Battlestar Galactica - sv text?

Medlem
Battlestar Galactica - sv text?

tjho!
finns inte Battlestar Galactica serien med swe text?
kan bara hitta UK o USA importer? :/


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Antagligen inte, har själv letat men det finns visst bara med engelsk text

Medlem

Nej, finns inte. Finns bara till rippar.

Medlem

Lär dig engelska?


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Medlem

Jag kör själv med text om det finns att tillgå. Inte för att jag inte förstår engelskan, det gör jag efter att ha både bott och arbetat i engelsktalande länder, men ibland drunkar tal i bakgrundsljud och då är det skönt att ha text.

Inaktiv

Eller som när man sitter på kvällen och tittar och inte vill ha väldigt högt ljud.. text är skönt helt klart.
På DVDn är det text iaf.

Medlem

Aber nicht Schwedischen Modemis. Men tycker att det räcker gott och väl med engelsk text. Det är ju sällan det är så avancerat språk i en serie/film att man inte förstår orden.

Medlem

håller med om att man måste ha text, svensk eller engelsk spelar mindre roll. först och främst är man ju som svensk uppväxt med textremsa så det är lite av ett beroende. sen bor jag i ett hus som är ruskigt lyhört, så på kvällen är det inte läge att ha hög volym.


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Medlem

mm, text för lågt ljud, sen så brukar filmer med lite fart i pratet försvinna i allt annat ljud, och vidare det här en secin-fic serie, det som med star trek måste man ha text.
att höra ord som The warp core connictet the secund nectius plasma colis from the first line of head balmo connector.

osv..
inte för att man hehe fattar det på svenska heller, men lite mera iallafall


signatur

R.I.P The_maxx

Inaktiv

Dom borde istället lära sig fixa ljudet i alla filmer och serier som har på tok för konstiga svängningar när det gäller prat och explosioner.. Viskar när dom pratar och när något sprängs så ska det då kännas som att man satt alldeles brevid..


signatur

Rail or Die

Medlem
Skrivet av IceMan:

...secin-fic serie

Förlåt.

Medlem

vem kan stava?


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem
Skrivet av IceMan:

vem kan stava?

The Iceman can!

1
Skriv svar