tjäna pengar?

Inaktiv
tjäna pengar?

Tjena!

Är det nån som vet något sätt man kan tjäna pengar på nätet? Det finns ju massa som gör det och skulle vilja veta hur man gör?

bara seriösa svar tack

Medlem

Poker, Project Entropia om du är mer för spel. Fiffla med aktier kanske. Sälja på tradera och blocket kan inbringa mycket.


signatur

Videomupp

Inaktiv

http://www.onlineinkomster.com har en hel del guider och tips om hru man gör

Inaktiv

finns ju hur många mlm(/pyramidspel) som helst att haka på om man är lättlurad. money loosing machine ska förkortningen läsas ut.


signatur

Time wounds all heels. /Nick Lowe
#komsi - the Quiet life.

Medlem

Om du har tålamod och disciplin så testa poker. Finns rentav stora pengar att tjäna på det om man nu vill.

Inaktiv
Skrivet av astie:

Om du har tålamod och disciplin så testa poker. Finns rentav stora pengar att tjäna på det om man nu vill.

Både ja och nej, det känns som att man ska ha lite "skitsamma" attityd för att få pokern att fungera bra. När jag hade bra med pengar och det inte spelade nån roll kunde jag vinna litegrann, men så fort man behövde pengarna så sket det sig direkt

Men för all del, en polare på jobbet hakar in mellan 2-5000 i månaden på pokern, ibland mer. Han åkte precis iväg på en semester för pokerpengarna.. "skönt att ha frihet att göra vad man vill" säger han... så sitter man själv å nöter world of warcraft och inte tjänar man nå pengar det iaf, det ska va säkert.

Medlem

En ide är ju att skapa en sida är något riktigt extra som ger folk vad dom vill ha, helst sånt som inte redan finns. När du har det kan du lägga in lite reklam mm så kan du tjäna en peng, kanske ingen stor det krävs ju besökare ochså.

Inaktiv

AccessDiver kan du ju alltid testa om du vill ha nåt att göra...

Nä men starta en sida, säg Battlefield.org, bilder, forum, downloads osv...

gå till lan och skit sätt upp reklam och vips kommer töntar in i mängder, får man hoppas, sen försöker du fixa klick annonser osv. :evil:


signatur

Last.fm
nah, you're just curious George....like the monkey

Medlem
Skrivet av astie:

Om du har tålamod och disciplin så testa poker. Finns rentav stora pengar att tjäna på det om man nu vill.

Mina föräldrar gillar inte din avatar, dom tror jag tittar på porr nu. :<

Medlem
Skrivet av Crenshaw:

Mina föräldrar gillar inte din avatar, dom tror jag tittar på porr nu. :<

Men det gör du säkert också :P.


signatur

<3

Medlem
Skrivet av urken:
Skrivet av Crenshaw:

Mina föräldrar gillar inte din avatar, dom tror jag tittar på porr nu. :<

Men det gör du säkert också :P.

Vad har det med saken att göra.

Medlem
Skrivet av Modemis:

Både ja och nej...

Visst, för att vinna pengar måste man spendera pengar i de allra flesta fallen och poker är något man hela tiden måste se på längre sikt än bara en månad framåt. Och för att förbättra sitt spel måste man antingen sitta kvar vid den nivå man är bekväm med tills man har råd att gå upp eller ta chansningar på högre nivåer för att snabbare kunna förbättra sitt spel. Men då måste man precis som du säger ha lite utav den där "skitsamma"-attityden. Vissa blir helt stirriga och mår psykiskt dåligt ifall dom förlorar pengar men man måste kunna göra det utan att ens blinka för att kunna bli bra, därav en ganska stor portion disciplin.

Men är man tävlingsinriktad och gillar spelet så kan man som sagt göra ganska stora pengar på det. Inte för att gå in på vad jag "tjänar" exakt så kan jag säga att ett "nio-till-fem"-jobb inte lönar sig för mig. Sen går det ju att diskutera hurvida det är en bra livsstil eller inte men just nu känns det som att det är skitsamma vad man gör tills dess att man kommit på vad man hellre vill göra här i livet. Friheten och mängden fritid kan man ju inte klaga på iaf.

8)

Medlem
Skrivet av Crenshaw:
Skrivet av astie:

Om du har tålamod och disciplin så testa poker. Finns rentav stora pengar att tjäna på det om man nu vill.

Mina föräldrar gillar inte din avatar, dom tror jag tittar på porr nu. :<

ajdå 8(

1
Skriv svar