Vilken är din favorit-handkontroll?

Medlem
Vilken är din favorit-handkontroll?

Här är min.

Vilken är din?

#blogg

Skägg.
10 Chambers
Vilken är din favorit-handkontroll?

Jag var länge kär i Dualshocken, när det inte fanns så många konkurrenter. Gamecube-paddan är för liten för mina labbar. Numera föredrar jag helt klart Xbox 360-kontrollen.


signatur
Medlem

Gamecube kontrolleren har legat bland favoriterna. Xbox (Den mindre japan modellen) är också en kontroll som sitter bra i handen..

Sämsta i klassen är nog PS2 kontrollern då båda analoga stickarna sitter fel enligt mig (Känns malplacerat när man kör via analog @ GT4). Förutom det så är PS2 kontrollern helt ok!

Jag sitter och häckar i förra generationen fortfarande, inte kommit upp till er PS3 lr Xbox360 generation.. Nymodigheter


signatur

Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka. - A. Einstein

Medlem

spiken: Grottmänniska-syndromet, med labbarna då:)

Sniper_Nr1: Hade ett PS2 en gång i tiden, men jag kunde verkligen aldrig vänja mig vid Dualshock-kontrollerna, så jag sålde hela konsolen:)

Xbox 360 kontrollen ligger väldigt bra i händerna också!

Medlem

Xbox 360 dosan, den svarta känns lite mindre än den vita... stämmer det att den är det?


signatur

Tempus fugit.

KoP
Medlem

Top 3:

1. Xbox 360 handkontrollen
2. Tac-2
3. The bug

Medlem

Hade en skön sticka på Amiga tiden men den dog när en kompis avfyrade missiler på mig i "Super Cars II" och den är nog den sticka jag vart mest nöjd med. Tillhör förövrigt en av dem i skaran "Vi som aldrig gillade Tac-2"

Idag blir mina favoriter helt klart kombinationen Mus+Tangentbord (skall man spela FPS spel så är det fan omöjligt med alla konsol styrvarianter)


signatur
1
Skriv svar