Inaktiv
Lindeborg

Är det bara jag som har tröttnat något så otroligt på denna förbannade komentatorn?

Varenda jevla match han kommenterar så säger han alltid: Om sverige håller den här ledningen dom har på 1 mål så kommer dom vinna matchen,vm,os allt som går att vinna fotboll eller hockey.

Jag blir så förbannad på hans sätt att kommentera så att jag får lust att gråta. Är det bara jag som känner så här om Lindeborg??

Flakmonkey

Jo, han är sämst... fattar inte varför han får kommentera de stora matcherna... han drar ju ner Strömberg i smutsen... Glenn Strömberg och Chris Härenstam ftw!

Inaktiv

När vi väl håller på så kan TV4 kicka Ekwall. Oj oj vad jag irriterar mig på honom. Söker sensations nyheter varenda jevla gång

Inaktiv

Jo, Ekwall skriker så för jävligt också

Inaktiv

Ekwall är så jävla dryg jag vill slå han på käften varje gång han öppnar käften :evil:

Medlem

Eller så skiter man i fotboll


signatur

Aj, dina ögon!

Medlem

....och tittar på något vettigt istället, som spöken på nätet :P.


signatur

<3

Medlem

Seriöst, finns det någon tråkigare än Chris Häremstam?


signatur

[color=black]Useless corpse. Jesus loves you. Useless corpse.[/color]

Inaktiv

Seriöst, finns det något tråkigare än sport kommentatorer?

Medlem

Seriöst, finns det något tråkigare än sport?


signatur
Medlem

Personligen har jag alltid undrat varför tvkommentatorer använder begrepp som "bra skott", dålig hörna, osv. Alla som har tv kan nog avgöra själv om det är ett bra skott, eller en dålig hörna.

Medlem

Igår när sverige mötte england hade han en typisk "no shit sherlock" kommentar den gode lindeborg.
"Beckham tittar upp varje gång han får bollen för att se vart medspelarna är".
Känns som att alla som någon gång har tittat på lagsport vet att det är en fördel att veta vart medspelarna är. Blir ju lite enklare då.


signatur

Insert funny qoute here

Medlem
Skrivet av Chief Red Cloud:

Personligen har jag alltid undrat varför tvkommentatorer använder begrepp som "bra skott", dålig hörna, osv. Alla som har tv kan nog avgöra själv om det är ett bra skott, eller en dålig hörna.

Finns ju människor som inte kan dra egna slutsatser utan behöver lite hjälp på traven.

Medlem

Finns också människor med synskador vet ni :P.


signatur

<3

Medlem

Kommentatorer är ju det roligaste som finns. Såg en av brasiliens matcher och oj vad kul man hade åt de kommentatorerna.

"Ronalinho snubblar på bollen. Det är lite pinsamt. Tänk er att Ronladinho är en trollkarl som jonglerar med tallrikar, och sen tappar han en tallrik.Hur skulle det se ut?"

"Vad tyst det blev..."

"Appropå visselpipor. Jag var på Irland en gång, och där mötte jag tre Brasilianare från Dublin..."


signatur

Allt i ovanstående post är självklart endast min åsikt, och bör läsas som rättstavat även om så inte är fallet.

Flakmonkey

Bäst är iofs Lasse Granqvist och Ralf Edström på radiosporten... till åttondelsfinalen blir det nog att man använder radion som ljudkälla istället

Medlem

Jag tycker att Viasat har helt ok kommentatorer. SVTs håller käft så länge emellanåt att man tror att någon pratar med en när de väl börjar med en. Sedan verkar de vara väldigt dåliga på spelare. De tror t ex med jämna mellanrum att Joe Cole har gått och blivit svart t ex.

Medlem

hur faasen kan ni namn på de som snackar i tv`n!! respekt
har ingen aning, men de på radio aparaten är bättre.


signatur

R.I.P The_maxx

Inaktiv

Ingen som ska klaga på Anna och Malin?
FY
FAN


signatur

When I'm not here, people die.

Flakmonkey

Anna är väl inte så farlig? Tycker hon säger bra saker... däremot är ju Malin sämsta "expertkomentatorn" alla kategorier...

Medlem

Anna, som i Anna Pohjanen? När man hör henne vill man ju bara smälla huvudet i soffbordet, nejdå hon är inte så farlig.:down:

Inaktiv

Finns nån med pipig röst, ingen aning om det är Anna men vore skönt å bara gå fram och slänga en kofot i ansiktet på kvinnan.


signatur

Last.fm
nah, you're just curious George....like the monkey

Medlem
Skrivet av reset2:

Finns nån med pipig röst, ingen aning om det är Anna men vore skönt å bara gå fram och slänga en kofot i ansiktet på kvinnan.

Låter som om någon pumpat helium i hennes käft. Hon är pinsam och saknar konstruktiva argument för sina åsikter.

Inaktiv
Skrivet av SFL|Krusty:

Igår när sverige mötte england hade han en typisk "no shit sherlock" kommentar den gode lindeborg.
"Beckham tittar upp varje gång han får bollen för att se vart medspelarna är".
Känns som att alla som någon gång har tittat på lagsport vet att det är en fördel att veta vart medspelarna är. Blir ju lite enklare då.

Haha, så sant så sant.


signatur

Örnar kan kanske sväva högt, men vesslor blir inte insugna i jetmotorer.

Medlem

Äh, tjejerna finns där för att tvkanalerna inte vill få kritik pga diskriminering.

Medlem

Strömberg, skön snubbe det där.


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Inaktiv

Anna är ju den mest pinsamma människan som någonsin fått sitta i en studiosoffa.
Kommer inte ihåg vilken match de var men hon jämförde iallafall sig själv med spelarna på planen, och hävdade att hon själv "spelat på den nivån". Sen har vi ju även "Annas Analys"... SUCK!

well, börjar bli jobbigt för tummen att trycka på muteknappen så ofta...

1
Skriv svar