Battlefield Heroes visar vinnarbana

Robot
Medlem
Battlefield Heroes visar vinnarbana

dags att dom släpper det

Medlem

väl kommer säkert vid jul eller nåt..

Medlem

Ju mer jag ser av det, ju mindre sugen blir jag


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

kit
Medlem

Speciellt gillar jag hela känslan av ett spel som kan vara super-simpelt samtidigt som man kan göra det mer avancerat om man vill med olika valmöjligheter. Spel som man kan spela när man vill fördriva tiden än kvart tillhör inte vanligheten, men detta blir är ett riktigt trevligt sådant.

Medlem

Kan inte säga så mycket då man är under NDA som beta testare, men det ser roligare ut än vad det är i nuvarande form.


signatur

"Nerf rock, paper is fine" - Scissor

Inaktiv

app app app, stavfel nu igen Tomas! :heart: (fugera)


signatur

SinnicaHax.se presenting Controversy, signed on Conspiracy Ltd. - Release Summer 2009.

Medlem

Konsolspelarna får Bad Company; En maffig action-upplevelse med underbart multiplayer-läge samt en skön story levererat i HD-grafik med förstörbara miljöer och DTS-stöd.

Vi PC-spelare får en dålig och simpel Team Fortress 2-kopia med grafik från en kommande generations flashspel. Vi gjorde DICE till vad de är idag och det är tacken...

Medlem

Man får vad man betalar för.

Inaktiv

kebbe_90 "vi" har fått alla andra BF spel, en hel del, och nu ett gratis lir, och vi lär få se mer BF till PC så ingen fara direkt?

Medlem

Kolla bara vilka höjdarlir DICE krämar ur sig, detta och mirrors edge till exempel. Och kolla på allt vi har sedan förut till pc... BF2? Hur populärt som helst fortfarande och många har kopierat det. Sluta klaga, kebbe.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem
Skrivet av Hannu87:

dags att dom släpper det

"Battlefield Heroes redan släppt"

http://www.fz.se/nyhetsarkiv/?id=27068

Inaktiv
Medlem
Skrivet av Palanor:

Kan inte säga så mycket då man är under NDA som beta testare, men det ser roligare ut än vad det är i nuvarande form.

Jag tror att du nyss sade för mycket.


signatur

1338 - One Step Above

Medlem

Spelade BAD Company hos en kompis på hans 360, tyckte det va GRYMT. På PC hade det varit SJUKT FLÄSKIT GRYMT. ja ja, vi får väll nöja oss med detta serietidnings look alike skjuta spel då.

Redaktör
Skrivet av impact:

app app app, stavfel nu igen Tomas! :heart: (fugera)

Vad innerst in i Botwids kakslott är det frågan om!?! Börjar jag bli trött kvällstid?!?!? Illa, illa, illa... (Tack för rättelsen).

Skrivet av kebbe_90:

Konsolspelarna får Bad Company ....
Vi PC-spelare får en dålig och simpel Team Fortress 2-kopia ...

Det föreligger en ganska stor ekonomisk skillnad mellan de där två fåren.


signatur
Medlem

Varit riktigt sugen på spelet men nu vett i faan....


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Inaktiv

Blev besviken när jag såg filmen p.ga det såg så simpelt ut. Men efter en minuts tänkande kom jag på att jag älskade CS, och detta verkar inte vara helt annorlunda.

Inaktiv
Skrivet av kebbe_90:

Konsolspelarna får Bad Company; En maffig action-upplevelse med underbart multiplayer-läge samt en skön story levererat i HD-grafik med förstörbara miljöer och DTS-stöd.

Vi PC-spelare får en dålig och simpel Team Fortress 2-kopia med grafik från en kommande generations flashspel. Vi gjorde DICE till vad de är idag och det är tacken...

Du vet och fattar väl att de jobbar på Battlefield 3..

Medlem

vist ja Glömde kanske att man skrev på en NDA ...

Dom borde faktiskt lägga NDA i en separat from som man orkar läsa och förstå en att läga den i EULA...

...

Inaktiv
Skrivet av Hannu87:

dags att dom släpper det

Läs
http://www.fz.se/nyhetsarkiv/?id=27068


signatur

dare to be bold

Medlem

ser väldigt töntigt och simpelt ut, men de yngre kanske gillar det.

Inaktiv

Var det bara jag som fick starka gayvibbar av filmen (utan att lägga någon värdering i det)?

Medlem

Helt klart värt att prova då det faktist är ett gratis-spel. Ser dock mer fram emot Battlefield 3!


signatur
Medlem

Ser inte ut som något jag skulle betala för men som gratisspel kan det nog fungera.

