Fredagsmys med tjejen

Inaktiv
Fredagsmys med tjejen

Igår, fredag, en dag jag väntat på länge. Jag och min nyblivna tjej hade bestämt att hon skulle komma hit och sova över. Kolla på film, äta godis o rent allmänt ha ruskigt mysigt.
Jag som går Industriprogrammet, första året, jobbar på verkstan på torsdagar och fredagar, för på fredagarna så ska ettorna städa. Tyvärr.

Och jag visste att jag skulle ha en ruskigt långtråkig skoldag framför mig, mestadels pga att jag skulle byta sida. Jag skulle svetsa, och jag ogillar att svetsa. Verkligen superdupertrist -.-
Så jag föredrar att svarva, men det fick jag icke!

Men då jag har industriteknik från 10:00 till 15:30 på fredagar så förväntade jag mig en extremt långsam skoldag, vilket det blev.
Sedan att städa sina bänkar och andras bänkar är inte det roligaste med just fredagarna skulle jag vilja påstå.

Men efter en lång och slitsam skoldag så kom jag hem dödligt trött. Jag duschade, bytte lakan etc och dammade och tillslut fixade håret. Sedan kände jag mig nöjd och sms:ade att hon kunde äntligen komma!
Hon kom och vi tog pengar och drog ner till Ica för att köpa lite gott till kvällen, hon älskar godis. dock blir jag snabbt illamående. Vi kom hem och "riktig" mat, Pan Pizza. Därefter bäddade jag fram och vi la oss och kollade först på Zombieland sedan Paranormal Activity (läskig är den, kolla helst på bio) samt Dog House som suger, men har sina stunder och till sist Land of The Lost. Oerhört rolig film, dock inte bättre än den bästa; Hot Rod!

Efter att vi kollat på filmerna så bestämde vi oss för att mysa lite mer, och mer! Det går helt enkelt inte att få för mycket mys.
Men det bästa med allt var att jag varit singel rätt länge, senast februari 2009.
Så det hela blev en trevlig överraskning, och något jag länge längtat efter.
Till slut så skulle vi sova, jag var oerhört trött och fick lite huvudvärk. Tuff dag i skolan.

Under sömnens gång så vaknade jag väldigt många gånger, lite trist, men jag kunde inte ligga skönt på något sätt. Det var något som störde mig. Plus att jag har ett väldigt litet täcke som precis täcker oss båda. Men eftersom att både jag och hon är "spralliga" i sängen när vi sover så blev det att jag råkade ta allt täcke under natten (a).

När vi vaknade så skulle jag inte vilja påstå att mysandet och gullandet tog slut. Det blev ju bara bättre, enligt mig. Dock hoppas jag att hon trivdes att vara i min närhet. Än så länge har jag inte lagt märke till några "tecken" på att hon inte trivdes, vilket är bra, hoppas bara att jag har rätt. Då min förförra tjej var lite iskall av sig så att säga. Visade aldrig något som helst intresse, vilket var tråkigt, verkligen. Jag fick släppa taget och det blev som det blev.
Men till slut så blev hon lite bättre på hela "förhållande grejjen" så att säga.

Men sedan min sötnos åkte hem så har det varit ensamt och jag har fått lira lite Nazi Zombies samt CoD: MW.

Men jag hoppas att jag för första gången har en relation med min nuvarande ett tag, för jag gillar henne verkligen<3

#blogg


signatur

When It's Game Over. It Is.

Medlem
Fredagsmys med tjejen

Kul att läsa, grattis. Det finns lika många lynnen som det finns tjejer, men man märker ganska snart vad de är ute efter. Om du vill överraska henne, och du är en sådan person - prata gärna om känslor, det uppskattas...

Inaktiv
Skrivet av Rubber Duck:

Kul att läsa, grattis. Det finns lika många lynnen som det finns tjejer, men man märker ganska snart vad de är ute efter. Om du vill överraska henne, och du är en sådan person - prata gärna om känslor, det uppskattas...

Tackar, tackar!:)

Men problemet här jag bor är att urvalet av tjejer är inte speciellt stort, tyvärr.
Jo, jag pratar gärna om känslor, jag är en sådan person, lite känsligare av mig när det kommer till relationer.
Men detta var då våran första riktiga gång att kunna träffas. Innan i veckan har det varit att vi hunnit träffa varrandra i 20 min, bortsett ifrån att vi kollade på fotboll i idrottshallen i tisdags, men det var inte samma sak som att vara ensamma.


signatur

When It's Game Over. It Is.

Medlem

Grattis! Hoppas ni får det bra ihop! En viktig grej är att hon trivs med dina kompisar också, inget krav, men ett oerhört stort plus. Lycka till!

Inaktiv

Tackar! Jo jag hoppas på det samma. Är lite orolig över att det kommer ta slut snabbt, det har varit så med alla andra, men det blir nog bra.
Hon känner redan till mina kompisar så det är inget jätte viktigt just då, jag föredrar att vara med tjejen själv än tillsammans med mina kompisar plus henne. Jag vet inte varför, känns bättre då på något sätt


signatur

When It's Game Over. It Is.

1
Skriv svar