Känner du dig hemma än?

Medlem
Känner du dig hemma än?

Det var en del som kände sig både vilsna och bländade av det nya FZ först, men nu när det gått ett tag och folk kanske van sig kan det ju vara kul att veta vad ni tycker om det nu.


signatur

<3

Medlem

jag gillar den nya designen bättre, MEN: den gråa texten SKALL vara svart, det är jäkligt jobbigt att läsa mörkgrå text på ljusgrå bakgrund!


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Jee
Medlem

Har alltid gillat denna designen. Förutom dem första sekunderna.


signatur

Eller inte?

Medlem

Helt ok, men bara för att man glömmer den gamla designen. FZ är alltid FZ.

Utseendet och sånt är bättre, men saknar fortfarande integreringen av nyheterna i forumet på samma sätt som förut. Till exempel att kunna läsa nyheten i forumet och kommentera samtidigt, istället för att behöve klicka sig till nyheten ifrån forumet. Dessutom saknar jag att kunna läsa de första raderna i tråden genom att vila med muspekaren över trådrubriken och :grin:-smileyn.

Men den är snyggare och jag gillar det jag ser. Så snart dessa saker fixas kommer det att vara bestest evah!

Inaktiv

Tycker inte redigt om att sidan är vit eller ljusgrå osv. sånt sticker alltid i ögonen särskilt när man läser på forum osv. Sen mörk grå text på en ljusgrå bakgrund är int ehelrle så hett.

Kan ju pumpa på med lite till nu när man ändå inte har nåt och göra ;). Snabbsvars knappen ska sitta under rutan man skriver i, tack så man inte trycker svara sen och klickar bakåt och allt är borta.

Medlem
Skrivet av masterFk:

Tycker inte redigt om att sidan är vit eller ljusgrå osv. sånt sticker alltid i ögonen särskilt när man läser på forum osv. Sen mörk grå text på en ljusgrå bakgrund är int ehelrle så hett.

Kan ju pumpa på med lite till nu när man ändå inte har nåt och göra ;). Snabbsvars knappen ska sitta under rutan man skriver i, tack så man inte trycker svara sen och klickar bakåt och allt är borta.

Min text i snabbsvar är kvar om jag går tillbaka, men om jag klickar i snabbsvarstexten försvinner den. För att få tillbaks den måste jag köra med kortkommandot Ctrl+Z (dv.s. undo).
Märkligt att din text förvinner helt när du backar.

Medlem

Den är fortfarande helt superb enligt mig.
Dock lite chockartat varje gång man öppnar den på natten


signatur

[color=black]Useless corpse. Jesus loves you. Useless corpse.[/color]

Medlem

Tycker den nya designen är grymt bra, hade absolut inget emot den gamla, men detta är wunderbar!

Kan bli smått jobbigt med grå text vs ljusgrå bakgrund, men det vänjer man sig snabbt vid anyways.

GO FZ!


signatur

Vila i frid, Mikael "The_Maxx" Löfgren
Tack för den tid du var med oss, även om den var alltför kort

Medlem

tog "vet inte"

pga jag saknar den gammla, men denna är ok den.


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

jag känner mig inte riktigt hemma än med det nya, det är den ljusa nyansen som känns lite störande.


signatur

thank you, come again

Inaktiv

Som den inbitne nattsurfaren man är så måste jag hålla med om att den kan få en hygglig flash effekt när man har lite mörkt i rummet annars. När det lagt sig och man ser igen så är det äkta FZ! ingen tvekan om saken

Inaktiv

Woot?! Ännu en "bedöm nya FZ"-tråd! Startade inte jag en när nya FZ kickades igång?


signatur

I would rather be infamous than not famous at all!

Inaktiv

Helt okej nu. Var dock tveksam ibörjan


signatur

War never changes.

Medlem

Gillar den skarpt. Gjort ända från början.


signatur
1
Skriv svar