Robot
Medlem
Fuel plåtat

Grafiskt sett ser det mycket bra ut och att det kommer till PC också och inte bara till 360 / PS3 är toppen! De flesta bilspel som ser ut att vara bra finns ju endast till 360 / PS3 i nuläget känns det som.

Medlem

Jag håller med Qrush.

Medlem

MM
men orka nitro och sånt skit , ser ju ut så på motorcykeln. Om det inte bara är tändnings flamman men jag tvivlar.

Medlem
Skrivet av Qrush:

Grafiskt sett ser det mycket bra ut och att det kommer till PC också och inte bara till 360 / PS3 är toppen! De flesta bilspel som ser ut att vara bra finns ju endast till 360 / PS3 i nuläget känns det som.

GRID och DiRT?

Medlem

Motocross Madness någon?

Medlem
Skrivet av xhosa:

Motocross Madness någon?

Det spelet ägde ;D, har MX vs Atv Untamed på 360 men det sewger.

Medlem

Ett 1nsane för en ny generation var det första jag tänkte på.


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Medlem

Vad nice, jag spanade på spelet lite under det gamla namnet innan de sa att de slutat arbeta på det, nu verkar de ha ändrat stil lite på det och jag hoppas verkligen att de inte valt nitroboosts och hundrametershopp framför lite normalt rally.

Inaktiv

Needs more Anti-Aliasing.

Medlem

Det har både nitro och 200 metershopp samt en uppsjö av tricks.
Tänk er SSX på hjul helt enkelt. Kul som attan är det iaf.


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem

Pure vibbar ?

Medlem
Skrivet av zauii89:

MM
men orka nitro och sånt skit , ser ju ut så på motorcykeln. Om det inte bara är tändnings flamman men jag tvivlar.

jag hade nog sagt "sicken brist på realism"
jag menar för att få fram en lila flama då måste hojen nästan behöva gå på E85 och några antal % metanol/nitrometanol + en afterburner som tänder de sista gaserna vilket skulle så fall möjligtvis ge en blå/orange flamma 8)

lila flama får man troligast ur en bil som dricker ett antal liter bensin blandat med ett antal %nitrometanol för att sedan spotta ut liter av gifter ur ett dussin cylindrar som i sin tur generar en jävla värme vilket gör att lågan lever längre ut ur avgasröret.
En motorcykel som enligt bilden hade säkerligen sprängt toplocket om man hade kunnat få ut samma effekt :heart::heart:

Men detta verkar ju vara ytterligare ett sådant spel som kommer vara roligt med polarna ett tag. sedan blir det trist för de är brist på variation i spelet...


signatur

Sim-Racing

Medlem
Skrivet av Pro2Race:
Skrivet av zauii89:

MM
men orka nitro och sånt skit , ser ju ut så på motorcykeln. Om det inte bara är tändnings flamman men jag tvivlar.

jag hade nog sagt "sicken brist på realism"
jag menar för att få fram en lila flama då måste hojen nästan behöva gå på E85 och några antal % metanol/nitrometanol + en afterburner som tänder de sista gaserna vilket skulle så fall möjligtvis ge en blå/orange flamma 8)

lila flama får man troligast ur en bil som dricker ett antal liter bensin blandat med ett antal %nitrometanol för att sedan spotta ut liter av gifter ur ett dussin cylindrar som i sin tur generar en jävla värme vilket gör att lågan lever längre ut ur avgasröret.
En motorcykel som enligt bilden hade säkerligen sprängt toplocket om man hade kunnat få ut samma effekt :heart::heart:

Men detta verkar ju vara ytterligare ett sådant spel som kommer vara roligt med polarna ett tag. sedan blir det trist för de är brist på variation i spelet...

Jo jag kört en hel del cross o inte fan är flamman lila, ibland kan man spraka tet lite ;). Däremot med lite möe olja så kan det röka på en hel del ^^.

Inaktiv

Gillar såna här spel när dom är BRA!

Medlem

Ser bara ut o vara cutscenes, spelet lär knappast se ut de minsta som på dessa bilder...

Medlem

Snyggt svar av mig...
Kanske ska läsa rubriken igen?
Jag yrar om Pure. Så skit i vad jag sa i min förra post.


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem
Skrivet av lasershock:
Skrivet av Qrush:

Grafiskt sett ser det mycket bra ut och att det kommer till PC också och inte bara till 360 / PS3 är toppen! De flesta bilspel som ser ut att vara bra finns ju endast till 360 / PS3 i nuläget känns det som.

GRID och DiRT?

GRID är underbart ju, flera borde verkligen testa det.

1
Skriv svar