Futurama kommer tillbaka!

Inaktiv
Futurama kommer tillbaka!

signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

Så dom slipper idioterna på Fox nu? Skönt för dom kan jag tänka mig, men hur blev det med filmen då?

Inaktiv

Ingen aning med filmen, men Simpsons The Movie lär komma iaf, men ingen aning hur det blir med den nu, om den blir uppskjuten eller ngt.


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

Gillar trailern till Simpsons, helt underbar.

Borde komma en trailer till futurama snart...

Edit: F*n, missade inlägg #666

Medlem

ÄNTLIGEN!


signatur

Härmed lovar jag att aldrig köpa ett spel igen! Med undantag spel som jag MÅSTE köpa för att kunna spela.

Medlem

"Update: It seems that some of these articles got some things confused. The 4 DVD movies which we reported about a few days ago will eventually be shown as 4 episodes each on Comedy Central. This makes the number of episodes 16, not 13. But as I understand it, there is no other new content other than those movies"

från gotfuturama.com
filmerna ska enligt samma sida börja komma vid jul 07

"To give you an idea of the timeline, the first of the movies is tentatively planned to be released around Xmas 2007. We'll let you know once we get more information from our sources."

ska bli skoj att se, futurama är MYCKET bättre än simpsons om du frågar mig.
om detta stog på sidan som länkades i början är jag ledsen men den ville inte ladda för mig


signatur

"Let's face it, comedy's a dead art form. Tragedy, now that's funny!"

Inaktiv

"Futurama" Comes Back To TV
Posted: Friday June 23rd 2006 12:27am
Source: Dark Horizons
Author: Garth Franklin

Comedy Central plans to resurrect the Fox animated series "Futurama" with at least 13 new episodes to be produced.

Running from 1999-2003, the show created by "Simpsons" originator Matt Groening ran for 72 episodes and yielded a large and loyal cult audience which has resulted in solid DVD sales and good ratings for repeat episodes on cable.

The new batch is part of a deal the cable network made with Fox Television last year to pick up syndicated rights to the existing episodes. Comedy Central also had an option to air any new episodes produced.

New and old episodes will begin airing in 2008 on Comedy Central. Actors Billy West, Katey Sagal and John DiMaggio have agreed to return as voices for "Futurama."

--------------

Stog det på sidan jag länkade till.


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

Futurama for ze win. Tröttnat litem på alla de gamla avsnitten nu, kollat igenom dem tre ggr


signatur

[color=black]Useless corpse. Jesus loves you. Useless corpse.[/color]

Inaktiv
Inaktiv

Oooohhh, riktigt nice!

Inaktiv

Futurama for teh people! Den serien äger fanimej allting annat!


signatur

I would rather be infamous than not famous at all!

Medlem

Klart bästa serien efter Simpsons. Vore guld om de återvände


signatur

Quake? Är det smittsamt?

Inaktiv

Det var verkligen på tiden att något hände

Medlem

Underbart!
Futurama FTW!


signatur

Windows 10 pro - Asus B550 Strix Gaming F - AMD Ryzen 3700X - Nvidia GTX970 - 16GB DDR4 3600mhz - WD Blue SN550 1TB SSD

Medlem

1. The Simpsons
2. Family Huy
3. Futurama

Inaktiv

Trevligt. Föredrar dock The Simpsons och South Park före Futurama, men ändå kul att det är på väg tillbaka. Bender går inte av för hackor

Medlem
Medlem

Grafiskt sett så slår den alla tecknade serier, amerikanska dvs.

Medlem

1. The Simpsons, Family Guy, South Park och Futurama.
2. Allt annat.


signatur

Windows 10 pro - Asus B550 Strix Gaming F - AMD Ryzen 3700X - Nvidia GTX970 - 16GB DDR4 3600mhz - WD Blue SN550 1TB SSD

Medlem

The Simpsons har börjat förlorat sin gamla fina charm. Det är absolut inte lika bra som det var förr. Family Guy är betydligt bättre. Family Guy är väl den serien som är bäst just nu, men även den börjar bli lite sämre om man jämför med det äldre avsnitten.

