Tiger Woods PGA Tour 09

Robot
Tiger Woods PGA Tour 09

Tiger Woods PGA Tour 09 är ett långsamt spel. Det är segt, tar lång tid att spela igenom och är hemskt enformigt.

#ea-sports, #access-software, #tiger-woods-pga-tour-09, #tiger-woods-pga-tour-2004, #tiger-woods-pga-tour-08


Medlem
Tiger Woods 09 testsvingat

Trevlig recension, alldeles för långsamt för min smak dock.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Såg det här på Late Night för nån dag sen. Roligt

Medlem

De här spelen är sjukt underskattade , riktigt riktigt bra lir xD

Inaktiv

Ser ju ok ut, men hack'n'slash speed vill vi ha ^^


signatur

a"C"RED -

Inaktiv

Hur går det att lira detta på PC i widescreen och med Logitech-kontroll? Testade 08an förut, men det var tragikomiskt. Widescreen gick inte att ställa in utan ett besök på widescreengamingforum, vilket resulterade i en bedrövlig visuell upplevelse. Sen funkade det mycket illa att styra spelet med Logitech-kontroll, som stödjs av spelet vad jag förstått, man kunde svinga men sen var det slut. Allt utom svingen måste kontrolleras med musen i princip och det är ju värdelöst. Jag har inte riktigt råd att köpa en konsol för att lira spelet, även om det är lockande. Golfspel gör sig bra på konsol


signatur

CM Elite 340 | P5K-VM | E7200@3.4GHz | 4GB DDR2 | GTX 260+ OC | WD 640GB | Corsair 450w | ViewSonic vx2235wm

Medlem

Att du inte anmärkte på att den kvinnliga golfspelaren var klädd i rosa, du som är ärkefeminist. Det är ju stereotypt!11


signatur

Rollspelsguru
Community Developer på Sharkmob
fd. Sr. Community Manager på Battlestate Games

Medlem

Hur kan nånting lagga utanför online delen?

Medlem
Skrivet av Mytos:

Hur kan nånting lagga utanför online delen?

Det är väl inte lagg då, utan hack, men det är samma effekt.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Redaktör
Skrivet av fisk:

Att du inte anmärkte på att den kvinnliga golfspelaren var klädd i rosa, du som är ärkefeminist. Det är ju stereotypt!11

Du har kört den där lustifikationen ett par gånger nu. Skribenten kommer inte lägga sig ner på sina bara knän och be dig om ursäkt, så du kan lägga ner den.


signatur
Medlem

Hah, om du tror att jag kommer att sluta pika honom för det så tror du fel.


signatur

Rollspelsguru
Community Developer på Sharkmob
fd. Sr. Community Manager på Battlestate Games

Medlem

Det är ett schysst avslappnande lir för sömniga regndagar i soffposition.

Medlem
Skrivet av fisk:

Hah, om du tror att jag kommer att sluta pika honom för det så tror du fel.

Vad är detta ? Någon som fortfarande är sur för den där gamla recensionen av det där spelet som ändå inte var bra ?

Medlem

Låter som om fisk har torskat igen.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Hade förbokat spelet och är helt klart nöjd.

Inaktiv

Tiger Woods är grymt.

Medlem

när ni ändå köper, köp då ett ex till mig också.

Medlem

när ni ändå köper, köp då ett ex till mig också.

Medlem
Skrivet av marcusn:

när ni ändå köper, köp då ett ex till mig också.

Köp ett ex till mig med

Medlem

Ett stort minus är den kvinnliga kommentatorn -- hon förstör som fasen, men spelet i sig är ett enormt lyft motför 08'an. Oj, så roligt vi hade med detta i helgen och ett pack pilsner!


signatur

Move.L #beef, $4
Om du läser detta, har jag aptråkigt på jobbet -- och andra sidan, verkar du ha det också, ska vi ligga med varandra?

Skribent
Skrivet av gryzor:

Ett stort minus är den kvinnliga kommentatorn -- hon förstör som fasen, men spelet i sig är ett enormt lyft motför 08'an. Oj, så roligt vi hade med detta i helgen och ett pack pilsner!

Ja, Singstar och Guitar Hero är grymt överskattat!

Skribent
Skrivet av conthox:
Skrivet av Mytos:

Hur kan nånting lagga utanför online delen?

Det är väl inte lagg då, utan hack, men det är samma effekt.

menade att det hackar på grund av att man är uppkopplad mot EA Sports Gamernet hela tiden (tills man slår av den funktionen förstås). den söker efter tävlingar mot andra spelare och då börjar det ofta lagga. eller hacka. vilket som.

1
Skriv svar