Rösta om Bad Company-banor

Robot
Medlem
Rösta om Bad Company-banor

"Par for the Course" verkar ju helt klart roligast, gömma sig i en sandbunker

Medlem

gratis, det var gött.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

sj röstade jag på Golf Banan - Hoppas man får köra Golfbil online


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Inaktiv

Tänk om dom kunde börja med att fixa så servrarna inte laggar och att statsen funkar och sen hade det inte varit helt fel med ett clansystem


signatur

Waffleman, 300 meters. northwest!

Medlem

tänk om dem bara kunde visa bf3 istället

Medlem

Tänk om folk skulle sluta klaga o uppskatta GRATIS DLC, men det e väl för mycket begärt antar jag :\ .


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Grymt spel ! Riktigt najs med gratis dlc kan inte tro mina ögon varje gång jag ser något som är gratis från EA.

Medlem
Skrivet av Zymac:

Tänk om folk skulle sluta klaga o uppskatta GRATIS DLC, men det e väl för mycket begärt antar jag :\ .

Jao, det tror jag... särskilt när det finns såna som jag, som inte vill ha en PC i lådformat, och kör med dom riktiga grejerna istället. Skulle bra gärna vilja ha ett nytt BF spel till PC, som inte är tecknat (dvs Battlefield Heroes).

Har ju ryktats ett bra jävla tag om att en Battlefield 3:a skulle komma.


signatur

🖥️ Intel i5-12400F • 32GB DDR4 • Geforce RTX 3060
🎧 HyperX Cloud Flight ⌨️ HyperX Alloy Elite 🖱️ HyperX Pulsefire Raid

Inaktiv
Skrivet av rolle90:

sj röstade jag på Golf Banan - Hoppas man får köra Golfbil online

Golf Banan? Är det någon sorts sport där ett gult, avlångt föremål skall slås ner i ett hål?

Medlem
Skrivet av FoxeN:

tänk om dem bara kunde visa bf3 istället

Detta är ju ett ganska gott tecken på att DICE har börjat jobba på något annat spel. Map-designerna har inget att göra än så länge så då pysslar dom med mappacks tills dom ska börja jobba på vad som mycket möjligt kan vara BF3.

Medlem
Skrivet av MiXiE:

Tänk om dom kunde börja med att fixa så servrarna inte laggar och att statsen funkar och sen hade det inte varit helt fel med ett clansystem

Håller fullkomligen med, har inte ens startat spelet på två veckor nu eftersom jag kollar runt på forum innan jag ens funderar på det och då så är det en hel del som klagar på lagg vartenda dag.

Men att få lite nya banor osv är lite kul. Förhoppningsvis blir det lite mer uppdateringar än bara nya banor.

Inaktiv
Skrivet av blesserad:
Skrivet av rolle90:

sj röstade jag på Golf Banan - Hoppas man får köra Golfbil online

Golf Banan? Är det någon sorts sport där ett gult, avlångt föremål skall slås ner i ett hål?

Säg till när vi ska börja skratta.. nu?

eller nu ?

Varför inte bara bita ihop och skita i att slänga ur sig så tråkiga saker, bara bit ihop, och tänk efter vad han menade istället.

Då blir allt så mycket trevligare på ett forum.

Om du ska dra ett skämt, se till att gör det till ett skämt, för det du skrev var bara torrt och tråkigt.

OT: röstade på golfbanan jag med, men som tidigare redan sagt. fixa laggen på servrarna. för Call of duty 4 funkar felfritt, varför kan inte BF:BC göra det då?

Medlem
Skrivet av blesserad:
Skrivet av rolle90:

sj röstade jag på Golf Banan - Hoppas man får köra Golfbil online

Golf Banan? Är det någon sorts sport där ett gult, avlångt föremål skall slås ner i ett hål?

Jag tyckte iaf du var rolig

Medlem
Skrivet av darkthunder:
Skrivet av Zymac:

Tänk om folk skulle sluta klaga o uppskatta GRATIS DLC, men det e väl för mycket begärt antar jag :\ .

Jao, det tror jag... särskilt när det finns såna som jag, som inte vill ha en PC i lådformat, och kör med dom riktiga grejerna istället. Skulle bra gärna vilja ha ett nytt BF spel till PC, som inte är tecknat (dvs Battlefield Heroes).

Har ju ryktats ett bra jävla tag om att en Battlefield 3:a skulle komma.

såna som du ja... som gnäller... inse bara att konsolmarknaden är stor och lockande...

bara för ett det har gått RYKTEN, notera... rykten... om ett BF3 betyder inte det att de är något som vi snart kommer att få se...

