säg inte 'ni'.

JA för att dom har kopierat Team fortress 2 totalt.

Tycker att det är dåligt av Digital Illusions CE att inte hitta på något eget spel.

Tror fortfarande att man "ej" kommer skratta i detta spel som man borde. I team fortress 2 har man roligt här är det Deathmatch på hög nivå

Hoppas att Valve sätter handen i bordet och säger att dom har börjat grunda TEam fortress 3

EDIT :

Spelaren har tre olika klasser att välja mellan:

* Commando - Commandosoldaten kan ha ett prickskyttegevär, en pistol och en kniv.
* Soldier - Denna klass har på The Royal Armys sida bland annat en Thompson och andra kulsprutor, och The National Armys sida har ett annat vapen, som bland annat liknar den tyska MP40. Han är inte lika snabb som Commandosoldaten, men snabbare än Gunnersoldaten.
* Gunner - Gunnersoldaten kommer att välja mellan olika tunga maskingevär, olika eldkastare och olika pansarvärnsgevär. Gunner är den långsammaste klassen.

Tre klasser

Medlem
Skrivet av showerguy:
Skrivet av prox1mately:

Jag håller med dig LeeWander, men än så länge är det bara en person som anmärkt att det liknar TF2
så säg inte 'ni'.

JA för att dom har kopierat Team fortress 2 totalt.

Tycker att det är dåligt av Digital Illusions CE att inte hitta på något eget spel.

Tror fortfarande att man "ej" kommer skratta i detta spel som man borde. I team fortress 2 har man roligt här är det Deathmatch på hög nivå

Hoppas att Valve sätter handen i bordet och säger att dom har börjat grunda TEam fortress 3

EDIT :

Spelaren har tre olika klasser att välja mellan:

* Commando - Commandosoldaten kan ha ett prickskyttegevär, en pistol och en kniv.
* Soldier - Denna klass har på The Royal Armys sida bland annat en Thompson och andra kulsprutor, och The National Armys sida har ett annat vapen, som bland annat liknar den tyska MP40. Han är inte lika snabb som Commandosoldaten, men snabbare än Gunnersoldaten.
* Gunner - Gunnersoldaten kommer att välja mellan olika tunga maskingevär, olika eldkastare och olika pansarvärnsgevär. Gunner är den långsammaste klassen.

Tre klasser

Efter de filmer jag har sett av spelet så är det inte en TF-klon utan snarare en väldigt nerbantad version av Battlefield(vilket leder till att det liknar TF eftersom TF liknar battlefield men är mer nerbantat) .

Ps : jag vet att TF kom först, men detta är inte en TF-klon för att det har liknelser med TF.

Medlem

Gillar TF2 och vet inte varför men hade lite förväntningar att BF:H skulle vara roligt, det första man inser efter några minuters spelande är att spelet är ämnat åt Habbo-barn 10-12 år med kristen disneyhumor.

Medlem

Om man kollar på bilden för nyheten så ser det nästan lite barnsligt ut:\
Men hade det visat med vanliga människor (inte typ tecknade) så hade det både låtit intressant och sett intressant ut:)


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem

Ändrar mig förresten... nästan helt.


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem

personligen tycker inte jag BF Heroes lockar alls...

tycker det verkar riktigt tråkigt, designat för barn eller något.


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem

konstigt att de inte ens finns medic igentligen

12
Skriv svar