Clear Sky premiäruppdaterat

Medlem

håller på att installera spelet nu, fick just hem patchen också, ska bli grymt kul att få springa runt i stalker-världen igen.

Medlem
Skrivet av Camlin:

Verkar som FZ har lite dålig koll på release datum. Enligt webhallen släpps det den 5:e september och jag fick mitt idag. Antar att de skeppade det så att man säkert skulle få det till den 5:e

Nja det där stämmer faktiskt till viss del,,CDON tex får ej in det förrän 12:e.
Beror på att dem tagit tillbaka en del som skeppades ut i Staterna där cd-keys glömts,,Och dem affärer som tex GAME som är USA baserat får vänta för dem återkallades. tror cdon råkat ut för samma fel.
Allt det går att läsa i forumet på den officiella sidan

Inaktiv
Skrivet av Light:
Skrivet av Heat:

Har tjyvtestat det
*Ryska versionen med halvdåligt översatt engelsk text*
inte spelat så långt.. Går inte att spara av någon bra anledning.

Men det är vackert, det är det!

Du borde inte prata om att du har "warez" på FZ. Vissa tar det lika hårt som att säga på TV att man anser att män ska tjäna mer än kvinnor. Logga ut medans du kan människa!

haha, i know! ^^, men dock, kanske köpte det i ryssland

Medlem
Skrivet av ptr:

så innan man börjar spela det här så ska man vänta på 3-4 patchar alltså? Om de måste släppa en patch för att spara/ladda ska fungera bra INNAN spelet ens har släppt så bådar det inte gott.

ja det är väl detta som kallas "utveckling" (sarkastisk)

Gen
Medlem

Fattar inte varför utgivarna prioriterar releasedatum över kvalitet -.- Nåja, det patchades snabbt iaf

Om jag inte missminner mig gjorde Paradox detsamma på något av sina spel.


signatur
Inaktiv

Är det bara jag som inte ser det negativa i det här? Om alla skulle hålla på sina spel tills dom verkligen inte kom på nåt nytt dom ville implementera skulle det släppas två spel om året. Jag tycker att det bara är bra att dom fortsätter utveckla spelet efter att det gått guld istället för att bara ta semester.

Medlem

Najs, kommer precis hem från Webhallen med ett Clear sky i näven, blir en mysig fredagskväll (hoppas jag)

12
Skriv svar