Medlem

BF3 kommer med säkerhet komma. EA och Dice vore dårar rent ekonomiskt om de inte skulle göra det. De jobbar med all säkerhet redan på det.

Men tills dess är jag mycket glad åt att det släpps nya grejer till Bad Company. BC är ett utmärkt spel i multiplayer, och nya banor kommer förlänga livslängden rejält.

Medlem
Skrivet av sasserdude:

OT: röstade på golfbanan jag med, men som tidigare redan sagt. fixa laggen på servrarna. för Call of duty 4 funkar felfritt, varför kan inte BF:BC göra det då?

Jag är ingen expert men jag antar att det beror på att det finns plats för 24 spelare per game, extremt stora banor, massor av fordon, all förstörelse etc..

Jag försökte inte låta nedlåtande där om det kanske verkade så.

För övrigt så har jag endast problem med lagg vid vissa tillfällen när jag kör Conquest men aldrig i Gold Rush.

Medlem

Vill ju inte ha conquestbanor, utan gold rush...conquest sög i bad company

Inaktiv

Crash and Grab var skoj hvetets mycket pansar fordon och humorn i slutet var skoj.


signatur

[Core i7 920 4,2ghz] [Rampage 2 Extreme][Gtx 295] [3x2gb ddr3 1600mhz] [3 x 24tum e2400hd]
http://www.youtube.com/user/Robbaz

Medlem
Skrivet av sasserdude:
Skrivet av blesserad:
Skrivet av rolle90:

sj röstade jag på Golf Banan - Hoppas man får köra Golfbil online

Golf Banan? Är det någon sorts sport där ett gult, avlångt föremål skall slås ner i ett hål?

Säg till när vi ska börja skratta.. nu?

eller nu ?

Varför inte bara bita ihop och skita i att slänga ur sig så tråkiga saker, bara bit ihop, och tänk efter vad han menade istället.

Då blir allt så mycket trevligare på ett forum.

Om du ska dra ett skämt, se till att gör det till ett skämt, för det du skrev var bara torrt och tråkigt.

OT: röstade på golfbanan jag med, men som tidigare redan sagt. fixa laggen på servrarna. för Call of duty 4 funkar felfritt, varför kan inte BF:BC göra det då?

Det att du ens påpekar det gör dig själv enligt mig tusen gånger torrare än hans skämt. Råkar du ta dig själv och din omgivning på för stor allvar?


signatur

Just an honest man in a leather mask

Inaktiv
Skrivet av Slutbossen:
Skrivet av sasserdude:
Skrivet av blesserad:
Skrivet av rolle90:

sj röstade jag på Golf Banan - Hoppas man får köra Golfbil online

Golf Banan? Är det någon sorts sport där ett gult, avlångt föremål skall slås ner i ett hål?

Säg till när vi ska börja skratta.. nu?

eller nu ?

Varför inte bara bita ihop och skita i att slänga ur sig så tråkiga saker, bara bit ihop, och tänk efter vad han menade istället.

Då blir allt så mycket trevligare på ett forum.

Om du ska dra ett skämt, se till att gör det till ett skämt, för det du skrev var bara torrt och tråkigt.

OT: röstade på golfbanan jag med, men som tidigare redan sagt. fixa laggen på servrarna. för Call of duty 4 funkar felfritt, varför kan inte BF:BC göra det då?

Det att du ens påpekar det gör dig själv enligt mig tusen gånger torrare än hans skämt. Råkar du ta dig själv och din omgivning på för stor allvar?

+1:down:

Medlem
Skrivet av Mahlberg:
Skrivet av MiXiE:

Tänk om dom kunde börja med att fixa så servrarna inte laggar och att statsen funkar och sen hade det inte varit helt fel med ett clansystem

Håller fullkomligen med, har inte ens startat spelet på två veckor nu eftersom jag kollar runt på forum innan jag ens funderar på det och då så är det en hel del som klagar på lagg vartenda dag.

Men att få lite nya banor osv är lite kul. Förhoppningsvis blir det lite mer uppdateringar än bara nya banor.

tja, ifall du hostar själv så får du väl skaffa bättre lina antar jag då allting är på din konsoll och skickas ut till andra vid det laget. det finns inga specifika dedikerade servrar att lira på så det är ingenting för dem att fixa egentligen.

Problemet är det att folk med olika sorters uppkopplingar ansluter och spelet balanserar sig till den sämsta av dem i princip.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

1
Skriv svar