Next stop hultan

Inaktiv
Next stop hultan

Sådär, nu drar jag till hultsfred om en timme. 4 dagar fest, musik, solsken (förhoppningsvis) och allmänt jävla kul. Jag kanske springer på nån av er fraggare där, vem vet. Nån som ska dit?

Medlem

könssjukdomar och avföring icke att förglömma

Medlem

Försökte få tag på endags-biljett utan att lyckas, men vad gör det nu när Fieldy o Co inte ska spela \o

Medlem

Bajsmannen ftw!!

vill inte åka själv, men Lea är grymt sugen, Inflames lirar ju


signatur

R.I.P The_maxx

Inaktiv

In Flames ja, det är en av de stora anledningarna jag åker dit, Det kvittar i hur det går till, jag ska stå längst fram och göra av med en veckranson av energi. Men nu måste jag dra, HADE!!

Inaktiv
Skrivet av mullins:

Försökte få tag på endags-biljett utan att lyckas, men vad gör det nu när Fieldy o Co inte ska spela \o

Någon som lyssnar på Totalt Jävla Mörker som vill se Korn i Hultsfred?! Nu har jag hört allt.


signatur

"A squid eating dough in a polyethylene bag is fast and bulbous. Got me?"

Medlem

Skulle vilja se Stone sour på hultsfred iår men jag bor så lång bort :(.


signatur

<3

Inaktiv

Ingen korn där ju =(

Medlem
Skrivet av Airikr:
Skrivet av mullins:

Försökte få tag på endags-biljett utan att lyckas, men vad gör det nu när Fieldy o Co inte ska spela \o

Någon som lyssnar på Totalt Jävla Mörker som vill se Korn i Hultsfred?! Nu har jag hört allt.

Jupp, im teh man with good taste. Iofs redan sett Korn men, var mest de som lockade. Ingen stark lineup som de har iår, förra året var zomg men, hade man tid då? Nej. :<

Inaktiv

Fotbolls VM > Hultsfred

Har dock tänkt åka till Roskilde och kombinera det med tyskland, bara man får ledigt från jobbet

Medlem

Om inte Friends in need kommer, så kommer inte jag!

Medlem

Om jag hade någon musikintresserad vän skulle jag ochså åka.
Får bli att åka till DH och vinna lite priser så man kan gå runt med pengarna.

1
Skriv svar