Medlem

De yngre, ja jag är 21 år, kanske hör till de yngre, men jag och flera av mina kompisar är intresserade av BF-heroes. Som ett roligt alternativ till DotA när man är lite seg i huvudet. Tycker det verkar vara riktigt kul, och de jag känner som testat tycker det är riktigt roligt. Det är ju inte direkt Project Reality, mer tömma ett magasin för att få död på någon, men kan tänka mig det blir roligt ändå.

Skrivet av Pettson87:

De yngre, ja jag är 21 år, kanske hör till de yngre, men jag och flera av mina kompisar är intresserade av BF-heroes. Som ett roligt alternativ till DotA när man är lite seg i huvudet. Tycker det verkar vara riktigt kul, och de jag känner som testat tycker det är riktigt roligt. Det är ju inte direkt Project Reality, mer tömma ett magasin för att få död på någon, men kan tänka mig det blir roligt ändå.

Tror snarare det är "de yngre" som tycker att realism är the shit.

Vi som varit med på multiplayerfronten ett tag minns hur vi uppskattade den fåniga enkelheten och rättvisan i talangkrävande spel som Quake och alla dess moddar.

Realism hör hemma i simulationer för soldatträning och folk som vill leka att dom är något annat än gamers.
Spel som har som syfte att erbjuda rolig och rättvis tävling där bäste man vinner bör vara arkadiga.

Dock tvivlar jag på DICE's förmåga till att göra rättvisa spel, har inte direkt känts fair när man spelat tidigare instanser i BF-serien...

Medlem
Skrivet av sonko:

Jag vann en beta key här i veckan och jag måste säga att spelet inte imponerade mig i början.

Det var totalt kaos.. som sniper AKA comando som jag började köra som på så blev jag äggd av ja alla andra klasser och då menar jag på alla avstånd.

men vad jag inte förstod just då var att detta är inte din stereotypiska Dice shooter a'la 1942 och BF2

som dom klarlägger i första trailern "this is a game that focuses on fun".

Nu i BF2 som exempel så är det spelet roligt (i allafal för mig) när det går bra och killsen rullar på som dom ska och jag har flyt.

men i BF:heroes så är det en annan typ av "fun"
det är kaoss det är väldigt anorlunda spel om man gämför med andra FPS till ex Call of duty 4, BF2 och CS

i bf:heroes så är fördelarna/nackdelarna
mellan klasserna/vapnerna utsmetade så att om du har ett sniper i närstrid så kan du mycket väll ta ut en kille med shotgun lika väl som han kan ta ut dig beroende på hur bra ni är på att använda era vapen.

i BF:heroes så förlorar du inte aim om du hoppar med sniper zoomar in och drar HS med du behöver drygt 3 skott med snipret för att döda en gunner och HS om jag inte mins fel gör inte insta kill.

i BF:heroes så är "Skill" mindre belönat än creativitet sälvklart om du är uber l33t haxxORX
så kommer då kunna "pwna" "noobs" men kanske inte lika hårt som om du skulle spela CS och COD4 eller något liknade fps.

och om man spelar BF:heroes bara för
"Kill count" och "K/D" så går man miste om något väldigt roligt.

jag skälv när jag spelar BF:heroes lutar mig tillbacka och försöker att bara spela och njuta av spelet och det är svårt man måste ändra sin syn på FPS och vad som gör FPS roligt.

Utväcklarna pratar om så kallade "bf-moments"
och det är det detta spelet handlar om för mig och när jag fick mitt första "bf-moment" så förstog jag vad som gör BF:heroes så fantastiskt kul.

Nu får alla ha sin upfatning om hur ett FPS ska vara och om BF:heroes är ett coolt och kul spel eller om det helt enkelt suger gammal ****

men om ni provar spelet ge det en chans och spela det inte som CS.. spela det som nåt nytt
spela det på olika sätt och hitta det som du tycker om... det värsta som kan hända är att du kommer att tycka om spelet

Fotnot: jag vet att min svenska lider av många problem men om du förstår vad jag menar snälla va inte en "Språk-polis" det ger nämligen inget.

Frågan är om du igentligen har rätt att posta så mycket info om spelet, dock.. är ju som sagt "släppt"

Medlem

Jag diggar stilen på spelet, eller kanske skall säga gjorde efter att ha sett detta klipp - det såg högst onaturligt och stelt ut när de rörde sig och sedan verkade man i princip vara odödlig - Jag avskyr när det man skjuter på inte dör.

Men... vem vet hur det blir i slutändan?


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

Ser helt klart ut som det är värt att testa när det kommer iaf. Det är ju gratis liksom.

12
Skriv svar