StarCraft II nästa år

Inaktiv

Det är bra så, ist för ett oklart spel som dessa dagar är för många av. Hopps D3 kommer i 2010 då.


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

min plånbok drog just en lättnadens suck ...


signatur

För det mesta bakbinds Troubadix och förses med munkavle .

Medlem

D3 och SC2 innan jul hade väl kanske varit ett mirakel av sällan skådat slag. Förhoppningsvis så kanske vi slipper vänta till död dagar tills man får sätta tänderna i dem, men fram tills dess så kommer ju i alla fall Fallout 3 att fylla tomrummet!

Skrivet av Earth and Wind:

min plånbok drog just en lättnadens suck ...

Tyvärr måste jag hålla med dig, men det är i det yttersta av vad ordet "tyvärr" täcker.

Medlem

Brist på personal?

Medlem
Skrivet av carloster:

2008 WOTLK, 2009 SC2, 2010 D3.

Hur uppenbart som helst. Tror t.o.m. att en iq-befriad liten fjortis med downs skulle förstå det i förväg.

Detta.

Anledningen att det kanske inte är klart har nog väldigt mycket mindre att göra med releasedatumet än att WotLK släpps innan jul.

Blizzard släpper inte två storsäljare så tätt.

Medlem

tre månader...

Medlem

Ser inte ett dugg intressant ut.
Precis som 1an med ny grafik duh.

Skrivet av zauii89:

Ser inte ett dugg intressant ut.
Precis som 1an med ny grafik duh.

Är inte mer likt föregångaren än vad uppföljare brukar vara jue.

Inaktiv

Nu är det en trilogi dessutom. Undrar om det är 3 spel, eller ett spel med 2 expansioner?

http://www.shacknews.com/onearticle.x/55267

Edit: Uppdaterat nu, med infon att de två senare kampanjerna kommer att vara som expansioner.

Lite trist att man "bara" får köra Terran kampanj i första spelet dock. Jag som ville spela Protoss kampanj. Får vänta lägre på det alltså.

123
Skriv svar