Darkfall: Gameplay-trailer och betatest

Medlem

Vad har de gjort i 7 år?

Medlem

herregud människor, ni som inte har hört talas om detta mmorpg (och vill veta mer) gå in officiella forumet.
Har själv tillhört skeptikerna (spelat skulle släppas 2003 typ), det är okända grekiska utvecklare. Att dom kommit så här långt är trots allt imponerande. Sedan vet man ju hur det blir när det väl släpps.."buggigaste skiten jag spelat" , "vad har dom gjort i 7 år" osv.....oj den kommentaren ser jag visst ovanför redan..hehe
men alla wow:Are plz stay out..detta är inget för er

Inaktiv

roflmao...... !


signatur

/nkembo - fest i himmel och på jord

Medlem

Hoppas man kommer in på betan.


signatur

Rawr

Gen
Medlem

Herregud vad fult spel! Men det verkar ha ett gäng intressanta features. PvP delen verkar brutal.

Medlem
Skrivet av Boulund:
Skrivet av Hannu87:

Såg förjävligt ut


signatur

P.L.U.R

Medlem
Skrivet av milu:

herregud människor, ni som inte har hört talas om detta mmorpg (och vill veta mer) gå in officiella forumet.
Har själv tillhört skeptikerna (spelat skulle släppas 2003 typ), det är okända grekiska utvecklare. Att dom kommit så här långt är trots allt imponerande. Sedan vet man ju hur det blir när det väl släpps.."buggigaste skiten jag spelat" , "vad har dom gjort i 7 år" osv.....oj den kommentaren ser jag visst ovanför redan..hehe
men alla wow:Are plz stay out..detta är inget för er

nej för vi förvätnar oss något som fungerar.


signatur

P.L.U.R

Inaktiv
Skrivet av SorbP:

nej för vi förvätnar oss något som fungerar.

Och det här fungerar inte varför?

Medlem
Skrivet av c-row:

Läste lite på officiella forumet att filmen antagligen är inspelad på medium grafikinställingar av nån konstig anledning.
Verkar rätt korkat att inte visa upp den bästa grafiken.

...

Så det är bättre att visa spelet med maxade grafikinställningar på en dator som få har råd med, så när man väl sitter så är grafiken inte alls som på filmerna? Det här är mer ärligt.

Läs FAQen, får utvecklarna med allt som står där så kommer spelet att krossa allt på mmo-marknaden...men men, WoWs faq en gång i tiden var ju helt annorlunda mot vad WoW till sist blev.

Gen
Medlem
Skrivet av asdf2:
Skrivet av c-row:

Läste lite på officiella forumet att filmen antagligen är inspelad på medium grafikinställingar av nån konstig anledning.
Verkar rätt korkat att inte visa upp den bästa grafiken.

...

Så det är bättre att visa spelet med maxade grafikinställningar på en dator som få har råd med, så när man väl sitter så är grafiken inte alls som på filmerna? Det här är mer ärligt.

Läs FAQen, får utvecklarna med allt som står där så kommer spelet att krossa allt på mmo-marknaden...men men, WoWs faq en gång i tiden var ju helt annorlunda mot vad WoW till sist blev.

Medium eller inte så ser grafiken väldigt simpel ut. Det enda "avancerade" jag såg var shaders på armor och skuggor från karaktärer. Animationerna verkade inte speciellt smidiga heller. Känns som att det med största sannolikhet inte krävs någon monsterburk för att driva spelet utan med något som faller i kategorin WoW- och WAR-maskin.

Medlem

Trött man blir av att läsa alla grafikho**r som gnäller över grafiken. Hade ni brytt er om att kolla har utvecklarna sagt att det kördes på medium inställningar.

Jag tar spelupplevelse och innehåll 10ggr före grafik.

Inaktiv
Skrivet av yume:

Trött man blir av att läsa alla grafikho**r som gnäller över grafiken. Hade ni brytt er om att kolla har utvecklarna sagt att det kördes på medium inställningar.

Jag tar spelupplevelse och innehåll 10ggr före grafik.

Spel brukar sällan ha några enorma skillnader mellan medium och high inställningar. Men ja, folk är alldeles för besatta av grafik nuförtiden.

Darkfall verkar äntligen komma med något nytt och något fräscht, behövts länge bland MMORPGs... raidlir efter raidlir där allt som gäller är vem som har tuffast items börjar bli tråkigt.

Medlem
Skrivet av yume:

Trött man blir av att läsa alla grafikho**r som gnäller över grafiken. Hade ni brytt er om att kolla har utvecklarna sagt att det kördes på medium inställningar.

Jag tar spelupplevelse och innehåll 10ggr före grafik.

Ser ju dock ut att ha ungefär samma spelkänsla som the sims.


signatur

P.L.U.R

Medlem

Spelet verkar rikta sig till samma nisch av spelare som Vanguard och Shadowbane riktade sig till; hur bra gick det för de spelen?

Medlem

Som sagt är spelet fult MEN ta AoC som exempel. Det är "snyggt" men fyfan så hårt det sög

123
Skriv svar