Komplett.se betalning med VISA

Medlem
Komplett.se betalning med VISA

Nån som gjort det och kan svara när pengarna dras från kontot?

Köpte prylar i förra veckan och då reserverades beloppet på mitt konto men när jag loggade in idag så har inget gjorts och jag har asså hela beloppet kvar. Tänkte om de gjort fel eller om jag får det på postförskott istället.


signatur
Inaktiv

det reserveras och dras inte förrän grejerna är skickade (datorbutiken gjorde så iaf när jag mailade dom om det en gång)

f.ö. har jag handlat med visa från komplett jävligt många ggr, funkar finemang :>


signatur

Give me death or give me rain - I feel so numb, better give me pain.

Inaktiv

Jag betalar bara med kort på koplett.se, det har aldrig varit några problem med dragning av pengar mm.
Funkar finfint!

Medlem

jag skulle maila eller ringa komplett o kolla

när jag handlar så dras beloppet direkt inte varit med om att det reserverats först hos komplett iaf..


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Inaktiv

asså.. inga såna där vettiga webbutiker drar pengar innan dom packat och skickat iväg varorna.. det är reservering


signatur

Give me death or give me rain - I feel so numb, better give me pain.

Medlem

iofs så skickar dom samma dag som jag beställer så kan ju ha nått med det o göra.

Inte tänkt på dom ggr ev man beställer o dom inte skickar samma dag så måste vara det trix upplever dom har inte sakerna i lager varav det inte dras från kontot direkt.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Asså prylarna ligger just nu på posten i Visby. De har packat och skickat. Gjordes för flera dagar sen. Det är därför jag undrar.


signatur
1
Skriv svar