Missa inte Warhammer Online-tävlingen

Inaktiv
Skrivet av Bl4ckh4wk:
Skrivet av darknshy:

All ends -

WASTING LIFE

Summary av mmorgp. tro mig

brukar la va så med allt man gör om man inte tjänar pengar på det?

"The time you enjoy wasting is not wasted time. "

Medlem

Sjukt fin CE. *dregel*

Trist att den är slutsåld. Såg någon stackare som blev ägd av EA kring sin CE så... liten liten tår

Medlem
Skrivet av micke08:

Står att vinnaren koras några dagar efter tävlingen. Betan drar ju igång natten till lördag så man vill ju veta om det är läge att avboka sitt exemplar av war så kanske inte så bra om man får reda på resultatet på fredag

Eller så ska man kanske bara vara jävligt glad om man nu vinner..?

Medlem

Det svåraste med dessa tävlingar är ju ofta det svar man måste formulera själv. I det förflutna har jag vunnit några filmer och så, men sällan behövt motivera så jättebra. Kass på det

Inaktiv

Skulle vara roligt om Fz kunde jämföra :

World of Warcraft

Guild Wars

Age of Conan

Warhammer Online

Ni kunde jämföra allt från ansikten till quests eller nått?

Får ni det? / KAn ni det?

Redaktör

Jämföra spel kan man förstås göra. Men det skulle krävas en sjujäkla massa jobb för att få till ett någorlunda vettigt slutresultat.
- Testet ska helst göras av flera personer för att ge en bredare bild.
- Mallar för vad som ska bedömas måste tas fram. - Spelen har olika ålder; vad är relevant att ta upp?
- Ska man överhuvudtaget jämföra Guild Wars med övriga då det inte är ett renodlat MMO?
- Ska fler MMO-spel tas med? I så fall vilka, och varför/varför inte?
- Alltihop ska skrivas ihop till en läsbar text utan att den blir femton sidor lång.

Nej, ett sånt test tar vansinnigt mycket tid. Du får nöja dig med att läsa respektive recension och själv dra dina slutsatser. Recensionslänkar:

- Guild Wars / Factions / Nightfall / Eye of the North
- World of Warcraft / The Burning Crusade
- Lord of the Rings Online
- Warhammer Online (kommer framöver)


signatur
Gen
Medlem

Angående er som är rädda för vad WAR kommer att kräva av er dator så finns systemspecs här.

Imo krävs inte mycket mer än en brödrost för att driva spelet :>

Inaktiv
Skrivet av showerguy:

Ska detta vara mer krävande än wow tro?

Jag kan maxa wow fullt ut på min dator och Half life 2 Episod 2.

Så tror nån jag ska kunna lira högsta här med?

Wow och hl2 är inte precis krävande Så det säger inte mig mycket iallafall om du berättar att du klarar det.

Inaktiv

Precis wow är absolut inte krävande säker 5-10% av alla wow spelare har ett fx5200 eller annat gammalt budget grafikort. Säkert hälften vet inte vad dom har överhuvudtaget.

Därimot är wow väldigt efter i utvecklingen, tex dynamiska skuggor kommer nu först efter 5år. Men blizzard är ju så pass smarta att dom vet att folk antagligen fått bättre datorer så dom kan kräma på lite till då. Men ändå spel som runescape fick dynamiska skuggor innan tillexempel. WoW's grafik är ju inte dålig det finns mycket väldetaljerade modeller och andra props, men när guildwars kom så blev det mycket titta så dålig grafik wow har filmer.

Kanske warhammer blir nutidens wow?


signatur

[Core i7 920 4,2ghz] [Rampage 2 Extreme][Gtx 295] [3x2gb ddr3 1600mhz] [3 x 24tum e2400hd]
http://www.youtube.com/user/Robbaz

Inaktiv

Får se om jag vinner :), växte upp med Warhammer gubbar på väggen och golvet. Är så taggad nu när spelet har kommit Fast har alltid otur med tävlingar

Medlem
Skrivet av showerguy:

Skulle vara roligt om Fz kunde jämföra :

World of Warcraft

Guild Wars

Age of Conan

Warhammer Online

Ni kunde jämföra allt från ansikten till quests eller nått?

Får ni det? / KAn ni det?

Varför skulle man, då spelen skiljer sig sjukligt mycket på mer än ett par punkter?

Allt i slutändan handlar om smak.
De tuffa pojkarna som vill ha splatter spelar conan, och vi fjollor håller oss till WoW.

Medlem

Detta är ju perfekt, nu till skolstarten och att CE är slut i butikerna kan inte bli bättre... 10 vinnare, jag har en rätt stor chans att vinna

12
Skriv svar