Inaktiv

Underbart spel med massa nya saker. Fintar, eget ljud vid mål, be a pro osv..

Medlem
Skrivet av showerguy:

NHL 09 är exakt likadant som NHL 1995. Tycker att jag skulle kunna köpa NHL 95 istället för detta.

Aldrig några direkta nya uppdateringar. Har en polare som har varenda NHL och Fifa

Hoppas att Wii för skridskor som man kan använda

Har du ens kört dom senaste versionerna? Det har varit stor skillnad mellan versionerna dom senaste åren. Stör mig så in åt helvete på folk som alltid klagar på att de aldrig är något nytt, varför säger ni aldrig vad de är ni vill ha i stället för att utvecklarna ska behöva gissa sig fram? Alla stora utvecklare har en hemsida med forum, skriv där i stället för här, för här gör de ingen nytta alls!!!!

Medlem
Skrivet av Mahone:
Skrivet av showerguy:

NHL 09 är exakt likadant som NHL 1995. Tycker att jag skulle kunna köpa NHL 95 istället för detta.

Aldrig några direkta nya uppdateringar. Har en polare som har varenda NHL och Fifa

Hoppas att Wii för skridskor som man kan använda

Har du ens kört dom senaste versionerna? Det har varit stor skillnad mellan versionerna dom senaste åren. Stör mig så in åt helvete på folk som alltid klagar på att de aldrig är något nytt, varför säger ni aldrig vad de är ni vill ha i stället för att utvecklarna ska behöva gissa sig fram? Alla stora utvecklare har en hemsida med forum, skriv där i stället för här, för här gör de ingen nytta alls!!!!

Jag håller absolut med dig. Dom senaste två åren har dom lyssnat på fansen mer än någonsin. Vill man hjälpa till och förändra spelet, skriv på utvecklarnas forum, annars kan man hålla klaffen

Medlem
Skrivet av Khorney:
Skrivet av Molotov:

NHL08 var suveränt förutom att MP-buggade och det förstörde hela skiten, hoppas 09 har fungerande mp.

Vad var det för buggar som du tycker förstörde allt? Jag har visserligen inte kört sådär jättemycket online, endast senaste halvåret, men jag tycker det har fungerat bra.

spelet buggade alltid ut, spelet hakade uppsig vid tekningar så tekningen starta om hela tiden, iblan kunde man forsätta ca 10 sekunder sen vart det tillbaka till senaste tekningen osv.

var inte så ibörjan när jag hade köpt spelet men sen när fler började köra online uppstog problemen.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Dumma EA som gör NHL så bra. Nu måste jag ju köpa årets upplaga också. Be a pro verkar helt galet kul!

Medlem

Har testat demot, måste säga att jag är besviken. Grafiken har knappt inte/inte alls ändrats. Visst finns det lite nya rörelser, men i stort är det samma som nhl08.
Puck-fysiken är katastrof, känns som den är fylld med helium!

2k9 är mycket bättre i år. De har ändrat på grafiken, mycket snyggare nu, och har en helt fantastisk fysik och mycket bra rörelser!


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem
Skrivet av Propy:

Har testat demot, måste säga att jag är besviken. Grafiken har knappt inte/inte alls ändrats. Visst finns det lite nya rörelser, men i stort är det samma som nhl08.
Puck-fysiken är katastrof, känns som den är fylld med helium!

2k9 är mycket bättre i år. De har ändrat på grafiken, mycket snyggare nu, och har en helt fantastisk fysik och mycket bra rörelser!

DET. DET mina vänner, är humor!


signatur

En styck signatur.

Medlem
Skrivet av orkaupptaget:
Skrivet av Propy:

Har testat demot, måste säga att jag är besviken. Grafiken har knappt inte/inte alls ändrats. Visst finns det lite nya rörelser, men i stort är det samma som nhl08.
Puck-fysiken är katastrof, känns som den är fylld med helium!

2k9 är mycket bättre i år. De har ändrat på grafiken, mycket snyggare nu, och har en helt fantastisk fysik och mycket bra rörelser!

DET. DET mina vänner, är humor!

hehe

Medlem

2k9 är mycket bättre i år. De har ändrat på grafiken, mycket snyggare nu, och har en helt fantastisk fysik och mycket bra rörelser![/quote]DET. DET mina vänner, är humor![/quote]

mm det måste varit ett skämt för 2k9 är verken snyggare, har bättre fysik eller rörelser. Gillar alla ändringar dom gjort i NHL 09 hitills. Längtar tills man kan köra igång älskade Dynasty Mode.

Medlem

NBA 09 släpptes sammtidigt... Där snackar vi känsla!

Och alla 2K fanboys.. 2K va bättre på dom flesta sportspelen runt 03 där... men dom 3 senaste åren så är EA utan tvekan det bästa alternativet för sportäslkare!
Det enda som 2K fortfarande har att erbjuda e deras NBA 2K9.. Det _KAN_ bli bra..
Men dom kan fortfarande inte klå alla nyheter som Live 09 har i år...
Dynamic DNA.. All statistik uppdateras dagligen, alla rosters uppdateras dagligen..
Ja, vänta bara tills dom införskaffar det till alla deras sport spel.....
Ja ni kan kolla själva på http://www.easports.com/nbalive09/dna.jsp

Medlem
Skrivet av c0rleone:

2k9 är mycket bättre i år. De har ändrat på grafiken, mycket snyggare nu, och har en helt fantastisk fysik och mycket bra rörelser!

DET. DET mina vänner, är humor![/quote]

mm det måste varit ett skämt för 2k9 är verken snyggare, har bättre fysik eller rörelser. Gillar alla ändringar dom gjort i NHL 09 hitills. Längtar tills man kan köra igång älskade Dynasty Mode.[/quote]

ha!...har ni ens spelat båda? jag menar att grafiken 2k9 har vs. 2k8 är en stor förbättring, samma gäller fysik och känsla.
nhl 09 vs. nhl08; ingen större skillnad = 2k bättre, fattar ni nu?!
oavsett så har 2k:s känsla alltid varit bättre.
även om 2k8 inte var det bästa de gjort så hade det iaf mycket verkligare känsla än, nhl08.
men eftersom de flesta föredrar ea:s arkadspel så förstår jag att inte alla håller med mig...


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Inaktiv

Ska tanka demot!

Är det så bra som ni säger så köper jag det.

Medlem
Skrivet av Propy:

ha!...har ni ens spelat båda? jag menar att grafiken 2k9 har vs. 2k8 är en stor förbättring, samma gäller fysik och känsla.
nhl 09 vs. nhl08; ingen större skillnad = 2k bättre, fattar ni nu?!
oavsett så har 2k:s känsla alltid varit bättre.
även om 2k8 inte var det bästa de gjort så hade det iaf mycket verkligare känsla än, nhl08.
men eftersom de flesta föredrar ea:s arkadspel så förstår jag att inte alla håller med mig...

Här är min pappas telefonnummer: 073 555 08 47.
Kan du skicka vidare det till din pappa så vi kan bestämma en tid för fajten?

Medlem

Det enda som 2K [b]HAR[/b] varit bättre på är animationerna...
Men i år verkar det som dom får ta ett steg åt sidan.. Kolla bara spelkänslan i nhl 09... Så mycket bättre.. Visst så finns det 1235523 buggar i nästan alla EA's sportspel.. Men när det inte inträffar några buggar så e dom bäst..

2K har absolut ingen spelkänsla, bara o kolla på NBA 2k8.. Där kan man inte ens springa in i varandra.. det e som om vi va tillbaka på supernintendo tiden...

12
Skriv svar