Google lanserar webbläsare

Robot
Medlem
Google lanserar webbläsare

Testar den as we speak. Verkar fungera riktigt bra...


signatur

Hell Tengil, vår befriare!

Medlem

Ser lockande ut.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Inaktiv

Måste testas !


signatur

ASUS P5Q, Q9550, 4096 MB RAM, HD4850, WD 500GB

Medlem

Firefox funkar fint för mig, men visst. Mångfald är nice.

Inaktiv

Behöver någon form av Flashblock/Adblock/Noscript. Reklam! :evil:

Inaktiv

VI HAR EN VINNARE! FY FAN VAD CLEANT DET ÄR


signatur

a"C"RED -

Medlem

Någon som får universalscrollen att funka vid stora bilder? Klickar jag med scrollhjulet på en bild som täcker mer än hela fönstret så ändras bara storleken på bilden. Måste använda scrollbarerna. Annars är jag lite smått förtjust, blir att testa ett tag o lägga firefox på hyllan (sorry)

ex:
http://www.fz.se/bilder/arkiv/8/8en7vsihtl9x102zr4qjdg3a6fow5...

Medlem

Chrome kommer att bli min nya standardwebbläsare.

Medlem

Jag behöver bara Adblock sen försvinner Firefoxskräpet.

QRT
Medlem

funkar fint. men orkar inte byta ännu

Medlem

Universalscroll pl0x?!


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Inaktiv

Riktigt fräsch, väldigt sparsmakad vilket är skönt, ja, intrycket just nu känns faktiskt bättre än Firefox. Dock så kan Firefox se lika snyggt ut med ett skin.


signatur

e=mc2

Medlem

Tror jag ska testa detta när det kommer i fullversion.

Medlem

Helt underbar webläsare, men utan universalscroll och adblock så vinner nog ändå Firefox för tillfället.


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

hmm fan va nice de va ;D


signatur

I'm the best around...

Medlem

Som det är nu saknar Chrome en del funktioner som jag anser vara standard för en webbläsare (bra bokmärkeshantering, reklamblockerare m.m.) men med en tids utveckling tror jag nog att den kan bli ett alternativ mot dagens giganter.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

gnu
Medlem

är det något jag hatar så är det när jag har 10+ flikar uppe i IE och IE kraschar

ska verkligen testa chrome

Medlem

En till sak, går icke att ändra rättningsspråk i textrutorna, inte heller ger den ett alternativ till att rätta utan endast visar att något är fel. =/ Lite synd... Men aja, det är en beta, annars är den +++


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

Lyckas inte importera mina favoriter från Opera.
Då blir det inget!

Medlem
Medlem

Mina favoriter importerades perfekt.


signatur

Hell Tengil, vår befriare!

Inaktiv

Google > all.

Gillar designen skarpt. Riktigt fräscht.

Blir att använda Chrome ist för Firefox tillsvidare.

Medlem
Skrivet av DonGrif:

Testar den as we speak. Verkar fungera riktigt bra...

Samma här, tankade tidigare idag

Inaktiv
Skrivet av gnu:

är det något jag hatar så är det när jag har 10+ flikar uppe i IE och IE kraschar

ska verkligen testa chrome

Internet explorer 8 har också denna funktion som Chrome har.

Chrome äger.


signatur

a"C"RED -

Medlem

Jag tycker firefox är bättre. Inget störigt påtvingat tema eller gigantiska tabbar. Störigt att menyn inte syns heller (eller öht tycks kunna ställa in saker och ting som man vill). Och självklart saknar man alla addons som firefox har.

Givetvis 100ggr bättre än IE, men firefox förblir favoriten tills vidare.

Medlem

fick ner det för ett par timmar sen, riktigt snabb, dock så verkade som att FZ.se var den enda sida som buggade, inte mycket till bug men delar av första sidan var längre ner än dom ska vara.

har för mig att det finns en adblock med, och påtvingat störigt tema? hur skönt som helst. allt annat än störigt skulle jag säga.

Medlem

Känns väldigt stilrent faktiskt. De där centimetrarna högst uppe och längst nere som försvinner gör mer än vad man tror.

Vem behöver egentligen en list längst nere i rutan som visar "Klar" och den blåa windowslisten högst uppe?

Dock så stör jag mig lite på att rättstavningsfunktionen buggar när man skall markera ordet och att man inte kan lägga till egna ord så jag får väl hålla mig till Firefox tills de lyckas fixa de buggarna.


signatur

"People don't plan to fail, they just fail to plan"

Medlem
Skrivet av gnu:

är det något jag hatar så är det när jag har 10+ flikar uppe i IE och IE kraschar

ska verkligen testa chrome

IE8
Automatic Crash Recovery
Web site crashes are now isolated to individual tabs rather than entire browser windows, meaning when a site crashes on one tab, you don't lose the rest. And Internet Explorer 8 will automatically recover the lost tab once it has identified the problem. You can surf with peace of mind knowing that Internet Explorer 8 is the most reliable version of Internet Explorer available.


signatur

.: Available in configurations priced at $399, $499 and $999 depending on how much you want to pay :.

Medlem

Som det brukar sägas, "google håller på att ta över världen". Här är ytterligare ett bevis! Gillar iofs deras grejer, skall testas.

Skriv svar