LittleBigPlanet nästa storsäljare?

Robot
Medlem
LittleBigPlanet nästa storsäljare?

Känns som detta är kul i en timme eller så, sedan så startar man ett annat spel.


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Medlem

Ett givet köp, game of the year.


signatur

lootskin@hotmail.com

Kanske inget spel man hårdkör igenom solo en kväll direkt nej. Däremot ser det ut kunna bli ruskigt kul i multiplayer, möjlig ny toppkandidat som förfestspel helt klart.

Medlem

Vill ha det här spelet men först behöver jag någon som ger mig ett PS3. :\


signatur

Text does not represent Mozart's life.

Medlem

1 spelare - tröttnar efter ett tag
2/4 spelare - då bör man ju inte tröttna.

så tycker jag det ser ut

Inaktiv

Vilken var förra storsäljaren

Medlem

Ser inte ut som ett spel som man kan lira flera timmar på raken, men det verkar hur kul som helst att lira en timme här och där. Som ett party spel, eller ett spel man bara lirar när vännerna kommer över, så verkar det ju utmärkt. Jag kommer själv att försöka bygga djävulska banor för att tvinga mina vänner igenom.

Medlem

Sedan första gågnet spelet visades så har dessa små sackboys get mig ett leende

Medlem

har alltid varit ett givet köp å är det än idag


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem
Skrivet av Lootskin:

Ett givet köp, game of the year.

Håller med!:up:


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Jag har inte fattat vad det är ens en gång. Vad är det som gör detta till ett "givet köp" bortsett ifrån att huvudkaraktärerna är virkade?


signatur
Seb
Medlem
Skrivet av viktorelius:

Vilken var förra storsäljaren

Resistance, Motorstorm, MGS4, GTA4 och CoD4 för att nåmna några

Iallafall, detta spelet verkar bli sjukt kul, speciellt multiplayer.

Skrivet av Gortie:

Jag har inte fattat vad det är ens en gång. Vad är det som gör detta till ett "givet köp" bortsett ifrån att huvudkaraktärerna är virkade?

Du kan bygga iprincip va du vill, hur du vill. Verkar få en riktigt bra community. Asså kolla på trailers etc så fattar man.

Medlem
Skrivet av Gortie:

Jag har inte fattat vad det är ens en gång. Vad är det som gör detta till ett "givet köp" bortsett ifrån att huvudkaraktärerna är virkade?

LBP är ett plattformspel med femtio banor att ta sig genom med en skum rolig handling (påminner om super mario). Därtill kan du bjuda in tre vänner för att hjälpas till. Dessutom kan du skapa egna banor och dela med dig i en smart community lösning likt web 2.0. Jag och ett par polare kommer lugnt skaffa detta!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Aha... allright. Tackar för förklaringen. Det låter dock inte som något för mig. Men jag ska kolla lite filmer som Seb föreslog i alla fall. Hoppas det kommer nåt demo också.


signatur
Medlem

Finns inte redan Gary's Mod till Pc?

Tycker gubbarna verka coola, men spelet i sig verka vara sådär. Att bygga o dela med sig.. How fun can it be?

Medlem

Felet;

Det är alldeles för omständigt , tyvärr.

Seb
Medlem
Skrivet av Håkan:

Finns inte redan Gary's Mod till Pc?

Tycker gubbarna verka coola, men spelet i sig verka vara sådär. Att bygga o dela med sig.. How fun can it be?

Garys mod är ju inte likt nånstans

Men du spelar ju osså, Aja, de är grymt coolt

Medlem
Skrivet av xhosa:

Felet;

Det är alldeles för omständigt , tyvärr.

Har du testat spelet redan?


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem

detta ska köpas.

Medlem

Blir mer och mer tveksam på om detta spelet verkligen tilltalar mig, ska ta och vänta på lite recensioner och sådär innan jag införskaffar mig det, det ser hur som helst roligt ut, men hur länge?


signatur

En styck signatur.

Inaktiv

pja, ett krasst svar är väl att det är roligt så länge du är det, eftersom du kan göra i stort sett vad du vill.. det är ju inte bara banor du kan bygga, utan också hyggligt komplexa maskiner, och du kan scripta (fast utan att behöva skriva nån kod) events och gameplay-regler.

kolla lite youtube-grejer om phun, 2d-fysiksimulatorn.. det är ju i princip samma koncept little big planet, fast fult och utan charm, och utan möjlighet att själv hoppa in spela med och påverka det som händer.. och ändå har folk gjort tusentals helt sjukt roliga "banor" till det...

Inaktiv

Ska köra detta med flickvännen har jag tänkt.

1
Skriv svar