Info om Battle.net 2.0

Robot
Inaktiv
Info om Battle.net 2.0

Fint.

Medlem

Excellent Ping!
Gött, kanske det blir spelbart på Bnet. ^=)

Medlem

Riktigt nice! - ser fram emot det


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem

Yay! DIII hardcore!


signatur

Johan Pilestedt

Inaktiv

gött.. men kommer det endast gälla nya spelen eller tex Diablo 2 och starcraft också?


signatur

a"C"RED -

Medlem

inga blackwalls i d3 då?

Medlem

Bara jag som fick ett flin på lapparna när jag såg "Diablo III Hardcore mode"?

Medlem

"Avatars, Images and Icons to represent yourself" Gött! Gillar sånna saker då communityn på nått sätt blir aningen mer personlig.

Medlem

Inte så mycket nyheter i den här nyheten. Men nog tror jag att B-net 2.0 kommer bli grymt bra. Säkert bättre än vad man kan tänka sig. Det är ju Blizzard vi talar om.

Inaktiv
Skrivet av Wazz:

Yay! DIII hardcore!

Fan va härligt, enda rätta sättet att lira på

Medlem

Behövs ju definitivt en remake på bnet, men har även hört lösa rykten att Blizzard planerar att ta betalt med

Inaktiv

Vad är skillnaden från hur battle.net ser ut just nu på wc3? Diablo III Hardcore mode kanske inte finns men allt annat finns

Medlem

Låter finfint . Blizzard brukar inte vara de som låter folk sjunka ihop så de nya funktionerna som inte nämnts än är förmodligen någon som får det att vattnas i munnen en gång till.


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Inaktiv
Skrivet av SciiBione:

Bara jag som fick ett flin på lapparna när jag såg "Diablo III Hardcore mode"?

Nepp

Medlem

fan va coolt Diablo3 hardcore

Inaktiv

Wow, jätter0ligt! <_<


signatur

a"C"RED -

Inaktiv

Det här ser jag verkligen fram emot! Go Blizzard! <3

Medlem
Inaktiv

Det behövs till 110 %

Sidan ser så död ut tycker jag... ska det ingå wow i detta också?

Varför gör inte bara Blizzard ett eget slags xfire där allt linkas ihop.. forum, vänner,vidoes, picuters allt!

Inaktiv

Hmm.... Skönt, detta angår Warcraft 3 också va? Skaffade precis det (efter att ha tappat bort det mesta)


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

Känns som det som nämns är rätt basic stuff för en speltjänst år 2000. Både Steam och Xbox Live samt PSN har dessa saker, sen vet jag inte riktigt andra större speltjänster.

Medlem

inte så jäkla nyskapande enligt mig.

Medlem

Öhm.... Källkritik någon?

Det här är inte ens ett rykte, det är bara en spekulation.
Varför blir det en förstasidesnyhet?


signatur

www.spelkult.se - Spelkult

Medlem

Låter trevligt!

Medlem

Om detta nu angår wc3 så hoppas jag att man slipper den bedrövliga 250ms delayen man får dras med där...

Medlem

Förstår inte heller, hur kan det här bli en nyhet över huvud taget? Det är som om JAG hade listat några features som jag hade velat ha(eller ja, inget av det där är ju något speciellt) i valfritt spel/tjänst och sen tipsat FZ om min lista?

Medlem

bara de nu inte stänger ner onlinedelen i de gamla spelen


signatur

Robert Bond www.bondmaster.tk
gratis spel från 3drealms: ftp.3drealms.com

Medlem
Skrivet av bondmaster:

bara de nu inte stänger ner onlinedelen i de gamla spelen

de kommer de nog inte göra, är fortfarande mycket folk som spelar de.. funderar sj på att leta reda på skivorna till Diablo1-2 - å dra igång en gammal klassiker


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem
Skrivet av Megakickass:

Förstår inte heller, hur kan det här bli en nyhet över huvud taget? Det är som om JAG hade listat några features som jag hade velat ha(eller ja, inget av det där är ju något speciellt) i valfritt spel/tjänst och sen tipsat FZ om min lista?

Vi kanske kan bli de kommande nyhetskläckarna med våra egna visioner?

Jag inleder med min egen tolkning av Battle.net 2.0

* 120% laggfritt
* Anti-noob-system, ger alla noobs elchocker via tangentbordet
* Inbyggd 1337-tolk
* Övertygande anti-spel-föräldrar-coach
* Grönt skimmer som får din dator att se coolare ut

Om FZ listar min "info", så vill jag gärna ha tipstack också


signatur

www.spelkult.se - Spelkult

12
Skriv svar