Warhammer Online-tävlingen klar

Robot
Medlem
Warhammer Online-tävlingen klar

Som vanligt spelar inte slutfrågan någon roll...

Redaktör

Som vanligt börjar det gnällas direkt. Tror fanimig att vi ska sluta redovisa fritextsvaren, det blir ändå bara en jäkla massa gnäll.


signatur
Medlem

Hehe, roliga motiveringar.


signatur

.slanger

Medlem

hahaha, Sami Kantola var fan bäst ^^


signatur

Hellre fråga och se dum, än att inte fråga och förblir dum!

Medlem

hmm, hur går det till med fritextsvaren btw? Måste ju vara en hel del svar som blir lika varandra speciellt med en sådan fråga, vad avgör ifall den ena är bättre än den andra?

Grattis till vinnarna och hoppas ni får det skoj.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Grattis alla vinnare. Man får trösta sig med att man i alla fall hade alla rätt...

Medlem

Meh, just när ni bestämt er för att ta i med seriösa motiveringar så har jag gjort ett oseriöst.. =/ synd

Medlem
Skrivet av shoppher:

Som vanligt spelar inte slutfrågan någon roll...

På vilket sätt spelar den inte roll? Kan du utveckla är du snäll istället bara för att slänga in en gnällig kommentar.

Juryn väljer det svar dom tycker är bäst/roligast/eller vad deras kriterier nu är. Det finns inget rätt svar eller fel svar.

Inaktiv

grattis ni som vann iaf

och så seriösa var inte alla svaren direkt

Medlem

Grattis till ni som vann


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

haha man vinner ju aldrig ändå

grattis till vinnarna

Inaktiv

man måste skriva töntiga ointressanta saker för att vinna
ska fråga min småsyskon på lågstadiet om svar nästa gång för den sortens humor har ju domarna

Medlem

Är fan större chans att vinna på något lotteri!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

grattis till vinnarna

Inaktiv

Hehe, typiskt. Satt och funderade en stund över vad som menades med sista frågan. Menade man med stridsmålning målning av figurer eller stridsmålning av den typ som indianer osv använde? Givetvis valde jag fel:P

Medlem

Grattis till alla winners!


signatur

tjenare!

Medlem

Attans, jag missade tävlingen!

Får vänta på recensionerna innan det inhandlas då.

Inaktiv

Måste tyvärr säga att warhammer IRL är nog det "töntigaste" som finns.

IMO <- IMO <-


signatur

a"C"RED -

Medlem

grattis till alla som vann


signatur

P.L.U.R

Medlem

Jag har redan förbokat Collectors Edition för ett bra tag sedan, men gratis är ju gott så ett stort grattis till alla som vann! Vi ses online


signatur
Medlem
Skrivet av darknshy:

Måste tyvärr säga att warhammer IRL är nog det "töntigaste" som finns.

Äsch vad töntig du är

Medlem

Grattis alles, ses på slagfältet


signatur

Ne Sedibus Rotalibus Ludas
KAES = 86.67%/46.67%/46.67%/20.00%

Medlem

Min kompis har förbokat det så han kommer kunna spela det den 7 september (betan tror jag) så då blir det att sitta och kolla på när han spelar.

Blir jag imponerad = köp
Blir jag inte imponerad = inget köp


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Grattis till alla vinnarna.

Man får väl springa ner och reservera ett exemplar på Game nu då. Vi syns på slagfältet! :>


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Grattis allihop. Ses i Early start.


signatur

"You can't make a deal with him. Even if you gave him the money he'd still kill you. He's a peculiar man."

Medlem

Stackars mig som inte vann... Nåja jag vann ju en platts i betan alla fall. Grattis till vinnarna och vi ses på slagfältet efter release.

Medlem
Skrivet av Tompa:

Som vanligt börjar det gnällas direkt. Tror fanimig att vi ska sluta redovisa fritextsvaren, det blir ändå bara en jäkla massa gnäll.

Ja, kan ni inte stå för era beslut så är det ju lika bra...


signatur

"People don't plan to fail, they just fail to plan"

Medlem
Skrivet av Tompa:

Som vanligt börjar det gnällas direkt. Tror fanimig att vi ska sluta redovisa fritextsvaren, det blir ändå bara en jäkla massa gnäll.

Sådana där oproffsiga svar gör nog folk bara mer irriterade. En motivering till varje fritextsvar hade nog varit bättre än denna pajkastning.

Grattis till er som vann!

Medlem

Grattis till se som vann, mkt nöje

Skrivet av Pyrox:
Skrivet av Tompa:

Som vanligt börjar det gnällas direkt. Tror fanimig att vi ska sluta redovisa fritextsvaren, det blir ändå bara en jäkla massa gnäll.

Sådana där oproffsiga svar gör nog folk bara mer irriterade. En motivering till varje fritextsvar hade nog varit bättre än denna pajkastning.

Jag kan förstå hans reaktion. Så himla onödigt att gnälla varje gång, ungefär som om de vart sura för att de inte vann och måste få utlopp för sin besvikelse.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Skriv svar