PS3-paket med Little Big Planet?

Robot
Inaktiv
PS3-paket med Little Big Planet?

kommer det med den så är det ett givet köp.

samt ett pricecut till 3500 vore inte helt fel.

Medlem

Smart paketering

Spelet är för övrigt ett givet köp för min del


signatur

Welcome to the Manglerdome

Bab
Medlem

Jag irriterar mig på det här spelets namn... så fort jag ser det tänker jag på "Little Big Adventure" och drabbas av akut nostalgi... Ett par fantastiska spel från mitten av 90-talet som förtjänade mer uppmärksamhet än dom fick. Dom spelen hade verkligen en unik design, speciellt för att vara PC-spel.


signatur

-------
Du bär själv ansvaret för det du läser ovan.

Medlem

Trodde det var nått med Little Big Adventure, ett nytt sånt hade ju varit underbart! Få spela Twinsen igen!

Medlem
Skrivet av Bab:

Jag irriterar mig på det här spelets namn... så fort jag ser det tänker jag på "Little Big Adventure" och drabbas av akut nostalgi... Ett par fantastiska spel från mitten av 90-talet som förtjänade mer uppmärksamhet än dom fick. Dom spelen hade verkligen en unik design, speciellt för att vara PC-spel.

Hehe, då är det inte bara jag som får dom associationerna varje gång jag ser titeln... Underbara spel, minns dock vilka problem jag hade att få det att fungera med VESA.

Medlem
Skrivet av Bab:

Jag irriterar mig på det här spelets namn... så fort jag ser det tänker jag på "Little Big Adventure" och drabbas av akut nostalgi... Ett par fantastiska spel från mitten av 90-talet som förtjänade mer uppmärksamhet än dom fick. Dom spelen hade verkligen en unik design, speciellt för att vara PC-spel.

Hehe, samma här. Jag gillade dom spelen stenhårt.

Sen är väl det här paketet så oficiell och bekräftat som det bara går. En av Sony höjdarna som babblade på scenen visade stolt upp en bild på det i Liepzig i alla fall och sa att det skulle komma framåt hösten. Det var iofs den nya 80gb versionen han menade så det kanske inte är samma när jag tänker efter hehe...


signatur
Medlem

Nice - det kommer bli ett coolt spel.


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem

Ett av höstens alla måsten till PS3.

Inaktiv

Modden är nästan lika stor som originalspelet. Vilket arbete.

Medlem

detta "visste" nästan jag. denna bundle kommer sälja bra

Medlem

Little Big Planet kommer blir riktigt stort. btw. LBP kommer få Disney DLC! Gigaton!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

vill ha! Måste skaffa en kontroll till oxå...


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Inaktiv
Medlem

Inget spel i min smak direkt, men vore trevligt om det boostade PS3 försäljningen!

Inaktiv

Är nyfiken på hur detta kommer att vara. Verkar lite för mesigt för min spelsmak men jag ska inte säga för mycket förrän jag har testat, vem vet jag kanske blir totalt beroende.

Medlem

Mesigt styles? LBP är en anledning att skaffa ps3 för mig.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

Kan någon donera lite pengar till min så jag kan köpa det paketet?!
Jag vill ju ha ett PS3 med LBP!


signatur

Text does not represent Mozart's life.

Medlem

Länken funkar inte längre?

Inaktiv

Det (LBP) känns löjligt hypat med tanke på att det är ett nytt IP med ett inte helt groundbraking koncept. Att SONY säger att det är höstens stora PS3 (exklusiva)-titel säger en hel del om förhoppningarna; och hypen. Men kommer det att leva upp till det?


signatur

sibbor: [...]eller hävdar att 60GB PS3 skulle vara en svart, tung, het stekpanna...
Min Blogg: Noir

Medlem

ja det kommer det! tyst! ;D


signatur

I'm the best around...

Medlem
Skrivet av Nolite:

Det (LBP) känns löjligt hypat med tanke på att det är ett nytt IP med ett inte helt groundbraking koncept. Att SONY säger att det är höstens stora PS3 (exklusiva)-titel säger en hel del om förhoppningarna; och hypen. Men kommer det att leva upp till det?

små söta figurer, klar vinnare!

Medlem

Jag må vara datorspelsnörd, men det här ser ju sjukt gulligt ut. Hade jag ägt en ps3a hadde nog detta vart ett givet köp.


signatur
Medlem

Första gången jag blir sugen på PS3, och detta för små söta gubbar?

Medlem
Skrivet av redmac:

Little Big Planet kommer blir riktigt stort. btw. LBP kommer få Disney DLC! Gigaton

DLC? Gigaton?

Medlem
Skrivet av Pellejones:
Skrivet av redmac:

Little Big Planet kommer blir riktigt stort. btw. LBP kommer få Disney DLC! Gigaton

DLC? Gigaton?

DLC= Download content
Gigaton= Stor nyhet, stor händelse


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Inaktiv
Medlem

Kommer inte på något ont att säga om det här spelet. Verkar vara riktigt kalas.
Kanske blir en ps3:a till hösten.

Någon som vet om bundlen kommer vara i begränsad utgåva eller kommer dem tjoffas ut ett tag frammöver, så som det gjordes med Motorstom+Resistance-bundlen?

Inaktiv
Skrivet av CastorFiber:

Mesigt styles? LBP är en anledning att skaffa ps3 för mig.

Kanske borde sagt att det verkar lite för gulligt för min spelsmak istället.

Men som sagt jag ska inte säga för mycket innan jag har provat det, har bara sett en trailer på spelet via PSN å den va alldeles för mager för att jag ens ska kunna tycka något om spelet.

Vad kul att du funderar på en PS3'a Castor.

1
Skriv svar