Ser verkligen fram emot Futurama filmerna, gillade serien väldigt mycket när den gick. Blev lite ledsen när de lade ner den. Allting med Futuruma är bra. Bra karaktärer, bra omgivning (gillar sci-fi känslan), bra röstskådisar, riktigt roliga avsnitt... ja allt är bra.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Yes! Gillade Futurama som fan.

Inaktiv

Simpsons förlorade sin charm för 7 säsonger sen... Futurama var underbart när det gick, men jag får nästan känslan av att man skulle låtit det vila i frid. Kommer ju se det när det kommer och hoppas att det äger, men jag är rädd att det kommer ha försämrats :/.

En annan underbar tecknad serie (som dock är nedlagd) är Duckman! Nästan min favorit just nu.

Medlem
Skrivet av mr.bear:

The Simpsons har börjat förlorat sin gamla fina charm.

Håller inte med, visst kan man tröttna ibland, men serien håller jämn kvalitet hela tiden. Ser gärna att serien pågår tills skådespelarna tröttnar. På att tjäna pengar dvs.

Inaktiv

Lol -.- SIMPSONS OWNS !!! ( futurama också bra ^^ )


signatur

R.i.p för Amerikanska soldater som dör i Irak

Medlem

yay!
Futurama är riktigt skoj. ska bli kul med lite nytt. har sätt de gamla avsnitten för mycket så det räcker att jag tittar på titlarna till avsnitten för att veta precis vad som händer och de flesta skämten.

Simpsons är inte riktigt lika skoj som det var innan men vissa nya avsnitt är riktiga pärlor.

Family Guy har för många "remember the time I [sätt in knasighet här]" tillbakablickar. Skoj ibland men de överanvänder det helt för mycket.
Man tänkter på det som satan efter att ha sätt "South Park - Cartoon Wars" avsnitten.

Medlem

Det roliga med Futurama är att det känns så fräscht och anorlunda. Handlar inte om en familj och deras vardagsbekymmer utan om ett gäng udda karaktärer som åker runt i universum och äventyrar


signatur

Windows 10 pro - Asus B550 Strix Gaming F - AMD Ryzen 3700X - Nvidia GTX970 - 16GB DDR4 3600mhz - WD Blue SN550 1TB SSD

Inaktiv

Jo jag har säkert sett hela serien 7-8ggr. Älskar den serien.
Bästa serien för mig, Simpsons var kul förut, men jag tycker
de har ändrat åldersgränsen på den, (uhm) Säsong 17 tycker jag
var helt värdelös, inga roliga skämt, verkar gå mera till de vanliga tråkiga sociala livet i springfield nu

Och för att nämna South Park så dog den serien vid Season 3 för mig. inte kollat sedan dess.

Men futurama har alltid... alltid tonvis med skratt i varje episod


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem
Skrivet av GRiZZLYFiRE:

Men futurama har alltid... alltid tonvis med skratt i varje episod

Mycket sant, inte ett enda tråkigt avsnitt, som både Simsons och Family Guy har flera av. Family Guys styrka är att dom skämtar om sådant som Simpsons eller Futurama aldrig skulle göra, tex Bin Laden.

Inaktiv

Jag börjar ju nästan gråta när man hör sånan här underbara nyheter.. jag blev alldeles paff när jag fick höra att dom slutade göra avsnitt om jag inte mins fel så är väll sista avsnittet då när fry håller i en opera där han spelar på någon slags flöjt och i slutet så spelar han bara för leila och sen slutar den typ eller så kysser dom varandra.. mitt minne sviker mig


signatur

Rail or Die

Inaktiv

Bästa nyheten på länge Ang filmerna så kommer det att produceras fyra långfilmer om jag inte minns fel, den första kommer förhoppningvis redan vid årsskiftet, alla ska ha kommit ut innan 2007 är slut, och sen börjar TV-episoderna


signatur

DNF is still not finished -- but it's almost done, says Scott Miller

12
Skriv svar