Inaktiv
Sommarlov :D

Wiie Wiieeee

Kom precis hem från våran "avslutning", fy satan vad skönt. OH WELL.


signatur

When I'm not here, people die.

Inaktiv

Har den på tisdag men skönt ska det bli!


signatur

Last.fm
nah, you're just curious George....like the monkey

Medlem

Mmyes. Hade avslutning idag jag också. Ska bli jäkligt skönt att slippa de deprimerade lärarna. Mmyes.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Slutade igår. Sitter visserligen i skolan nu och leker lite och kommer antagligen göra nån vecka eller 2 till. Men är äntligen fri från skolan efter 15 år.


signatur
Medlem

Fick lov igår. Nu kommer ångesten
Vad ska man egentligen göra nu? Visserligen ska man sommarjobba så lite nyttig känner man sig. Men ändå. Med skolan hade man iaf ett syfte på vardagarna.


signatur

Videomupp

Inaktiv

Har min skolavslutning senare idag, sen blir det sommarjob direkt på måndag i tre veckor, sen får jag sommarlov


signatur

Fear the #komsi Brigade!

Medlem

hurra, jag hade min sista tenta igår, vad ska jag göra nu då? ja juste, jag ska jobba hela sommaren :\


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Medlem

Jag har inte min avslutning förrns på onsdag nästa vecka... Känns som en evighet

Inaktiv

Äh.. hadde min avslutning för 2 år sedan x( inge mer sommarlov för min del *tear*


signatur

Rail or Die

Inaktiv

Ah, härligt ja... Jag hoppade precis över en omtenta nu, känns skönt. Nu börjar sommarlovet (på smältverket...)! Ta det lugnt med biran i sommar grabbar...

Medlem
Medlem

Jag hörde att Socialkontoret är väldigt upptagna vid den här årstiden.

Medlem
Skrivet av WildThing:

Fick lov igår. Nu kommer ångesten
Vad ska man egentligen göra nu? Visserligen ska man sommarjobba så lite nyttig känner man sig. Men ändå. Med skolan hade man iaf ett syfte på vardagarna.

Och vad var ditt syfte att vara i skolan? Att efter blivit hjärntvättad av skolans propaganda så ska man sen slava för eliten för att änns kunna få mat och tak över sig.

Om du vill göra något nyttit så kan du börja med att sprida Loose Change 2E från www.vaken.se till nära och kära, sen kanske gå lite djupare till Illuminati, Freemason, Skull & Bones and so on. Då har du något att titta och läsa om heeela sommarlovet.

Peace.

Medlem

omg du och ditt konspirations prat.


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Medlem
Skrivet av PriMo:
Skrivet av WildThing:

Fick lov igår. Nu kommer ångesten
Vad ska man egentligen göra nu? Visserligen ska man sommarjobba så lite nyttig känner man sig. Men ändå. Med skolan hade man iaf ett syfte på vardagarna.

Och vad var ditt syfte att vara i skolan? Att efter blivit hjärntvättad av skolans propaganda så ska man sen slava för eliten för att änns kunna få mat och tak över sig.

Om du vill göra något nyttit så kan du börja med att sprida Loose Change 2E från www.vaken.se till nära och kära, sen kanske gå lite djupare till Illuminati, Freemason, Skull & Bones and so on. Då har du något att titta och läsa om heeela sommarlovet.

Peace.

Nog för att jag går media, och om man lär sig något där så är det att vara kritisk mot allting runtomkring en. Allting behöver inte vara hjärntvätt eller konspiration.


signatur

Videomupp

Medlem
Skrivet av PriMo:
Skrivet av WildThing:

Fick lov igår. Nu kommer ångesten
Vad ska man egentligen göra nu? Visserligen ska man sommarjobba så lite nyttig känner man sig. Men ändå. Med skolan hade man iaf ett syfte på vardagarna.

Och vad var ditt syfte att vara i skolan? Att efter blivit hjärntvättad av skolans propaganda så ska man sen slava för eliten för att änns kunna få mat och tak över sig.

Om du vill göra något nyttit så kan du börja med att sprida Loose Change 2E från www.vaken.se till nära och kära, sen kanske gå lite djupare till Illuminati, Freemason, Skull & Bones and so on. Då har du något att titta och läsa om heeela sommarlovet.

Peace.

paranoid eller


signatur

A warrior do not complain abou physical pain...

Medlem

Själv slutar man på Torsdag.... om en vecka... suck....

Medlem

baah sommarlov, dagens unga, själv får man arbeta och svettas tills bloder sprutar!

btw den där vaken.se, tycker det luktar ung vänster?


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Det luktar nutjobs

Medlem

Blir själv arbetslös imorrn

Inaktiv
Skrivet av zorixa:

Blir själv arbetslös imorrn

Det kan farsan instämma om, eller om ett halvår typ när hans "tid" går ut... a-kassan straight to the webhallen!!


signatur

Last.fm
nah, you're just curious George....like the monkey

Medlem

arbetslös ja.. så blir det..
sen blir man soldat! omg teh sadnezz :/


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Inaktiv

Sommarlov nu!


signatur

Fear the #komsi Brigade!

Medlem

arbetslöshetn :/

Medlem

lov? HA! här ska det jobbas, diskplockare nästan hela sommaren och jag hatar det

Medlem
Skrivet av PriMo:
Skrivet av WildThing:

Fick lov igår. Nu kommer ångesten
Vad ska man egentligen göra nu? Visserligen ska man sommarjobba så lite nyttig känner man sig. Men ändå. Med skolan hade man iaf ett syfte på vardagarna.

Och vad var ditt syfte att vara i skolan? Att efter blivit hjärntvättad av skolans propaganda så ska man sen slava för eliten för att änns kunna få mat och tak över sig.

Om du vill göra något nyttit så kan du börja med att sprida Loose Change 2E från www.vaken.se till nära och kära, sen kanske gå lite djupare till Illuminati, Freemason, Skull & Bones and so on. Då har du något att titta och läsa om heeela sommarlovet.

Peace.

Intressant film, fast jag såg bara sett 30 min av den och sedan började datorn att skumma sig. CPUn låg på 100% :/
Skall försöka se klart filmen idag.

Kul att sommarlovet kommer. Får väl säga grattis till de lyckligt lottade.

Medlem

Hmmm fick just reda på att mitt sommararbete börjar på måndag. Byggnadsarbetare i Norge ftw Kanske man får lite muskler innan lovet är över.


signatur

Videomupp

Inaktiv

Hurra, jag kommer inte ha någon semester. Har inte haft semester på 3 år nu....börjar bli lite tröttsamt. Men jag siktar på att få några veckor nästa år

Medlem

Jag är nu en sommarlovare \o/


signatur

[color=black]Useless corpse. Jesus loves you. Useless corpse.[/color]

Inaktiv

hehe jag har lite mer än en månad kvar tills jag är ledig. Men jag ska iväg till hultsfred nästa vecka så då blir det lite ledigt iaf.

Grattis till alla er lyckostar

12
Skriv svar